Wie ook voor het eggie in mei???

hebben jullie wel geklust dan vorige maand?? mss ben je wel zwanger, ga je nog geen test doen??

ja vaak genoeg maar toen gebruikte we nog condooms.   ik weet dus niet of het kan (er kan altijd iets "mis" zijn gegaan)  daarom ben ik ook zo in de war van alles.   aan de ene kant zegt mijn gezond verstand , nee sas je bent niet zwanger ,je hebt gewoon weer zo'n lange cyclus   (vorige keer had ik daardoor ook allemaal van die klachten) en aan de andere kant voel ik vanalles en denk dan weer maar stel dat het wel zo is

ik heb wel een test in huis maar ik twijfel of ik het moet doen.     heb dit al vaker meegemaakt,toch! mijn vriend zegt dat het onwaarschijnlijk is ne dat we beter ff af kunnen wachten.......maar ik word er niet echt gezelliger van

@Sas80: Ik kan me goed voorstellen dat je heel nieuwesgierig bent.. Je voelt van alles en denkt, zou het nou toch.. En om dan te denken ja we hebben wel seks gehad maar dan met condoom, je hebt maar een minimale kans.. Soms is dat trouwens ook alleen maar wat er nodig is...
Je hebt de test in huis.. Je kan alle onzekerheiden die je nu hebt weghalen door de test te doen.. of je kan denken, dit had ik de vorige keer ook, ik wacht nog een paar dagen en kijk dan als ik nog niet ongesteld ben, dan de test doen! Succes!!!

Hey meiden,
Zo de eerste dag werken van deze week zit er weer op! Is wel fijn even wat met wat anders bezig zijn en niet steeds denken aan zwangerschap, cyclussen en babies!
Heb vandaag met de huisarts gebeld over mn uitstrijkje. Heb situatie uitgelegd en de assistent ging overleggen met de ha en mij terugbellen. Ze belde 's middags terug dat ze de arts nog niet had kunnen spreken en dat ze later nog eens zou bellen. Heb daarna niks meer gehoord. Dus ff afwachten wat het beste is. Ze hebben t zo druk en met mn niet zo regelmatige cyclus moet ik echt wachten tot mn ongi voor ik n afspraak kan maken. Zij dacht wel net als ik dat het niet handig is als t uitstrijkje wordt gedaan in mn vruchtbare periode. Ik houd jullie op de hoogte wat we nu gaan doen.

@Suus: onervaren? Zoveel ervaring hebben de meeste van ons ook niet hoor. Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik de dingen weet door de boeken die ik over zwanger worden heb gelezen. Het boek van Marielle Croon "Handboek voor kinderwensers en twijfelaars" beschrijft heel goed hoe je lichaam in elkaar zit en hoe je je kansen op een zwangerschap kan vergroten. Dus misschien ook iets voor jou?
Wat betreft de eisprong. Ik voel het eigenlijk ook altijd. Het voelt als kleine steken in je onderbuik aan 1 kant. Daarnaast merken de meeste vrouwen het ook aan de "afscheiding" (cervixslijm noemen ze dat). Dat is dan meer aanwezig en lijkt n beetje op rauw eiwit en je kan er draden mee trekken (lekker onsmakelijk). Wanneer je eisprong is is afhankelijk van je cyclus. Wat dat betreft heeft sas het allemaal al verteld. En je banner plaatsen? Als je de info voor de banner invult (babybrabbel) en uiteindelijk je banner ziet staan, klik je op Kopieer. Je gaat dan naar het topic waar je je banner wilt plaatsen en klikt op je rechtmuisknop en kies je voor Plakken. Dan moet het helemaal goed komen! Succes!

@Sas: meid, waarom doe je geen test als je zekerheid wilt? Kans is klein, maar 100% betrouwbaar zijn condooms ook niet. Ze zeggen weleens "een ongelukje zit in een klein hoekje". In jouw geval dan "gelukje"! Laat je het weten als je n test hebt gedaan?

@Stefys: ja ik weet eigenlijk wel zeker dat mn moedergevoel er dan voor zorgt dat ik dan kan stoppen met roken. Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar je weet waar je het voor doet (nou ja laat).

Zo heel verhaal weer! Ik ga nu nog ff lekker televisiekijken en bankhangen. Misschien nog tot straks.

Liefs Anoek

@ Anoek: Hoe is het met jou??Zit je ongi er al weer op??

Ik voel nog steeds zwaar in mn onderbuik... Ik zat net op de bank te bedenken dat ik er echt minder mee bezig moet gaan. Niet steeds bij elk gevoel in mn buik denken, zou dit.. Maar ja dan is er nu pauze van CSI en meteen loop ik hierheen om te kijken of er nog nieuwe berichtjes op staan.. Zo verandert het natuurlijk nooit

He Stefys

Kijk jij ook naar CSI ik ook. Ik ga ook bij elke pauze kijken of er nieuws is.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan