Wie ook voor het eggie in mei???

Hey Anouk!

Ja dat was vast mijn eisprong, want vanochtend, precies 28 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik weer ongie geworden! Ben eigenlijk wel blij, ondanks het feit dat ik nu met buikkrampen achter de pc zit, want dat zou betekenen dat ik al een regelmatige cyclus heb gelijk na het stoppen met de pil. Merk jij al iets van de  vanochtend of nog steeds niet??

Nou ik ga maar even lekker een rondje hardlopen. Heb heerlijk dagje vrij vandaag. Is het in Nederland ook nog zo warm en zonnig?

Liefs Lien.

hoi anouk..en de rest

ik ben saskia (26)  en wij gaan ook voor het eggie in mei.   ik ben in afwachting van mijn ongi en dan gaan we ervoor!!     eerste ronde voor ons.
ik ben al vanaf begin  vorig jaar gestopt met de pil   maar ik heb nog steeds geen  regelmatige cyclus.   rond de 4 a 5 weken steeds  met soms een piek van 7 weken.     dus voor mij  zal het elke keer afwachten zijn, want ik kan nog niet eens berekenen wanneer mijn ei komt.     ik hoop dat het  allemaal  goed komt straks  ...     wel spannend hoor.       iedereen heel veeel succes

xxxxxxxx  

Hai dames!!!

@ Anouk, balen joh, nog steeds niks.. Misschien hou je je er toch te veel mee bezig, ja duuhh hihi.. Ik had meestal als ik een test deed omdat ik maar niet ongi werd, en die negatief was, was ik vaak na een paar dagen al ongi. Omdat je het dan toch loslaat en denkt, ben toch niet zwanger.. Kan me voorstellen dat je ook een 2e test hebt gedaan. Het is echt afwachten. Succes ermee...

Je leest veel dat je het beste na de pil een maand kan "afkicken". De hormonen zouden dan uit je lichaam gaan enzo.. Wens jou ook veel succes!!!!

Meiden zet hem op deze maand he!!!!!

Ik ben trouwens vorig jaar zomer getrouwd en woon in Groningen.. Bij mij weet ook bijna niemand dat we zwanger willen worden, want heb geen zin in elke keer die vraag, ben je al zwanger!!!! Vertel ze het wel als ik echt zwanger ben!!

Hey meiden!

Nog niks te bekennen van mn ongi vandaag....  Ik had het ook losgelaten na de eerste en later na de tweede test, maar nu begrijp ik er echt niks meer van. Heb vandaag weer de hele dag zo'n vaag zeurderige gevoel in mn onderbuik... Ik ken dit absoluut niet en ik ben toch al ruim een half jaar gestopt met de pil. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer een test ga doen als ik van het weekend nog niet ongi ben geworden. NU probeer ik er zo min mogelijk aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Elke keer op het toilet toch weer even checken. We wachten het maar rustig af, meer kan ik nu toch niet doen.

@Sas, welkom meid! Spannend hoor voor het eggie! Wanneer moet je ongi komen? Met andere woorden; wanneer gaat het beginnen voor jou?!

Liefs Anoek

Hoi
Wij gaan ook voor het eggie in mei.
Ik ben al in december met de pil gestopt, maar wilde eerst mijn cyclus regelmatig hebben. Zit nu op 5-6 weken, ben vandaag weer ongie geworden, dus de condooms kunnen de prullebak in !
Zal me ook nog even voorstellen: ik ben 30 jaar en al mama van 2 meisjes van 4 en 2,5 jaar, maar we willen ons gezinnetje graag compleet maken met een derde kindje (jongen of meisje maakt niet uit).
Allemaal heel veel succes met het klussen !
groetjes Mel

Hoi Mel,

Leuk, al een ervaren moeder in de 'mei-groep'! Ben ook vandaag ongi geworden. Voor de tweede keer na het stoppen met de pil. Bij ons ook de condooms in het badkamerkastje achter slot en grendel voorlopig..:) Vandaag uitgerekend dat  mijn klusdagen tussen 12 en 16 mei liggen. Ben benieuwd!

Groetjes Lien

Denk dat wij deze maand ook 'voor het eggie' gaan, ben sinds 5 weken gestopt met de pil en ben nog in afwachting van eerste menstruatie, maar zal toch deze maand wel komen dacht ik..... en dan kunnen wij ook gaan klussen!!
Wie heeft dat bedacht eigenlijk, het woord klussen? Vind t wel erg grappig!!

Iedereen succes!
Susanne

Mel & Susanne; welkom bij de mei-meiden!!!
Tja het woord klussen... ik heb het niet bedacht, ha ha!! Iedereen hier op het forum gebruikt dat woord, dus elke nieuwe meid neemt het weer over. Wel grappig!

En idd leuk ook een ervaren mama in het groepje. Misschien kan je wel ervaringen van je vorige zwangerschappen en het zwanger worden met ons delen, Mel!
Susanne, hopelijk komt je ongi snel zodat je ook echt er voor kan gaan!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan