Wie ook voor het eggie in mei???

Hoi Anoek,

Nou heb getest en nee niet zwanger en niet ongi.
Ik heb even advies gevraagd en dit heet ontpillen,alle klachten lijken op zwanger maar is het zelfde als ontpillen,en het ergste is nog dat het kan dagen maar ook weken zijn voor je weer ongi wordt,het is maar net hoe je lichaam reageert op de uitwerkingen.
Dit is echt weer wat voor mij zal niet wat bijzonders hebben.
Ik heb er nog nooit zo naar uit gekeken om ongi te worden niet te geloven,want het nadeel is nu,dat er dus al een eisprong heeft plaatsgevonden en dus niet zwanger zodra je weer ongi wordt vindt daarna weer een eisprong en zo lang er niks gebeurd ook geen eisprong en dus bijnga geen kans om zwanger te worden,alleen als de eisprong dus nog niet heeft plaatsgevonden in deze periode,ja dat is lastig te weten en heb geen zin in tempraturen .
Dus ik moet afwachten,en hopen het snel te worden.
Vindt zo rot dat dan zet je de stap om te stoppen,wachten op die maand die we zouden stoppen en dan maak ik nu niet eens een kans.

Maar goed heel verhaal over mij,
Hoe staat het er bij jou voor,zit je al in je wacht periode?

Heyy hallo meiden,

Hoe is het met jullie???
Ik hoop voor je nina dat je gauw weet waar je aan toe bent, of gewoon ongesteld wordt, of toch nog zwanger bent!. Maar dat je in ieder geval weet waar je toe bent, want dit geeft je denk ik ook geen goed gevoel!
En Anouk jij ook al flink aan het wiebelen???
Ik hoop zo voor iedereen dat het gauw raak is!!!
Wij zijn weer goed bezig geweest van de week(hoop ik),ik had begin van de week dat draderige slijm, en gisteren was mijn eisprong te zien met ovulatietest. Denk wel dat deze maand mijn cycles wat langer is als de eerste keer, omdat mijn eisprong later was als ik dacht dus dat word even afwachten en veel duimen.
Heb van de week al lichtelijk steekies aan de linkerkant waar mijn eierstik zit, en sinds vannacht en nu nogdoet heet zeer aan de linkerkant, dus wie weet voel ik mijn eisprong.

Heel veel sucses jullie meiden, en hou me op de hoogte!
Ben heel hard voor jullie aan het duimen  SUCSES!!!!!!

Liefs S

Hoi meiden,

Nieuwe ronden,nieuwe kansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me na 2 dagen vreselijk te hebben gevoeld ,hoofpijn ,niet vooruit te branden,vervelend,
ben ik eindelijk ongi,he he wat een opluchting was al bang dat het bij mij weken zou gaan duren,maar niet.
Dus deze dagen even door ben benieuwd,en dan druk aan het klussen.

@Deksel, zo ook weer even geleden he,druk gehad met klussen zo te lezen.
fijn dat ie ovulatie testen reageren heb er ook zo veel negatiefen dingen over gehoord.
Krijg bijnga de neiging om zo ook te bestellen,maar wil er ook nog niet aan,maar hou het in gedachten.
Zo spannend he weer afwachten,hoop voor je dat het raak is.

Ik heb de zw testen besteld via internet super,goedkoop en snel in huis,voor 1,85 euro
mag ik er wel wat op af testen wordt anders nog is een duure hobby zo.

Ik heb meteen maar 2 banners aangemaakt,ja je kan niet voorzichtig genoeg zijn met de datums heb maar een kans toch in de maand,stel je voor dat je er net naast zit.
nou volgende week weer druk aan de bak,deze week heeft ie rust des te meer zin me vriend volgende week weer heeft ,ha,ha

gr nina

@Nina, wel balen dat je ongi geworden bent, maar nu kan je weer vooruit kijken. Hoe lang was je cyclus nu?

@deksel: ja we zitten nu middenin de klusweek! Ik kreeg vannacht tijdens het klussen ineens enorme steken.... Vandaag eigenlijk hele dag last van gehad. Heb dit nog nooit gehad. Denk wel dat het mn ei is. We hebben t dus denk ik op het juiste moment gedaan!
Denk ook dat jij je ei gevoeld hebt! Heel herkenbaar wat je schrijft!

Nu mogen we weer lekker in spanning zitten!

Liefs Anoek

@anoek,
Ik had nu een cyclus van 35 dagen,heb me banners allen wat aangepast op korter denk dat het nu niet nog is zo lang duurt omdat het de eerste keer was,ben al blij dat het geen weken duurt.
nu maar afwachten wat me ongi brengt ,valt nu nog kwa pijn mee maar wat er nog niet is kan komen,en hoe lang.

Grappig dat jullie allebij mischien jullie ei hebben gevoeld zou wel mooi zijn meer kans,
zou ik denken.
Hoop het voor jullie bijden deze maand,en naar de volgende stap te kunnen,niet meer afwachten en lekker naar spulletjes kijken.
Ik wens het voor jullie.

gr,nina

Ja je zou denken meer kans, ha ha! Qua timing zitten we goed, nu moeten de zwemmers, het eitje en mijn lichaam de rest nog doen. Afwachten dus komende 2 weken.

Fijn dat de pijn meevalt. Misschien een tip: op http://www.fertilityfriend.com kan je je cyclussen in kaart brengen en daarbij houden ze rekening met eventuele onregelmatige cyclussen. De voorspelling op grond van ruim 6 maanden was dat mn ei zaterdag, zondag of vandaag zou zijn. Dus niet zoals bij een banner waar je zelf het aantal dagen moet invullen. Ik vind het wel fijn. Kijk maar eens of het ook wat voor jou is.

Hopen dat je ongi meevalt en je snel op naar de volgende ronde kan!

LIefs Anoek

Nou daar ben ik weer,
Zo blij als ik met me ongi was,zo baal ik er nu van.
Ben deze week door een hel gegaan ,wat een drama,pijn niet normaal meer,als dit me voorlopige toekomst is dan weet ik het niet,heb 3 dagen als een zombie gelopen,ja je moet er wat voor over hebben maar dit?
Ja en nu dat vraag ik me ook af,ik weet het niet dit trek ik mischien nog een paar keer maar dit houdt een keer op een jaar redt ik niet.
Hou me nu maar voor dat het mischien volgende keer minder is dat het komt door de eerste keer.

@Anoek ,ik heb gekeken,maar kom de site niet in er gaat steeds wat fout,maar probeer het nog mischien dat het me kan helpen,het is zeker de moeite waard ,dank je wel.
En hoe ver zit je nu ?moet je nog lang afwachten?
@deksel,en bij jou jullie zitten toch ongeveer gelijk.

Nou ik zal klussen tot ik er bij neer val,in de hoop dat het raak is,en me veel pijn zal besparen,en evt ovulatie testen dan .

Gr nina

Hoi Nina,

Das flink balen zeg. Had je geen PCO? Ik hoop echt dat het snel raak zal zijn, zodat die pijn je bespaard blijft. Heb je er al eens met de huisarts over gesproken dat je dit zo niet trekt?
Die site... misschien is het adres niet helemaal juist. Google anders even op fertility friend.

Hier alles oke. Lekker druk om mn werk dus erg veel afleiding. Ben niet zo bezig op dit moment met de vraag of ik zwanger ben of niet. Moet nu nog 10 dagen wachten tot NOD.

Sterkte meid en hoop dat je ongi snel voorbij is.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan