Wie ook zo ziek van de zwangerschap?

Hoi Ladies,

Ik vind het nu al af en toe om te giebelen al dat getrappel van mijn ene wiebelkontje. 's nachts begint ze ook steeds meer te wiebelen. Het is bijna standaard elke nacht van 2 tot een uur of 4 "kinderdisco" in mijn buik. Ik heb manlief vast voorbereid dat als ze straks geboren is, hij haar mag halen tijdens deze disco uurtjes ;-)

Ik hoor inderdaad regelmatig dat je van meiden-zwangerschappen dit soort kwaaltjes hebt. Van degene hier waarvan we het geslacht weten, klopt dat ook.

Verder zijn ze hier vandaag begonnen met behangen, het ziet er echt geweldig uit !! Maar zoals ik al gedacht had gaan ze het niet redden in 1 dagje, maar wel leuk om te zien dat het nog mooier wordt dan ik vooraf had durven hopen!

Qua overgeven heb ik 2 hele goeie dagen gehad (nul komma nul!!) helaas vanmorgen weer een missertje, maar goed.. ik mag steeds minder klagen!

Hoe is het met jullie??

Liefs,

Anne

He meiden,

welkom Anne73, ;-) Balen dat je ook weer zo'n last hebt... maar wel fijn idd om te horen dat een tweede ook gewoon goed kan gaan... Ik zie nu al met angst en beven naar m'n volgende zwangerschap :-(
Heb weer een paar hele slechte dagen achter de rug. Was gestopt met emesafene, maar de afgelopen dagen weer geslikt. 'Zowel m'n bloeddruk als m'n ijzer zijn dan ook erg laag en met dat mooie weer niet echt een succes... Nouja, het wisselt af, dus de komende dagen zal het wel weer even beter zijn.
Wel grappig dat we toevallig allemaal misselijk zijn en het elke keer bij een meisje dus zo is... Benieuwd of dat voor mij een volgende keer ook opgaat, als het dan een jongen is, dat ik dan niet beroerd ben, :) Hopen maar...

Weinig nieuws of veranderingen ....
Ik dacht alleen even melden dat het ondanks het vele overgeven ......... GOED WAS BIJ DE TANDARTS !!!!!!!!!! dat had ik echt niet verwacht ...
En nee, ik heb ook niet over 'm heen gekotst! hihihi

Groetjes,
Anne

He, hier nog steeds wisselend. Goed om te horen dat de tandarts goed ging, :) Hoe is het inmiddels met je misselijkheid?
Hier blijft het dus wisselen, maar omdat ik het qua werk nu aardig rustiger heb, (deel van m'n clienten is met vakantie en dat blijft tot half augustus, dus tot die tijd stukkie rustiger en gelegenheid om thuis meer te werken), heb ik er wel minder last van. Je kunt beter thuis achter de computer misselijk zitten wezen dan bij een jongere thuis op de bank, :-( (helemaal als ze roken: dan vraag ik wel of ze even niet willen roken en of het raam open kan, maar de lucht hangt er dan toch al :-(
Maar goed, ff genieten van vakantierustigheid dus en nog 2,5 week voordat ik zelf vakantie heb. Eerste weekje thuis met de kids van m'n man, daarna nog een weekje alleen thuis, (dan hoop ik de babykamer te gaan schilderen, behang is inmiddels uitgezocht, m'n man moet dan weer werken: anders zou hij geen vrij kunnen nemen na de bevalling: balen dat die nieuwe regeling er niet doorgekomen is....
En een opkikker: we hebben gisteren een auto gekocht, die ik vrijdag op kan halen. Helemaal fijn: hoef ik de laatste maandjes niet meer perse te sjouwen met vouwfiets en al en kunnen we een boel spullen die nog in huis moeten komen tenminste gewoon met de auto halen, :) ('t is er eentje met lekker grote kofferbak!). Vrijdag dus ook gelijk even twee meegroeistoelen halen van prenatal, die zijn tot eind juli in de aanbieding voor 55 euro, (niet zo mooi gelikt als die tripptrapp stoelen, en als je zitting enzo wilt verlagen moet je wel even met de schroevendraaier erbij, maar ze zijn dan wel 3 keer zo goedkoop! :)

Hoe is het met jullie ondertussen?

Hallo dames,

Leuk weer wat van jullie te horen. Met de zwangerschap gaat het eigenlijk best wel goed. 27 weekjes alweer, de tijd gaat nu toch best heel snel. Met de misselijkheid gaat het ook wel goed. Echter, gisteren is mijn moeder overleden. De laatste weken is ze heel snel achteruit gegaan en gisteren is ze dan toch rustig ingeslapen. Dat is natuurlijk heel moeilijk en ik moet zeggen dat ik al een aantal weekjes niet zo meer met de zwangerschap bezig ben geweest. Ik had en heb momenteel wel andere dingen aan mijn hoofd. Het is wel heel vreemd hoor, je ziet je moeder het leven verlaten en aan de andere kant voel je in je buik een mensje naar het leven schoppen. Heel dubbel allemaal. Gelukkig heb ik het mijn moeder nog kunnen vertellen en dat vind ik het belangrijkste.

Ik hoop dat het met jullie goed gaat. We zijn nu ruim over de helft dus dat is wel een lekker gevoel.

Liefs,
Jacoline

Hoi Dames!

Allereerst Jacoline gecondoleerd met het verlies van je moeder, wat is dat snel gegaan zeg! Woorden schieten altijd te kort op dit soort momenten, maar ik hoop dat je een waardig afscheid zult krijgen. Heel veel sterkte met alles  meid!!

Wat lijkt alles nu ineens onbelangrijk zeg....

Lekker Rozemarijke dat jullie 'n auto hebben gekocht! Een echte familycar, las ik!!
;-)  Dat lost denk ik ook wel 'n groot deel van het kolf-probleem op, of niet?!?
Je schilderijen heb ik ook bewondert, jij gaat dus zelf aan de slag voor de kleine! Ga je geen mooie muurschildering maken ofzo??? Als ik zo creatief was had ik dat zeker gedaan! Maar na je tip ga ik van de week zeker even energie zoeken om bij de xenos een doek te scoren, daar had ik zelf nog niet aan gedacht, verf zullen ze daar vast ook wel goedkoper hebben. Dan kan ik zelf ook prutswerkje proberen.... wordt het niks heb ik ook weinig verloren... en is 't wat dan is 't mooi meegenomen.

Hoe het is hier is? Ups and downs... overgeven nog steeds zo'n 1 a 2 keer per dag. Mijn slokdarm is nu ook zo geirriteerd dat ik regelmatig bloed overgeef. Maar da's niet helemaal zo raar na zoveel weken overgeven. Ik vond 't een eng idee maar het was niks om me zorgen over te maken zei de VK, laten we dat dan maar geloven!
Verder zitten we hier een beetje in spanning. Er is eiwit gevonden in mijn urine en daarvoor krijg ik deze week de nodige onderzoeken (bloed, urine, hart van mij en van de kleine, bloeddruk etc) en mocht ik afgelopen maandag met spoed door naar het ziekenhuis. Gelukkig was er geen directe reden om me toen te houden, maar wel reden genoeg om verder te onderzoeken.
Ik hoop maar dat het mee valt en dat ik hier van de week een verhaal kan schrijven over hoe goed het allemaal gaat!

All the best,

Anne

De uitslag was voor het moment goed :)
Ik moet wel extra waakzaam blijven op eventuele sympthonen en uiteraard ..... *zucht*....rustig aandoen....

Volgende week mag ik weer een bezoekje wagen aan de bedrijfsarts, benieuwd wat hij te melden heeft.

Verder niks bijzonders! maar dit was voorlopig ook wel weer even genoeg!

Alles goed aan de andere kant van de lijn?

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan