Hoi Jacoline,
Ik gebruik inderdaad de emesafene zetpillen. Gewoon even de HA bellen en die vragen. Vraag dan meteen of het mogelijk is dat je urine gecontroleerd wordt op uitdrogen, maar het kan ook dat je voor een urinetest je VK moet bellen. Wij hebben dat toen ook gedaan en die is toen met spoed naar ons huis gekomen, en heeft een teststripje in de urine gedaan, binnen 't uur lag ik in het ziekenhuis. Want wat ik van jou hoor, 2 keer naar de wc, dat lijkt me niet erg veel...
Je kunt het zelf ook wel een beetje in je urine zien, als je uitgedroogd bent is het wat geconcentreerder (dus donkerder van kleur). Hoe vaak geef jij eigenlijk over gemiddeld?
Ik kan me voorstellen dat je er momenteel doorheen zit, ik heb dat ook met ups and downs. Gelukkig kan ik af en toe lekker janken en d'r ook wel goed over babbelen.
In het ziekenhuis heb ik geleerd dat eten niet hoeft ..... maar drinken wel. Ik eet dus alleen wat ik wil en hoeveel ik wil, en verder drink ik veel verse sapjes. Daar haal ik dan mijn vitamine en foliumzuur uit. Het niet MOETEN, dat scheelt echt heel erg veel voor mij.
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Met de kleine gaat alles goed ... dus moeders heeft d'r weer een hoop energie bij om het allemaal weer te kunnen dragen!
Woensdag mag ik weer naar de verloskundige, dan wordt voor de zekerheid nog een keer mijn urine gecontroleerd.
Ons moment om te genieten komt nog wel! Sterkte met alles!
Groet,
Anne