Hoi Jacoline!
Jeetje... 2 weken in het ziekenhuis... pffffff.....
Hoe het hier gaat... hmmmmz.... we hebben een hele heftige tijd gehad.
Door alle ellende die we met 't overgeven enzo al gehad hebben, wilde we graag zeker weten dat 't goed was met de kleine, dus gingen we voor de nekplooimeeting.
Nog dezelfde dag werden we gebeld dat wij 1 van de gelukkige waren met zo'n verhoogdrisico 1 op 65 .... door al die stress die daar van kwam, werd het overgeven uiteraard weer erger. Terug naar 6 of meer keer per dag, ik ben inmiddels ook ruim 20 kilo afgevallen.
Op 1 april mocht ik naar het ziekenhuis voor een vlokkentest. Daar hebben we ook lang over nagedacht, aangezien het niet geheel risicoloos is. En je daarna mogelijk misschien een beslissing zou moeten maken die je niet zou willen of kunnen maken.
Het wachten op die uitslag duurde 2 weken, wat een eeuwigheid was dat zeg... en dan weer meer kotsen .... bloedverlies door de vlokkentest ... en zoveel vragen waar je zelf geen antwoord op weet ... om dan nog maar te zwijgen over lompe reacties van dierbaren, maar gelukkig ook hele lieve!!
Gelukkig werden we afgelopen dinsdag verblijd met het goede nieuws dat de uitslag van de test goed was! (en we ons eigenlijk 2 weken druk hebben gemaakt om niks...).
Doordat er weer wat meer rust in de tent is, kan ik met 4 emasefene's, het kotsen weer beperken tot een keer of 3 a 4 per dag.
Ik eet nog steeds wel lichtverteerbaar, veel fruit, geen vlees., kleine porties.... ennuh.... 3 keer per week pannekoeken... lol.
Stiekum begin ik af en toe een beetje te genieten en hoop ik dat ik ooit op een dag ook zo'n gezonde zwangere zal zijn.
Door de vlokkentest weten we al wel 't geslacht van ons kindje, en dat vind ik zelf wel erg leuk!
Hoe gaat het nu met jou nu je weer thuis bent? Lekker he, je eigen bed? 't gesnurk van je eigen man i.p.v. al die vreemde dames?
Sterkte verder nog!
Liefs,
Anne