Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Hallo Meiden

Ik ben nancy en ben 21 jaar oud en ben begin juni gestopt met de pil. Ben wel 21 juni ongesteld geweest en daarna flink wat geklust (haha) Nu is vandaag mijn nod dus ben wel erg benieuwd. 3 Dagen geleden heb ik link wat steekjes en krampjes gehad in me onderbuik maar gister en vandaag heb ik daar geen last van gehad.

Ook omdat ik zo benieuwd ben heb ik eergister een test gedaan maar nog niks wanneer gaan jullie een test doen?

Groetjes nancy

Heey Er..
Ik ben ook gestopt, nie in juni maar begin mei.. Ben 21 en 5 jr samen...
Ronde 1 gewoon ongie geworden en misschien zoals je kunt lezen in de onderwerpen afwachtend op ronde 2.. Voor iedereen is het mega spannend..
Maar de dingen die je voelt, kan ik ook nie vertellen, dit is dan pas ronde 2 maar
voel me veel rustiger en relaxed eronder dan de 1e ronde... En ook omdat ik mezelf nie
gek wil maken... :) Maar nu, weet nie.. Ik wens je heel veel succes, net als alle andere!
En spreken elkaar vast vaker!

Liefs Ikk

Tina, gefeliciteerd! Nog ergens last van?

Zijn er verder nog mensen die in spanning zitten te wachten....? Ik dacht dat er binnenkort een aantal mensen een NOD hebben? Of liever gezegd niet.....

Heb nog geen klachten. Ben niet misselijk ofzo en heb ook geen zere of gevoelige  borsten. Heel vreemd! Voel wel kleine steekjes in mijn onderbuik, maar dat doet niet echt zeer. Meer een beetje zeurend gevoel. Heb mijn moeder afgelopen weekend gevraagd of zij ook wat heeft gevoeld tijdens haar zwangrschappen, maar zij had ook de eerste weken nergens last van. Ik vind het wel prima hoor. Het is alleen nog steeds zo onwerkelijk dat je zwanger bent. Omdat je niks voelt, heb je het idee dat het niet zo is. Maar het komt vanzelf wel denk ik. Vind het wel allemaal ontettend spannend! We hopen zo dat het allemaal goed gaat. Kan niet wachten tot de echo!!

liefs Tina

hartelijk gefeliciteerd meid!!!
ik wens je heel veel geluk toe en geniet van je zwangerschap
vergeet niet voor alle mensen hier wat te strooien he!..
veel liefs tamaar

Jeetje zeg, wat heb ik een jeuk. Echt overal..!! Heb er zelfs wakker van gelegen vanacht. Weet iemand of dit voortekens kunnen zijn...?? Misschien heb ik wel gewoon last van de warmte.

Verder heb namelijk nergens last van. Tja een klein beetje zeurende rugpijn en zwaar gevoel in mijn onderbuik. Maar stiekem vraag ik me af of ik me dat niet een beetje aan het inbeelden ben.

Nog meer mensen die hier last van hebben?

Volgende week is pas mijn NOD... Mmmm afwachten maar weer.

Duurt nog zo lang..

Hallo iedereen!

Hebben jullie dit ook:
zere borsten(kan ook omdat ik ongi moet worden, rode handen (binnenkant), eetbuien(chocolade chips enz, moe(ben er veel te veel me bezig), opgeblazen buik(van alle snoep), gister had ik een sjagie moment (ongi??)

Tja.. het is zo dubbel
Mijn nod is 25 juli, vanaf 8 juli hebben we het geprobeerd een aantal keer en dit is mijn 1e ronde en ons 1e kindje.
Gister getest (veel te vroeg) dus nega..
Herkend iemand dit?
Groetjes ssuss

Ja ik heb ook al die verschijnselen (of wannabe verschijnselen?) en ook veel te vroeg (negatief) getest..... Ga gewoon over 3 dagen weer testen (mijn NOD is denk ik zondag...)
Het enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat het raak is!!!!!
groetjes stephanie

Terug
Bovenaan