Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Ik ben trouwens helemaal verliefd op m'n kleine nichtje van 3 weken oud. Als ik haar zie, weet ik het helemaal zeker: ik wil een baby!!!

Aah.. zo gaaf dat je verliefd bent op je nichtje! Leuk hoor!

Connie.. het kamertje klinkt ook super gaaf.
Lekker genieten ervan.. Hoe is het nu met je? Al over het een en ander nagedacht?

Alle anderen hoe is het ermee?

Hier alles goed.. Begin van alles te voelen! En dan denk ik gelijk.. nee. voeten op de vloer! Je lijf houd je voor de gek! Je gaat gewoon ongi worden volgende week..
Bleeeh! Ik heb nu al een dag of 3 licht buikkramp.. (ongigevoel) maar dan even dan is het weer weg.. en dan later weer... enz.. enz.. Ik heb steken in mijn borsten.. En een dikke ader over mijn borst..
Ja.. ik weet het ik maak mezelf nu al gek..
Nee Nee.. Het is niet raak..
Zo. moest het toch even hier neerzetten..   Ik wil er verder niet over nadenken.. maar het blijft zo spoken.. gelukkig heb ik de komende dagen wel wat afleiding..

Liefs Jazzie

hai allemaal,

bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. grappig dat veel van jullie die ervaring toch ook wel hebben. ik denk ook wel dat als je echt vriendinnen bent, het contact ook wel goed blijft.
voor mij schiet t ook al aardig op, dat ik ga stoppen met de pil. ik denk dat ik de maand oktober een beetje gebruik om te ontpillen en te ontdekken hoe mn ciclus is enzo. maar laat het op het lijstje maar gewoon zo staan dat ik eind sept. meega in de 1e ronde. gek hoor, de tijd gaat zo snel. komt ook denk omdat ik er afgelopen week niet zoveel mee bezig ben geweest. heb t druk met allerlei andere zaken dus dat leidt me af. vandaar dat ik hier ook niet meer aanwezig was.
jullie zitten jezelf en elkaar  al lekker gek te maken, haha daar mag ik strax ook aan meedoen.
succes allemaal weer

hey hallo,

is er nog iemand welkom?
ik ben een moeder van 30 jaar en heb een zoon van 3
wij willen in november weer gaan voor een 2e kindje  

Hellow dames!

Boehoehoe  hoehoe...snik snik!
Dank je Ikke en Jazzie  voor jullie reacties....ik zit gewoon te janken voor  mijn scherm!
Emotioneel!
Het zit inderdaad nogal diep en ik ga zeker een afspraak maken bij mijn huisarts binnenkort.

Oke, nu even weer tot de orde:

Welkom Ik1978!!!
Tuurlijk ben jij welkom hier, het is hier heel gezellig, redelijk klein groepje en heel open!
Dus jullie gaan in november stoppen met de pil of ben je al gestopt. Mag ik vragen waarom jullie pas in november beginnen??
Is je zoontje pas 3 jaar geworden?
1978 is ook mijn geboortejaar....uit welke provincie kom je, als je hier geen antwoord op wilt geven is het ook goed hoor.

Hey Mart, ook weer even terug!!
Je hebt gelijk dat als je vrienden echte vrienden zijn het contact wel goed blijft.
Maar wel goed dat je even afleiding hebt, dan gaat de tijd ook sneller!

Jazzie, Je lijf is dus lekker bezig om jou op stang te jagen!!
Laat het niet gebeuren hoor....maar het is wel spannend zeg!!
Ik ben zó benieuwd of je zwanger bent.....Het zou zo leuk zijn dat iedereen aan het einde van dit jaar een heel mooi bericht heeft voor familie en vrienden!

Mijn zoontje is ineens wakker, volgens mij is hij erg ...heeft zijn slaapje dus niet goed uit. Hij wordt een beetje neusverkouden geloof ik.

liefs Connie

leuk dat ik ook welkom ben.

en nee ik ben nog niet met de pil gestopt,mijn man en ik kiezen hier bewust voor omdat als ik (snel) zwanger raak onze zoon dan naar school gaat als de baby komt.
En nu zullen jullie wel denken wat een onzin maar mijn zwangerschap van mijn zoon was erg heftig en eindigde in het ziekenhuis.
dus eindig ik nu weer in het ziekenhuis is mijn zoon voor een groot deel onder de pannen.

mijn zoon is in juni 3 geworden en ik woon in de provincie Groningen.

ga nu mijn vent van de psz halen

groetjes..........

Hey dames!

Ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken. Voel al twee dagen van alles in m'n buik en het komt me niet bekend voor. Ga dus van alles denken, terwijl dat nog veel te vroeg is. En ik wil me er helemaal niet zoveel mee bezig houden, want dan is de teleurstelling straks alleen maar zo groot! Heb dus vanmorgen met mezelf afgesproken dat ik echt ga proberen niet teveel stil te staan bij wat ik voel. Waarschijnlijk heb ik dat gewoon elke maand en wil ik veel te graag... Pff, het is wel moeilijk hoor!

@Jazzie, die zeurderige pijn in m'n onderbuik heb ik dus ook. Het trekt door naar onderen en naar m'n rug. Zullen we samen proberen er niet teveel aan te denken? Haha! Jij bent natuurlijk een week verder dan ik, hoe hou je het vol?  Tot wanneer ga jij wachten met testen?

@Mart, blijf maar lekker op het lijstje staan ja, dan gaat de tijd misschien wat sneller! Weet precies hoe je je voelt nu. Ik vond het best snel gaan, vanaf het moment dat we gestopt waren met de pil tot aan dat we voor het echie gingen. Maar nu!....

@Ik1978, welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig juist! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar alles, haha! Dus vertel! Zal mezelf ook even kort voorstellen: ik ben 'ikke' en 24 jaar. M'n vriend is 32 en we zitten nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje. Ben eind juni al met de pil gestopt en heb even twee maanden m'n cyclus in de gaten gehouden. De eerste was 27 dagen en de tweede was 30 dagen. Ga nu dus uit van een cyclus van 29 dagen, ben er maar een beetje tussenin gaan zitten, haha. De reden waarom we nog even hebben gewacht is omdat ik aan het afstuderen ben. Ik hoopte eind september klaar te zijn, maar dat wordt nu eind oktober. Toch gaan we er nu al voor, kunnen echt niet langer wachten en willen het zo graag!

@Connie, goed dat je een afspraak gaat maken joh! Je kunt natuurlijk ook altijd met alles bij ons terecht he! Is je zoontje alweer wat vrolijker? Hoop dat hij niet verkouden wordt!

Nou, ik ga weer even verder met m'n scriptie.

Liefs, ikke

Ik1978: Heb je al even in ons lijstje gezet. Voor degende die nog niet voor het echie gaan, hebben we ook een OD (ongesteldheids dag) lijstje gemaakt, haha! Vul je 'em verder in?

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nove 2008, 2e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, ..........

NOD:

Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Terug
Bovenaan