Hey dames!
Ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken. Voel al twee dagen van alles in m'n buik en het komt me niet bekend voor. Ga dus van alles denken, terwijl dat nog veel te vroeg is. En ik wil me er helemaal niet zoveel mee bezig houden, want dan is de teleurstelling straks alleen maar zo groot! Heb dus vanmorgen met mezelf afgesproken dat ik echt ga proberen niet teveel stil te staan bij wat ik voel. Waarschijnlijk heb ik dat gewoon elke maand en wil ik veel te graag... Pff, het is wel moeilijk hoor!
@Jazzie, die zeurderige pijn in m'n onderbuik heb ik dus ook. Het trekt door naar onderen en naar m'n rug. Zullen we samen proberen er niet teveel aan te denken? Haha! Jij bent natuurlijk een week verder dan ik, hoe hou je het vol? Tot wanneer ga jij wachten met testen?
@Mart, blijf maar lekker op het lijstje staan ja, dan gaat de tijd misschien wat sneller! Weet precies hoe je je voelt nu. Ik vond het best snel gaan, vanaf het moment dat we gestopt waren met de pil tot aan dat we voor het echie gingen. Maar nu!....
@Ik1978, welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig juist! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar alles, haha! Dus vertel! Zal mezelf ook even kort voorstellen: ik ben 'ikke' en 24 jaar. M'n vriend is 32 en we zitten nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje. Ben eind juni al met de pil gestopt en heb even twee maanden m'n cyclus in de gaten gehouden. De eerste was 27 dagen en de tweede was 30 dagen. Ga nu dus uit van een cyclus van 29 dagen, ben er maar een beetje tussenin gaan zitten, haha. De reden waarom we nog even hebben gewacht is omdat ik aan het afstuderen ben. Ik hoopte eind september klaar te zijn, maar dat wordt nu eind oktober. Toch gaan we er nu al voor, kunnen echt niet langer wachten en willen het zo graag!
@Connie, goed dat je een afspraak gaat maken joh! Je kunt natuurlijk ook altijd met alles bij ons terecht he! Is je zoontje alweer wat vrolijker? Hoop dat hij niet verkouden wordt!
Nou, ik ga weer even verder met m'n scriptie.
Liefs, ikke