Hey meiden!
Nou, het feesten is hier weer afgelopen en het normale leven weer begonnen. Dus word ik meteen weer met de neus op de feiten gedrukt en ben er weer heel veel mee bezig... Ik heb vandaag nergens meer last van , daar baal ik van. Ben ook niet moe of emo, geen last van m'n borsten, ect. Ga dus gewoon van een ongi uit volgende week. Dan hoop ik dat het maar heel snel komt, kunnen we op naar de volgende ronde. Eigenlijk hoop ik op mooi 28 dagen, dus dinsdag m'n NOD. Maar ben maar even van 29 uitgegaan. Lees nu dat sommigen van jullie helemaal geen kwaaltjes hadden en toch positief getest hebben. Klein beetje hoop dan toch!
Wil vandaag veel voor m'n scriptie doen en moet vanavond werken. Maar kan me nu al nergens toe zetten, bah!
@Connie, goed dat jullie het gezellig houden! Mijn mannetje en ik hebben vanmorgen ook geklust, gewoon voor ons plezier. Zou het erg vinden als het echt een 'moetje' wordt elke maand alleen rond m'n ei.
@Toppertje, wat ga je doen met je kids vanmiddag? En, ligt de vloerbedekking er al in?
@Jazzie, zo te lezen ben je goed zwanger!! Hoop wel dat je koppijn snel wegtrekt, dat is vreselijk! Super leuk dat je hier mee blijft kletsen. Ben erg benieuwd hoe je alles gaat ervaren. Zodra je weet wanneer je je eerste echo hebt even laten weten he? Zetten we het in het lijstje.
@Mart, nog even en dan gaan jullie er ook voor, leuk! Heb je het foliumzuur al in huis? Mag ik vragen waar je met je vriendinnen naartoe gaat?
@Oeps, dan komt het voor jullie ook al dichtbij! Hoop dat je cyclus gauw op gang is meis! Lijkt me trouwens heerlijk dat je straks alle tijd voor de kleine hebt als je oudste op school zit. Ben benieuwd wat je zoontje ervan vindt straks. Die zit wel op een leeftijd dat ie het bewust gaat meemaken! Leuk!
Nou, ik ga toch maar eens een poging doen...
Liefs, ikke