Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Aaaaaaah!!! super gefeliciteerd! wat ontzettend snel. echt heel leuk voor je.
nou wij nog allemaal! je blijft toch wel lekker in dit forum kletsen met ons, toch?
ik heb nog 6 pilletjes te slikken en dan gaat t ook voor mij beginnen! spannend!
aankomend weekend nog weekendje weg met mn vriendinnen en dan......
fijne avond nog!
liefs mart

Nee hoor Ik blijf!! hihihi. Wil jullie allemaal zwanger zien worden hihihi..

Spannend nog 6 pillen. zo  zie je maar het kan snel gaan!

Liefs Jazzie

Goedemorgen..

@ Toppertje: Oh een verhuizing, ik snap dan inderdaad goed dat je alles eerst in het gareel wilt hebben.
Ja mijn vriend wil inderdaad nu al beginnen, en moet zeggen dat ik nu ook steeds meer kriebels krijg! Vandaar dat ik een afspraak heb gemaakt bij de gyn om het spiraaltje eruit te gaan laten halen. Volgende week woensdag kan ik terecht, moet zeggen dat ik er behoorlijk tegenop kijk! Want het plaatsen was niet bepaald prettig. Dus ja, na volgende week gaan we er ook voor 100% voor. Spannend hoor, moet eerst maar eens afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen, want heb nu al in geen 3 jaar een menstruatie gehad.
Van mijn zoon was ik binnen een maand zwanger en heb echt een super zwangerschap gehad! Geen kwaaltjes niets! Vond de bevalling daar in tegen een regelrechte hel! Ik ben ingeleid en de bevalling heeft in totaal 26 uur geduurd incl. knip en vacuumpomp! Kapot was ik!
En het leeftijdsverschil is een bewuste keuze, ik heb mijn handen straks overdag helemaal vrij omdat mijn oudste op school zit!

Hey meiden!

Nou, het feesten is hier weer afgelopen en het normale leven weer begonnen. Dus word ik meteen weer met de neus op de feiten gedrukt en ben er weer heel veel mee bezig... Ik heb vandaag nergens meer last van , daar baal ik van. Ben ook niet moe of emo, geen last van m'n borsten, ect. Ga dus gewoon van een ongi uit volgende week. Dan hoop ik dat het maar heel snel komt, kunnen we op naar de volgende ronde. Eigenlijk hoop ik op mooi 28 dagen, dus dinsdag m'n NOD. Maar ben maar even van 29 uitgegaan. Lees nu dat sommigen van jullie helemaal geen kwaaltjes hadden en toch positief getest hebben. Klein beetje hoop dan toch!

Wil vandaag veel voor m'n scriptie doen en moet vanavond werken. Maar kan me nu al nergens toe zetten, bah!

@Connie, goed dat jullie het gezellig houden! Mijn mannetje en ik hebben vanmorgen ook geklust, gewoon voor ons plezier. Zou het erg vinden als het echt een 'moetje' wordt elke maand alleen rond m'n ei.

@Toppertje, wat ga je doen met je kids vanmiddag? En, ligt de vloerbedekking er al in?

@Jazzie, zo te lezen ben je goed zwanger!! Hoop wel dat je koppijn snel wegtrekt, dat is vreselijk! Super leuk dat je hier mee blijft kletsen. Ben erg benieuwd hoe je alles gaat ervaren. Zodra je weet wanneer je je eerste echo hebt even laten weten he? Zetten we het in het lijstje.

@Mart, nog even en dan gaan jullie er ook voor, leuk! Heb je het foliumzuur al in huis? Mag ik vragen waar je met je vriendinnen naartoe gaat?

@Oeps, dan komt het voor jullie ook al dichtbij! Hoop dat je cyclus gauw op gang is meis! Lijkt me trouwens heerlijk dat je straks alle tijd voor de kleine hebt als je oudste op school zit. Ben benieuwd wat je zoontje ervan vindt straks. Die zit wel op een leeftijd dat ie het bewust gaat meemaken! Leuk!

Nou, ik ga toch maar eens een poging doen...

Liefs, ikke

Dag dames,

Verslavend is het hier hé....het is maar goed dat ik niet zoveel tijd heb om hier te komen want anders zou ik hier elke dag een paar keer komen kijken.

Hee Oeps, als je hier komt krijg je vanzelf de kriebels .....doet het pijn een spiraaltje laten zetten? Heb je hem al eens eerder laten verwijderen dan of ben je pas na de bevalling van je zoon overgegaan op een spiraal?
Jij hebt ook een fijne bevalling achter de rug zeg....hopelijk  gaan onze volgende bevallingen sneller!

Jazzie, hoe is het met je koppijn?
Genieten moet je ook meid, ik hoop alleen dat je pijntjes niet overheersen zodat je straks geen puf meer  hebt  om te genieten of voor andere dingen.

Hier gaat alles verder goed....nog geen last van kwaaltjes ....Ik voel niets  en ik denk zelf niet dat het raak is.
Bij de vorige voelde ik ook niets...dus eigenlijk zegt dat niets...het blijft dus spannend.

Voor alle dames: houden jullie (straks) een zwangerschapsdagboek bij??
Ik zelf heb voor mijn zoontje een website aangemaakt, hierop staan foto ´s, groeicurve, dagboek, stamboom, etc. Ik denk dat ik dat ook voor de 2e ga doen maar dan al vanaf het begin van de zwangerschap (op het moment dat iedereen het mag weten).

groetjes van mij!

Hoi hoii

Haha het is idd verslavend hier !
Helemaa nu ik thuis zit, dan telkens om het hoekje kijken hihi
Gaat niet veel beter hier,, mn eczeem is super aanwezig.. Mn hele gezicht is nog vuurrood en tot alle ergernis begint t ook te vervellen ******
Verder ook totaal geen fut om iets te gaan doen..terwijl er zoveel te doen is...

Zou ook op jullie allemaal reageren, maar weet al niet meer wat jullie geschreven hebben..
K lees strax wel even weer..

Dikke kus Maike Sanne

hallo meiden,

pff ff lekker gesport heerlijk!
dus even uitrusten met de pc op schoot.

@toppertje mijn plaatsnaam eindigt ook op een ....n hihi
Wanneer is de planning om over te gaan??
zit de vloerbedekking er goed in?
En heb je genoten vanmiddag met de kids vast wel.
Als het goed is houd iedereen het voor zich wat hier besproken word vertel ik aan niemand(ik denk de anderen ook niet)

Jazzie leuk dat je bij ons blijft hou je  ons op de hoogte van de ontwikkelingen??
en hoe voel je je nu?

zwangerschapsboek mmm mischien wel een leuk idee
ik heb het proberen te doen met mijn zoon maar dat liep na de 4e maand al stuk en toen was ie ineens geboren ja grappig zo'n boek.
Ik ga het weer proberen maar ik ben bang dat ik dat weer ga vergeten.

Maike sanne   Wat jammer van je eczeem ik hoop dat het gauw beter wordt(en dat het een voorteken is?????)

Nou ik heb geen dingen meer te melden Ik moet nog ff geduld hebben voor dat ik er voor ga

groetjes.....

Wat zijn jullie toch lief voor me!
En tuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden..

Jongens ik voel me zo K*T ik kan nu ook even niet genieten..
Even drong het ineens tot me door! ik ben zwanger! en de angst en paniek grijpt om zich heen..! Ik ben super blij.. Maar dit is iets wat ik niet onder controle heb.
Paniek giert door mijn lijf.. Angst voor van alles.. Ook voor straks.. Ik heb het gevoel alsof we ondoordacht ergens aan begonnen zijn..
en het zal best loslopen allemaal.. Maar wat doe je hier aan?!
Ik ben gewoon moe!! moe! moe! en tot slot besluit mijn zoontje om de laatste week minder te slapen..

Schrik niet.. het komt goed. dat weet ik zeker.. en ik ga straks super trots en blij zijn.. maar moet het een en ander even verwerken en op zijn plek zetten..

Ik had ook een dagboek.. gister nog opgezocht! wel  1 bladzijde geschreven. Ben gister opnieuw er naast begonnen. heb er spijt van dat ik niet meer heb geschreven toen.

Lieve meiden! Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan