Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Jaaaa Zwangere Jazzie !! Meis de eerste hier op dit topic ! Super gefeliciteerd !!!!!!!!
Kun je nog even wat glitters strooien;)   Ik wil meer glitters opvangen hahah ;)

Hier ook even ego berichtje.. Nog steeds giga last van eczeem..
Vandag gebeld over mn behandeling en ze zei omdat ik niet zeker weet of ik ongi ga worde of zwanger ben, GEEN behandeling !!
Ook stoppen metmn zalf ...
Pas wanneer ik ongi word dan meteen komen en als ik wel zwanger ben, dan pas na 3 maanden mag ik weer een behandeling... GRRR ! !!
Dus ik hop zo dat ik zwanger ben zodat ik mn eczeem voor een goede reden heb.. of dat t snel weg gaat ! !!!

K ga nu bankhangen.. Ouders vieren vandaag jubileum. 30 jr getrouwd en ben zo moe !!
Vanaaf vroeg op bedje .. k reageer hier morgen weer !

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nove 2008, 2e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, ..........

NOD:

Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september           1e ronde na mk.     1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

heeeeeeyyyyyyy jazzzzzzzzziiiiiieeeee helemaal top!
van harte gefeliciteerd en dat al in de 1e ronde wow.

Ik hoop dat dat bij mij ook zo snel gaat.Maar ga daar maar niet te veel vanuit omdat ik over mijn zoon 2 jaar heb gedaan.

nou wie is de volgende.........

nou moet weer weg...

groetjes

JAZZIE MEID!!!!!!!!!!
Wat goed heyyyyyyy!
Zaten je kwaaltjes toch niet tussen je oren, zoals je aanvankelijk dacht.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat mij betreft mag je nog wel meer glitters strooien want je bent de eerste op de rij en meteen ook al RAAK!
Nu volgen wij allemaal......WAUW ZEG!

Ik ben helemaal blij voor jou, wat een mooi moment is dat altijd hé die test?

Nou wat een goed nieuws hé meiden?

MaikeSanne, je vroeg of ik nog wat ging doen dit weekend maar ik was al weg, mijn zoontje was wakker geworden, we zijn een ijsje wezen halen bij de Italiaan mmmm
De was ophangen doe ik ook vaak buiten als het weer het toelaat, ik vind dat zo fijn m te doen!
Mijn schoonzuster is zo ´n beetje van hetzelfde kaliber als die van mij dus kunnen wij elkaar de hand schudden. (ach ze weten niet beter , eigenlijk is het zielig)

Ik ben de rest een beetje kwijt door Jazzie ´s goede nieuws.

Maar ik heb zelf een beetje last van verstoppig denk ik, een buikpijn steeds!
Het ligt aan mijn eigen eetgedrag, de laatste tijd te vaak witbrood gegeten denk ik.

Nou ik kap ermee voor vandaag en ik spreek jullie morgen!

liefs mamajb

Dag dames,

Even gauw de berichtjes lezen, maar wat is dit nou......ik had nog niet verwacht voor woensdag dit nieuws al te lezen....
Jazzie van harte hoor.....Wat een heerlijk bericht om te lezen. De eerste van ons allen. Dat moet heeeeeeeel goed voelen. En dat terwijl je eerste nog een maandje wilde wachten. Geniet van dit goede nieuws meid. Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap tegemoet gaat. Blijf je wel gezellig bij ons schrijven?

Op naar de volgende NODagen. Wie van de dames volgt. Volgende week weer een glitterfeestje. Ik hoop het voor jullie dames.

Voor mij nog 4 pilletjes.......   Ben al wel een beetje aan het aftellen. En dan begin ik met een ander pilletje(foliumzuur). Heb in het weekend toch maar even een kleine verpakking rubbers gekocht. Wil de aankomende maand liever nog niet zwanger worden. Maar daarna gaan we los,   hihi.

Heerlijk dat verhaal over schoonzusjes..... Ik kan jullie de handschudden. Die van mij is wel iets anders hoor.... Zelfde leeftijd, hbo opleiding, leuke meid om te zien, maar zooooooo aaaaaanwezig willen zijn.  Doe me een lol en wees gewoon jezelf.  Nee niet mijn type.  Alles 20 x dramatiseren.... Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Ik  ben heel nuchter en  als ik ergens mee zit deel ik dat liever met mijn vriend. Gelukkig heb ik nu mijn gezin en  geen last meer van schoonfamilies.    

Nou meiden. Op naar volgende week. De 24 ste geloof ik. Ik ga voor jullie duimen.

Veel liefs mij

Hallo dames..

Allereerst Jazzie wat een geweldig nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd en een goede en gezonde zwangerschap gewenst. Heerlijk joh en dat in de eerste ronde..geweldig!

MaikeSanne wat vervelend zeg van die exceem, ik weet niet ik welke mate het is, maar ik gebruik voor de exceem van mijn zoontje Derma Flexrepair! Echt wonderspul, en gewoon verkrijgbaar bij de DA drogist.

Toppertje79, spannend de laatste paar pilletjes..
Waarom wil je deze maand nog niet zwanger raken als ik vragen mag?
Wellicht heb ik er overheen gelezen…

Hoi allemaal!

@Jazzie, ik moet echt de hele dag al aan je denken. Vind het zo geweldig!! Hoe voel je je? Heb je al iets ondernomen? Ha of vk gebeld ofzo??

@ik1978, wat vervelend dat je zoveel zorgen hebt gehad tijdens je eerste zwangerschap! Ik hoop dat je van de volgende echt optimaal kunt genieten! Je had het over je eisprong. De vorige cyclus denk ik 'em ook gevoeld te hebben, maar deze keer twijfel ik heel erg. Ik dacht 'em gevoeld te hebben, maar wel 4 dagen te vroeg. Vraag me af of dat kan, of ik moet nu een hele korte cyclus hebben. Maar we hebben daana ook gewoon geklust, je weet het maar nooit he... Ik heb je trouwens in het lijstje gezet onder moeders. Je kun te tekst selecteren (weet je hoe dat moet) en dan kopieren en plakken. Maar ik vind het ook geen probleem om te doen hoor.

@Connie, hebben jullie goed geklust? Je had het over pate eten. Ik heb gelezen dat je pas vanaf de 5e week van de zwangerschap een bloedband hebt met je kindje. Weet dus niet in hoeverre dat opgaat voor dingen eten, maar ik een paar wijntjes zouden dus geen kwaad kunnen nog voor je NOD. We hadden het er op een ander topic over, vandaar. Hier hebben we nu  4 dagen kermis en ik vroeg me af of ik kon drinken of niet. Heb er dus wel een paar genomen, maar let wel extra op, haha!

@MaikeSanne, fijn dat je je ei hebt gehad! Het duurt even maar dan heb je ook wat . Goed dat jullie het klussen ook gezellig houden en ook na je ei. Denk dat dat erg belangrijk is! Goed dat je even gebeld hebt i.v.m. die behandeling. Alleen balen dat er nu niks aan gedaan kan worden. Hoop zo voor je dat het te maken heeft met zwanger zijn! Wat een rare schoonzus heb je zeg!! Niet te geloven. Kan me voorstellen dat je je er kapot aan ergert, haha! Trouwens nog gefeliciteerd met je ouders!

@Toppertje, lukt het alleaal met de verhuizing? Het wordt vast erg mooi! November komt steeds dichterbij! Ik snap je helemaal wat betret je 'wens' voor een meisje. Is ook helemaal niet gek. En wie zegt er dat je minder blij bent met nog een jongen? Een meisje zo gewoon wel errug leuk zijn toch?! Niet voor schamen dus.

@Oeps, ook welkom hier! Wat ben je lekker jong moeder, leuk! En de eerste ronde al raak, dat is echt snel! Strooi jij ook meteen wat glitters hier? Jullie brengen geluk!

Pff, als ik jullie verhalen lees over schoonzussen... Ik heb er twee, de vriendin van mijn broer en de zus van m'n vriend en het zijn allebei schatten! Zie ze ook echt een beetje als m'n zussen. De vriendin van m'n broer woont helaas (samen met hem) hier twee uur rijden vandaan. Maar de zus van m'n vriend op 5 minuten loopafstand. Ik zie haar wel een paar keer per week en we kunnen echt goed met elkaar. Ze is een paar weken terug bevallen van een tweede, zo'n schatje! Gelukkig kan ik ook goed met m'n schoonouders. Jullie? Maar er zijn natuurlijk ook wel een van die momenten.... Haha!

Nou, hier nog 8 dagen tot m'n NOD. Kan nauwelijks wachten. Ik voel nog steeds af en toe een steekje of krampje in m'n buik. Maar ben er wel rustig onder. Heb nu echt het gevoel dat het niet raak is, denk ook uit zelfbescherming. Als ik terug lees welke kwaaltjes Jazzie had/heeft, baal ik dat ik ze niet heb. Heb geen last van m'n borsten en ben niet moe. Ja een beetje, maar dat is niet gek na al drie avonden kermis gevierd te hebben. Het enige waar ik last van heb, is dus m'n buik af en toe. Ik heb dat eerder nooit gehad, maar het kan natuurlijk zijn dat ik het gewoon nooit gevoeld heb omdat ik er niet mee bezig was. Wel ben ik al twee dagen een beetje emo, maar dat is meer omdat ik al vanaf zaterdag (kermis) geconfronteerd wordt met al m'n zwangere vriendinnen (3!!!!). Blegh, ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!

Nou, ik ga maar eens iets nuttigs doen.

Liefs en een dikke kus, ikke

Trouwens, ik en oeps, willen jullie de ontbrekende dingen in het lijstje even aanpassen/doorgeven? Het leek ons wel leuk om ook de OD bij te houden tot het NOD wordt...

XXX

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
Oeps:                     voor het echie vanaf ..........., 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, ..........
Oeps:                      28 jaar, ...............

NOD:
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27 jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Terug
Bovenaan