Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi Ikke,

Dus je hebt het hele weekend lekker gefeest!
Ik kan me voorstellen dat je emo bent als je drie zwangere vriendinnen hebt terwijl jij dat ook wilt....maar wie weet heb jij straks ook goed nieuws.
Kwaaltjes zijn bij iedereen anders want ik had helemaal geen kwaaltjes toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik was namelijk al bezig met zoeken naar mijn volgende vruchtbare dagen omdat ik een dag ná mijn NOD negatief had getest . Pas een week later (toen ik nog niet ongesteld was) testte ik positief.

Wij hebben geklust dit weekend, gisterenavond zouden wij ook klussen maar had mijn man het heel erg in zijn nek...die kans is dus voorbij maar als het goed is had ik zaterdag mij ei en we hebben de afelopen week om de dag geklust dus...
Ach, we hebben de tijd en we maken ons niet druk. We houden het vooral gezellig tussen de lakens

liefs Connie

Haaiii..

@ MissX_1983: Ik was inderdaad jong moeder. Heerlijk! Heb er geen moment spijt van gehad.
Dus nog 8 dagen spanning voor jullie! Balen is dat hé! Eigenlijk maar 1x in de maand kans op een zwangerschap en dan moet je er ook nog eens een paar weken op wachten om te weten of het wel of niet raak is. Ik zal iig voor je duimen!

Even over de schoonzussen: ik heb er twee. Zijn echt grote schatten. Kan het er echt heel goed mee vinden.

@ MamaJB: Het is was he die verplichte sex…haha Wat je zegt, je moet het inderdaad gezellig houden anders is de lol er snel vanaf!

Ohh voor ik het vergeet; mijn OD kan ik niet doorgeven, ik heb een spiraal en daardoor heb ik een menstruatiecyclus waar geen pijl op te trekken is..

Gr.

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
Oeps:                     voor het echie vanaf ..........., 2e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Oeps:                      28 jaar, ...............

NOD:

Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27
jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

ff gauw gauw!
Ikke.. Die kwaaltjes van mij begonnen pas rond de tijd die jij waar jij nu bent!
En met mijn zoontje had ik het toen nog niet duss...
maak je neit druk!

Liefs Jazzie

Hallo dames,

Een beetje een *piep* dag gehad. Ik moest van de ene naar de andere plek, winkel in winkel uit, en dat alles met twee kids, allemaal voor ons nieuwe huis. En daarnaast nog naar het consultatiebureau geweest waar de jongste (gelukkig) nu voorlopig de laatste inentingen heeft gehad. Thuis lagen er nog gezellig bergen wasgoed op mij te wachten. En omdat moeke bijna geen tijd heeft gehad om met de kids te spelen, waren ze ook heel erg aanwezig, gillen, huilen enz.  
Oke ik klaag klaag klaag........ maar moet zeggen het lucht even op om het van me af te schrijven.

Ze liggen nu net in hun bedjes en hoop dat ze zo in slaap vallen. De vaat staat gelukkig al in de vaatwasser, maar een vies fornuis en tafels wachten nog op een schoon maak beurt.

Mijn vriend kwam om half zes thuis en moest om zes uur weer in de auto zitten om te sporten, dus stond er vandaag even helemaal alleen voor.

Oeps:
De reden dat ik pas in november voor de eerste ronde ga is dat ik nu nog veel te veel aan mijn hoofd heb  i.v.m. de verhuizing. Over twee weken gaan we over, dan wil ik heel graag even rust aan mijn hoofd en dan in de volgende maand er voor gaan. Zodat ik helemaal relaxed de eventuele zwangerschap in kan stappen. Ben er al wel elke dag mee bezig in mijn hoofd, maar het kost me geen moeite om nog even te wachten. En bij jullie? Je vriend wilde al wel, maar jij wilt nog even wachten?  Heb jij een goede zwangerschap en bevalling gehad?  Hebben jullie er bewust voor  gekozen om wat meer jaartjes  tussen de eerste en de tweede te hebben(alleen antwoord geven als je dat natuurlijk wilt he!). Uit welke provincie komen  jullie?

Ik1978:
Zijn jullie al gestopt met de pil? Ga je ook nog eerst ontpillen een maand of stop je pas begin november? Woon jij  ook echt in de stad of in een dorpje om Groningen heen? Wij  woonden altijd in de stad, maar onze oudste zoon is ook drie jaar en moet over  een half jaartje  naar school en  omdat ons oude huis te klein is om eventueel een derde kindje te  krijgen, hebben we besloten om te verhuizen. We gaan nu naar een dorpje. Nog geen  20 km van de stad. De basisschool staat bij ons in de straat. Helemaal  super. Sven kan over de stoep naar school lopen(hij hoeft geen straat over te steken).    

Bedenk  me net. Die Sannie is nu lekker op vakantie..... Heerlijk zeg. Dat zou ik nu ook wel even willen. Lekker naar de zon. Al moet ik wel zeggen dat vakantie met  2 van die kleine kids niet altijd  even ontspannen is. Je kunt ze geen sec. uit het oog verliezen.  

Nog 6 min en dan ga ik even met een kop thee ontspannen. Even de dag vergeten. Heb me nu al voorgenomen om morgenmiddag  alles goed te maken met de kids. En lekker wat leuks te gaan doen, terwijl  in mijn nieuwe huisje  de vloerbedekking  wordt gelegd.  

Dames, sorry voor het vele geklaag er tussen door. Maar spreek jullie snel....in een hopelijk iets beter humeur.  

Alvast slaap lekker straks.... en mooie dromen  

@toppertje
nee ben nog niet gestopt met de pil,en wat bedoel je met ontpillen??
En nee ik woon niet in de stad ik woon ook in een dorpje vlak bij de stad dus je begrijpt wel dat ik erg benieuwd ben waar je woont en dat heb jij vast ook haha
Dat de school straks lekker bij huis is is ook geweldig hoef je je ook niet druk te maken met oversteken en zo.
De school waar mijn zoon straks heen gaat is ook dichtbij hij hoeft maar 1 straat over te steken.
geniet morgen van je moment met de kids,dat kan mooi ff toch dat vloerbedekking leggen kunnen ze zelf wel
en klagen mag ook hoor.

ik ook ff over schoonzussen ik heb er geen dat is ook makkelijk mijn man heeft geen broers en zussen.Ik kan me er niets bij voorstellen om geen broer of zus te hebben.
Ik vond het altijd wel gezellig met mijn broer.

missx bedankt dat je me op de lijst hebt gezet ik weet nu ook hoe het moet.
en ik hoop ook dat mijn volgende zwangerschap leuk mag wezen(als het nog een keer zo mag zijn teminste)

nou ik stop er weer mee
ik moet ff zeggen dat het verslavend is om steeds te kijken wat jullie allemaal schrijven en om zelf te schrijven omdat we allemaal met hetzelfde bezig zijn proberen om nog een wondertje op de wereld te zetten.

groetjes.........

Hihihihih Toppertje! Klagen mag hoor!!!
Ik vind het heel knap! Ik hoop dat je  gauw rust in de tent heb!
Wat ga je doen met je kids?

Hihihi verslavend he Ik!

Vind het ook..ben de laatste dagen alleen veel moe.. en heeel moe.. dat mijn lijf ook zwaar voelt. Ik werd vanmiddag ook wakker met pijne gewrichten. Alsof ik 2 thriatlons gelopen heb of zo! Hemel.. kan me niet herinneren dat ik dat met mijn zoontje ook had.
Mijn moeder dacht van wel.. maar al zo vroeg?!?!? Ik ben benieuwd. met mijn zoontje begon ik met 5,5 week kotsmisselijk te worden.. als dat ook erger wordt? dan staat me nog wat te wachten.. Maar ik probeer er gewoon van te genieten! ben zo blij en het is zo bijzonder! Ik neem het voor lief! Ik geniet nu al!
Ik heb wel bijna elke dag koppijn.. Had ik met mijn zoontje ook niet! Dus moet echt ff omschakelen.. Maar kan ook zijn dat ik het me niet meer herinner.. herinner me alleen het misselijk zijn..

Ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn!!!

Liefs Jazzie

Nog even....

Ja voor mij is dit ook echt een verslaving hoor. En gelukkig heb ik s avonds soms wel even tijd. Straks gaan we verhuizen en dan kan het best zijn dat ik een paar dagen/weken even niet online ben. Moeten we allemaal nog in orde maken in ons nieuwe huis. Ik hoop maar dat manlief het daar snel in orde maakt.

Ja ben wel erg nieuwsgierig waar je nu woont. Als ik iets zeg doe jij dat dan ook, hihi.  Plaatsnaam eidigt op een N..... Heb je al een idee. We maken er een mooi raadseltje van. En die van jouw?? Heb al best veel over mezelf hier door laten schemeren. Als er echt een bekende hier zou komen, zou die het best wel eens kunnen weten. Maar goed. Dan maar hopen dat die het voor zich houdt.

Nou ik ga douchen hoor dames.... doeg doeg

Terug
Bovenaan