Hey meiden!
@Bereke, ook welkom hier! Wat spannend allemaal he?! Ik heb jou ook maar gelijk in ons lijstje gezet! Vul je nog even je leeftijd in? Het lijkt heel lang te duren allemaal, maar je zult zien dat de tijd snel gaat. Ik ben eind juni gestopt met de pil en heb twee maanden gewacht met voor het echie gaan. We zitten nu in onze eerste ronde en ik heb woensdag m'n NOD. Die twee maanden zijn echt snel gegaan! Wat doe je verder? Werk je? Hoezo nieuwsgierig? Haha!
@Oeps, zo dat is snel! Tja, dan kun je het ook maar beter gelijk laten doen he. Fijn dat het is meegevallen. Heb ook al heel vaak om me heen gehoord dat het laten zetten heel pijnlijk is. Maar zal idd wel niets voorstellen vergeleken met een bevalling, haha! Zodra je je NOD weet, even laten weten he! Vullen we 'em in!
@Jazzie, joepie! Lekker op vakantie! Wat heerlijk dat jullie geboekt hebben! En idd weer twee weken waarin je het allemaal makkelijk voor je kunt houden. Gelukkig voel je je vandaag wat beter. Had je nou al de vk gebeld? Misschien had ik dat al gevraagd...
@Connie, zere borsten, wie weet betekent het iets! Dat zou toch wel heel mooi zijn als er meerdere in de eerste ronde zwanger raken! Klinkt trouwens leuk zo'n zwangerschapsboek. Denk dat ik dat ook ga doen! En wat sneu voor je zoontje, verwen hem maar goed! Hopelijk gaat het alweer wat beter met hem.
@Ik1978, goed dat je wat aan sport doet! Ik doe op het moment helemaal niets, echt slecht van me. Denk dat ik gauw weer het hardlopen ga oppakken, dat vind ik altijd leuk om te doen. Maar ben nu zo druk met andere dingen dat ik er gewoon geen tijd voor heb (lees: maak).
@Ernie, wat vervelend dat je een burn-out hebt gehad! Wel goed dat je weloverwogen deze beslissing neemt. En helemaal super dat het beter met je gaat! Leuke trouwdatum hebben jullie trouwens! Werk jij ook of studeer je nog? Ik wel namelijk, ben eind oktober klaar!!!!
@MaikeSanne, bah, das echt niet fijn! Ik hoop zo dat je mannetje gelijk heeft en het de hormonen zijn! En je bent ook nog moe, als dat niets betekent....
@Mama2006, ook al gevoelige borsten! Waarom heb ik dat niet?! Haha! Meis, we houden moed!
Nou meiden, ik heb nu dus alweer een uurtje een ongigevoel in m'n buik. Af en toe wat steken in m'n kruis, zo raar!! Verder ben ik ook snotverkouden aan het worden, bah! Heb daar echt geen zin in.
Nou, ik ga nog even lekker bankhangen met m'n mannetje en dan lekker onder de wol. Heb het de hele dag al koud dus lekker een kruikje mee!
Slaap lekker allemaal! Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Oeps: voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
Ik1978: voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
OD:
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
Ik1978: 30 jaar, 24 september
Oeps: 28 jaar, ...............
Bereke: ... jaar, 29 september
NOD:
Ikke: 24 jaar 24 september 1e ronde 1e kindje
Mama2006: 27 jaar 24 september 4e ronde 2e kindje
MaikeSanne: 24 jaar 24 september 1e ronde na mk. 1e kindje
Connie: 30 jaar 28 september 1e ronde 2e kindje
Sannie75: 33 jaar 27 september 2e ronde 3e kindje
Ernie 26 jaar ....... 1e ronde 1e kindje
Bereke .. jaar 27 oktober 1e ronde 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978: een zoon van 3 jaar
Oeps: een zoon van bijna 5 jaar
Zwanger:
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009