Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Ben inderdaad ook met foliumzuur slikken begonnen. Ik slik de multivitamine Zwanger Worden van de Etos daar zit extra foliumzuur in en nog meer vitaminen en mineralen die je als (bijna) zwangere hard kunt gebruiken. Wat voor merken gebruiken jullie dan?

Ik ben ook van plan om zo'n zwangerschapsboek bij te houden, waar je elke week een stukje in schrijft. Heb ik ooit jaren geleden al gekocht en nu hoop ik hem binnenkort echt te kunnen gaan gebruiken!

Groetjes Ernie

Hallo,

Ik heb mijn laatste pil eind augustus genomen en ben deze maand aan het ontpillen en vanaf volgende maand beginnen we er eindelijk aan... Zo spannend!!!!

Hoi Bereke!
Welkom.. en zo spannend!! wanneer verwacht je je ongi.

Ik heb tijdens de zwangerschap in het begin de etos zwanger zijn capsules gepakt. maar die zijn groot en ik werd er zo misselijk van.
Ik gebruik nu zwanger zijn van de kruidvat en die vind ik fijner.
Dat kan je ook gebruiken als je zwanger wilt worden.

Liefs Jazzie

Hoi allemaal !!

Bereke en Ernie.. Welkom hier !
Ik en mijn man gaan ook voor ons eerste kindje.. ik ben nu in de 1e ronde en in afwachting van mn nod.. nog 6 dagen....
We hebben 5 weken geleden een mk gehad in de 3e ronde... Dus we gaan er nu weer voor !

Dames.. het leek er op dat mn eczeem langzaam aan weg trok, maar nee dus,
Rond mn mont trekt en vervelt het.. au...
Ik hoop zo dat dit een zwangerschap betekend ! Manlief zei zonet jeetje je hebt nu al lastvan hormonen hahah.. Wie weet...
Maar zelf denk ik dat t niet het geval is.. Ik voel me ondaks mn eczeem en moe zijn verder prima !!

Leuk idee dat dagboek.. Heb ik tijdens mn korte zwangerschap ook gedaan !
Vanaf t moment dat we hadden getest tot de dag van de controle..
Had nog geen dagboek maar heb t op de laptop bijgehouden.. zo nu en dan lees ik er nog wel s in. hihih...

Verder zeer weinig te melden eigenlijk !

Hoi meiden

Hier ben ik ook een x weer, sorry druk druk druk!!

@maikesanne wat balen van die eczeem, misschien dan toch hormonen!!

@jazzie is je zoontje alweer wat beter?? Schattig hoor jouw banner!! Lekker naar turkije, kun je nu nog doen, met een bolle buik wordt het al wat lastiger hihi

@MamaJB misschien had je zoontje een beetje last van allebei, de griep gaat inderdaad rond!!

@bereke en jam_ernie welkom op deze topic.

@Oeps03 dus je spiraaltje eruit, ga je er volgende maand direct voor of wacht je nog even af??

@ik1978 lekker hoor dat sporten, als je het op kunt brengen hihi!!!!!!!! En voor je het weet is het novenber, echt waar.

@ Ikke hoe is het bij jou?? Al kwaaltjes of een bepaalt gevoel??

Ik heb al een paar dagen gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor ik ongi wordt.
Mijn gevoel zegt me dat het deze maand niet gelukt is en ik doorga naar de 5e ronde!!
Nou ja ik zie wel, maar reken nergens op.

Liefs Mama2006

Bedankt voor jullie warme welkom  !

Ja het is zo spannend allemaal. Ik kan gewoon echt niet meer wachten!

Ik ga normaal 29/9 ongesteld worden en daarna beginnen we er aan. Normaal zal ik dan 27/10 mijn NOD hebben. IS nog zo ver weg !

Hey meiden!

@Bereke, ook welkom hier! Wat spannend allemaal he?! Ik heb jou ook maar gelijk in ons lijstje gezet! Vul je nog even je leeftijd in? Het lijkt heel lang te duren allemaal, maar je zult zien dat de tijd snel gaat. Ik ben eind juni gestopt met de pil en heb twee maanden gewacht met voor het echie gaan. We zitten nu in onze eerste ronde en ik heb woensdag m'n NOD. Die twee maanden zijn echt snel gegaan! Wat doe je verder? Werk je? Hoezo nieuwsgierig? Haha!

@Oeps, zo dat is snel! Tja, dan kun je het ook maar beter gelijk laten doen he. Fijn dat het is meegevallen. Heb ook al heel vaak om me heen gehoord dat het laten zetten heel pijnlijk is. Maar zal idd wel niets voorstellen vergeleken met een bevalling, haha! Zodra je je NOD weet, even laten weten he! Vullen we 'em in!

@Jazzie, joepie! Lekker op vakantie! Wat heerlijk dat jullie geboekt hebben! En idd weer twee weken waarin je het allemaal makkelijk voor je kunt houden. Gelukkig voel je je vandaag wat beter. Had je nou al de vk gebeld? Misschien had ik dat al gevraagd...

@Connie, zere borsten, wie weet betekent het iets! Dat zou toch wel heel mooi zijn als er meerdere in de eerste ronde zwanger raken! Klinkt trouwens leuk zo'n zwangerschapsboek. Denk dat ik dat ook ga doen! En wat sneu voor je zoontje, verwen hem maar goed! Hopelijk gaat het alweer wat beter met hem.

@Ik1978, goed dat je wat aan sport doet! Ik doe op het moment helemaal niets, echt slecht van me. Denk dat ik gauw weer het hardlopen ga oppakken, dat vind ik altijd leuk om te doen. Maar ben nu zo druk met andere dingen dat ik er gewoon geen tijd voor heb (lees: maak).

@Ernie, wat vervelend dat je een burn-out hebt gehad! Wel goed dat je weloverwogen deze beslissing neemt. En helemaal super dat het beter met je gaat! Leuke trouwdatum hebben jullie trouwens! Werk jij ook of studeer je nog? Ik wel namelijk, ben eind oktober klaar!!!!

@MaikeSanne, bah, das echt niet fijn! Ik hoop zo dat je mannetje gelijk heeft en het de hormonen zijn! En je bent ook nog moe, als dat niets betekent....

@Mama2006, ook al gevoelige borsten! Waarom heb ik dat niet?! Haha! Meis, we houden moed!

Nou meiden, ik heb nu dus alweer een uurtje een ongigevoel in m'n buik. Af en toe wat steken in m'n kruis, zo raar!! Verder ben ik ook snotverkouden aan het worden, bah! Heb daar echt geen zin in.

Nou, ik ga nog even lekker bankhangen met m'n mannetje en dan lekker onder de wol. Heb het de hele dag al koud dus lekker een kruikje mee!

Slaap lekker allemaal! Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Oeps:                     voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Oeps:                      28 jaar, ...............
Bereke:                 ... jaar, 29 september

NOD:
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27 jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar             .......                                   1e ronde                           1e kindje
Bereke                            ..   jaar              27 oktober                   1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Ik weet niet goed hoe ik het lijstje kan aanpassen. Ben in elk geval 26 jaar. En ben werkloos momenteel. Zorg wel voor wat stress want zit niet graag thuis en maak me dan zorgen wat mijn toekomstige baas van die zwangerschapsplannen gaat denken. Ach ja, dat zijn zorgen voor later hé!
En dat werkloos-zijn zorgt er ook voor dat ik heel veel tijd heb om na te denken over het zwanger worden. Hoop inderdaad dat de tijd vliegt!

Terug
Bovenaan