Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

MissX: bedankt voor je uitleg van het lijstje! Is toch handig als ik zelf weet hoe het moet hé. Maar wat is OD eigenlijk  ?
Ik ben maatschappelijk assistente. Is nniet zoveel werk in te vinden. Heb ook nog een bijkomende opleiding gevolgd om op een personeelsdienst te kunnen werken maar mijn hart gaat toch uit naar het maatschappelijk werk.
Mijn man wou ook eerst wachten tot ik werk had maar hou het niet meer uit!

Hallo,

Wat betreft dat ontpillen en die slijmprop, dat komt mij wel bekend voor. Vorig jaar ben ik ook 1 of 2 maanden met de pil gestopt en toen kreeg ik daar ook last van. Daarna weer met de pil begonnen, want door mijn burn-out toendertijd durfde ik er niet aan te beginnen!
Eigenlijk wilde we nu ook pas in december met de pil stoppen, want dan waren de strippen op, maar mijn man en ik konden niet langer meer wachten, zeker niet nu ik me zo goed voel!
Ik ga de montesorri-opleiding doen, want ik ben afgelopen 1 september begonnen met werken op een montesorrischool. Mijn gymbevoegdheid had ik al meteen bij mijn diploma, want ik was het laatste jaar dat je die automatisch erbij had! Ooit wil ik nog wel RT gaan doen of misschien kinderpsychologie.. maar dat is voor de toekomst als de kids groot zijn haha!
Bij goed functioneren kan ik over een jaar een vast contract krijgen! Vraag me wel af hoe anderen dat met de financieën doen, ook met kinderopvang etc. Mijn man moet fulltime werken en ik 3 dagen in de week, anders gaan wij het volgens mij echt niet redden!
Dames, ik ga naar de kapper! Fijn weekend! En meiden die binnenkort de NOD hebben ik zal voor jullie duimen!

Groetjes

Hier ff ego berichtje..sorry..

Hier gaat het niet meer..
Ik zit er ff helemaal door heen.. Mn eczeem word er niet beter op, begin nu giga te vervellen.. echt vd week waren het nog kleine velletjes bij de ogen maar nu zittn de velletjes echt in mn hele gezicht.. van kin tot voorhoofd.. van oor naar oor...
Lijkt gewon giga eng en t trekt.. Probeer de velletjes dr al wat af te halen maar dat lukt niet.. Vet houden wil ook niet meer..ze komen er meteen weer doorheen !
Overal waar ik ben liggen velletjes.. In mn bed, op de vloer, toilet, badkamer word er gek van !!!!
Ben bang dat het weer net zo erg word als twee jaar terug.. toen heb ik met de kerstdagen en oud en nieuw 3 maand thuis gezeten omdat alles open lag (toen ook armen en benen.)   Word gewoon depri !
Ben ook niet aan t werk.. baal giga !
We gaan vanaaf uit eten met mn ouders en zusje en dr man en grootouders vanwege mn ouders jubileum.. Weet niet of ik mee ga..
Ga nu eerst ff eten dan in bad en strax lekker gezichtsmasker op.. maybe helpt t..
Want ik weet t niet meer....................

Mag nog niet heen voor behandeling.. niet eerder dan wanneer ik ongi ga worden of wanneer ik drie maanden zwanger ben.. Wanneer ik wel zwanger ben en ik de behandeling krijg is dit niet goed voor het kindje..
Dus nu ik nog niet weet of ik zw ben of ongi ga worden, wil ik geen enkel risico nemen, dus geen behandeling , geen zalf, kruiden en lotion ...
Gebruik nu alleen producten van Weleda.. gezichtsolie en dagcreme..
Zo masker van weleda proberen..
K weet t echt ff niet meer. Ben giga emo.. jank om niks.. (nou ja niks..)

Sorry voor dit ego berichtje maar moet het van me af schrijven

Hey meiden!
Ik voel me kut, want vanmiddag zijn de  hier gekomen... Baal er best van en heb er wel een traantje om moeten laten. Weet dat ik me niet aan moet stellen, omdat het pas de eerste ronde is. Maar ik heb hier nu zo lang naartoe geleefd en ben er zo mee bezig geweest, dat het echt als een teleurstelling komt. Ik weet voor de volgende keer wel dat ik dus echt helemaal geen enkele waarde meer ga hechten aan wat ik allemaal voel. Heb mezelf helemaal gek gemaakt, om niks! Weet wel zeker dat ik alles echt gevoeld heb, maar dat heb ik dan blijkbaar gewoon en heeft niets met zwanger zijn te maken. Snap ook niet veel meer van m'n cyclus. Sinds het stoppen met de pil eerst 27 dagen, toen 30 dagen en nu dus 25 dagen. Voor de volgende ronde ga ik dan maar uit van 28 dagen, dus m'n nieuwe NOD valt op zaterdag 18 oktober. Dat komt er ook uit als ik m'n gemiddelde cyclus bereken op babybrabbel.nl. M'n ongi is nog niet doorgezet. Had nog niets in m'n onderbroek, maar met afvegen wat helder roze. Het is denk ik al te laat voor een innestelingsbloeding, dus daar ga ik maar niet van uit. Heb nog geen ongi buikpijn, maar die komt straks vast nog wel. Maar goed, geen getreur meer nu, op naar de volgende ronde! Ik heb trouwens wel snel even een testje gedaan, maar daar kwam ook alleen maar de controle streep op te staan.

@MaikeSanne, voor jou nog steeds spannend! Jouw kwaaltjes klinken ook erg hoopvol! Ik duim zo hard voor je meis! Vind het zo rot voor je die eczeem! Wilde dat im wat voor je kon doen, goed advies ofzo, maar ik ben een leek wat dat betreft, sorry! En egoberichtjes maken echt niet uit. Is soms even nodig toch!?

@Bereke, OD is Ongesteldheids Dag, speciaal gemaakt voor de meiden die nog niet voor het echie gaan, dus nog niet onder NOD kunnen. De dag dus waarop je zeker weet dat je ongi moet worden, omdat je toch nog beschermd klust, snappie?

@Ernie, wat interessant zeg! Ideaal dat je die gymbevoegdheid al hebt! Zit je haar weer mooi?

Nou lieverds, ik ga er weer vandoor. Zo nog even wat boodschappen in huis halen. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we als troost vanavond lekker frietjes gaan halen, hmmm!!!!

Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Oeps:                     voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Oeps:                      28 jaar, ...............
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:
Mama2006:            27 jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                 1e ronde                           1e kindje
Ikke:                               24 jaar             18 oktober                 2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                  1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Ikke...Ohh meis balen zeg !!!     Ik begrijp echt dat je er een paar tranen om hebt gelaten !Heb ik ook iedere ronde gedaan !
Je lichaam geeft tekenen, waardoor je toch gaat denken dat je zwanger bent.. en dan komen de rdtjes.. tuurlijk is dat een klap !!
Wel gek dat je cyclus nog korter is..Op zich wel mooi, want zo heb je meer kansen ;)
Ik heb een lange.. 42-40-45 en toen 33.. en nu na de mk weer 45.. dus minder kansen..

He meis, geniet van je frietjes en nieuwe ronde, nieuwe kansen, moeten we maar denken !!

ps; Ben in bad geweest en heb maskertje op gehad.. lijkt nu wat beter te gaan, velletjes zijn voor t grootste deel weg, maar kunnen zo weer komen..

Hoi meiden

@maikesanne zo'n echo berichtje moet gewoon kunnen hoor!!! voor als je je zo voelt. Ben blij dat het masker wat geholpen heeft, en nou maar hopen dat het eczeem voor een goed doel is.

@Ikke wat ontzettend balen!!!!! tuurlijk heb je een traantje gelaten, maakt toch niet uit dat het de 1e ronde is, ongi worden is gewoon een grote teleurstelling voor iedereen.
Ik hoop dat oktober een beter maand wordt.

@Jam_ernie mijn man werkt ook volledig en ik drie dagen, en zo komen we mooi rond en hebben we ook nog  wat extra voor vakantie's of andere leuke dingen.

@mamaJB jou datum komt er ook al snel aan!! en heb je al een gevoel??

Fijn weekend  Mama2006

Hallo allemaal,

Hier nog een egoberichtje! Heb echt een baaldag! De hele dag wou mijn man doen wat ik wou dus echt wel een ontspannen dag gehad. Zijn ook gaan eten op restaurant en toch... . Ik wil er zo graag aan beginnen en overal zie je zwangere vrouwen of baby's. Ik gun het iedereen maar ik was zo lastig. Ik dacht: als het niet aan mijn man lag die wou wachten was ik misschien nu al zwanger". Is niet eerlijk tov hem maar kon het echt niet helpen...

Bereke.. balen joh zeg! O.. en dat gevoel! ja daar vraag je ook niet om.
Misschien dat als je straks zwanger bent je denkt oo ben zo blij dat ik toch gewacht heb. het is natuurlijk wel lekkerder als jullie er samen achter staan!

Maike Sanne.. meisje toch..! ik duim voor je komende week hoor!
Was het etentje lekker en gezellig?! Hoop dat je eczeem gauw minder wordt hoor!

Ikke! kan nog een innesteling zijn hoor.. kan van 5 tot 10 dagen na ei. Dus..
er is nog hoop.. als het nog niet doorzet telt het ook nog niet als ongi dag.

Hier gaat het goed.. Heerlijk dagje gehad.. heerlijk dagje efteling..
verder geen klachten meer.. ja moe.. gek he?! krijg wel al wat last van mijn bekken.. even in de gaten houden.. door de hormonen krijg ik gelijk wat ruimte op de bekken.. en dan blokkeert het schanieren.. dus als het erg wordt weer therapie en oefeningen.. Is met mijn zoontje ook goed gekomen.   O en mijn boobies zijn gegroeid en goed gevoelig...

Meiden.. het wordt spannend hier komende dagen.. Duim voor jullie!!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan