Hey meiden!
Ik voel me kut, want vanmiddag zijn de hier gekomen... Baal er best van en heb er wel een traantje om moeten laten. Weet dat ik me niet aan moet stellen, omdat het pas de eerste ronde is. Maar ik heb hier nu zo lang naartoe geleefd en ben er zo mee bezig geweest, dat het echt als een teleurstelling komt. Ik weet voor de volgende keer wel dat ik dus echt helemaal geen enkele waarde meer ga hechten aan wat ik allemaal voel. Heb mezelf helemaal gek gemaakt, om niks! Weet wel zeker dat ik alles echt gevoeld heb, maar dat heb ik dan blijkbaar gewoon en heeft niets met zwanger zijn te maken. Snap ook niet veel meer van m'n cyclus. Sinds het stoppen met de pil eerst 27 dagen, toen 30 dagen en nu dus 25 dagen. Voor de volgende ronde ga ik dan maar uit van 28 dagen, dus m'n nieuwe NOD valt op zaterdag 18 oktober. Dat komt er ook uit als ik m'n gemiddelde cyclus bereken op babybrabbel.nl. M'n ongi is nog niet doorgezet. Had nog niets in m'n onderbroek, maar met afvegen wat helder roze. Het is denk ik al te laat voor een innestelingsbloeding, dus daar ga ik maar niet van uit. Heb nog geen ongi buikpijn, maar die komt straks vast nog wel. Maar goed, geen getreur meer nu, op naar de volgende ronde! Ik heb trouwens wel snel even een testje gedaan, maar daar kwam ook alleen maar de controle streep op te staan.
@MaikeSanne, voor jou nog steeds spannend! Jouw kwaaltjes klinken ook erg hoopvol! Ik duim zo hard voor je meis! Vind het zo rot voor je die eczeem! Wilde dat im wat voor je kon doen, goed advies ofzo, maar ik ben een leek wat dat betreft, sorry! En egoberichtjes maken echt niet uit. Is soms even nodig toch!?
@Bereke, OD is Ongesteldheids Dag, speciaal gemaakt voor de meiden die nog niet voor het echie gaan, dus nog niet onder NOD kunnen. De dag dus waarop je zeker weet dat je ongi moet worden, omdat je toch nog beschermd klust, snappie?
@Ernie, wat interessant zeg! Ideaal dat je die gymbevoegdheid al hebt! Zit je haar weer mooi?
Nou lieverds, ik ga er weer vandoor. Zo nog even wat boodschappen in huis halen. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we als troost vanavond lekker frietjes gaan halen, hmmm!!!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Oeps: voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
Ik1978: voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
OD:
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
Ik1978: 30 jaar, 24 september
Oeps: 28 jaar, ...............
Bereke: 26 jaar, 29 september
NOD:
Mama2006: 27 jaar 24 september 4e ronde 2e kindje
MaikeSanne: 24 jaar 24 september 1e ronde na mk. 1e kindje
Connie: 30 jaar 28 september 1e ronde 2e kindje
Sannie75: 33 jaar 27 september 2e ronde 3e kindje
Ernie 26 jaar 15 oktober 1e ronde 1e kindje
Ikke: 24 jaar 18 oktober 2e ronde 1e kindje
Bereke 26 jaar 27 oktober 1e ronde 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978: een zoon van 3 jaar
Oeps: een zoon van bijna 5 jaar
Zwanger:
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009