Hey allemaal!
@Bereke, als je het lijstje aan wilt passen: selecteren, dan met de rechtermuisknop 'kopieren', dan naar dit tekstvlak en met de rechtermuisknop 'plakken'. Maar ik vind het ook geen probleem om het te doen hoor! Wat vervelend dat je werkloos bent. Mag ik vragen in welke sector je werkt? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, haha! Ik ken je gevoel wel. Ik ben eind oktober klaar met mijn opleiding ontwikkelingspsychologie en heb nog geen werk. Ik ga wel hard solliciteren natuurlijk, voor een parttime job in ieder geval. Maar stel dat ik al zwanger ben, dan wordt het vinden van een baan natuurlijk wel wat lastiger. Eerst wilden we daarom wachten tot ik ergens een vast contract zou hebben. Maar dat kan tegenwoordig zo een jaar of langer duren, als ik al werk vind. Onze wens is echter zo groot dat we het er gewoon op wagen en we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Het is wel zo dat we het goed kunnen redden van alleen het salaris van m'n vriend. Anders hadden we het een te groot risico gevonden. Maar dat is natuurlijk onze mening...
@Jazzie, ik goor ook overal dat je het beste meteen de vk kunt bellen en dat het inschrijven bij een kdv ook gauw moet. Maar denk dat dat laatste in jullie geval niet nodig is. Oh, wat is dat ook heerlijk he, dat je je kinderen elke dag van de week ziet! Wat sneu voor je kindje zeg. Hopen dat die kies gauw doorkomt! Bewaar je zijn tandjes in een doosje?
@Ernie, wat leuk dat je de PABO hebt gedaan! De reden dat wij twee maanden gewacht hebben heeft puur te maken met mijn afstuderen. We wilden niet de kans hebben dat ik al meteen zwanger zou zijn en nog drie maanden aan m'n scriptie zou moeten, vandaar. Ik had natuurlijk ook de pil nog twee maanden kunnen doorslikken, maar dacht als ik dat nou niet doe, krijg ik hopelijk een beetje inzicht in m'n cyclus. We hebben dus twee maanden veilig geoefend, haha! Ik hoor hier op het forum van heel veel meiden dat ze meteen beginnen na het stoppen met de pil. Dat kan gewoon hoor! En vaak is het ook meteen raak. Heb ook wel eens gehoord (was dat hier?) dat je dan wel iets meer kans hebt op een tweeling... Ga je trouwens rt doen? Of de gymbevoegdheid? Een vriendin van mij doet dat geloof ik ook nu.
@Mama2006, ik duim natuurlijk ook heel hard voor jou!!!
@Connie, heb idd af en toe steken in m'n kruis ja... En nog steeds een zeurderige pijn in m'n buik en onderrug... Kan niet meer wachten!!!!
Nou meiden, moet zo werken en denk dat ik er pas morgen weer ben. Dus fijne dag nog verder!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Oeps: voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
Ik1978: voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
OD:
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
Ik1978: 30 jaar, 24 september
Oeps: 28 jaar, ...............
Bereke: 26 jaar, 29 september
NOD:
Ikke: 24 jaar 24 september 1e ronde 1e kindje
Mama2006: 27 jaar 24 september 4e ronde 2e kindje
MaikeSanne: 24 jaar 24 september 1e ronde na mk. 1e kindje
Connie: 30 jaar 28 september 1e ronde 2e kindje
Sannie75: 33 jaar 27 september 2e ronde 3e kindje
Ernie 26 jaar 15 oktober 1e ronde 1e kindje
Bereke 26 jaar 27 oktober 1e ronde 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978: een zoon van 3 jaar
Oeps: een zoon van bijna 5 jaar
Zwanger:
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009