Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Sorry meiden, maar moet even mijn *** humeur kwijt. Heb zo schoon genoeg van het klussen en vooral het geregel er om heen. Iedereen zegt wat tegen je. Denk je hier om..... denk je daar om......   Nou dat zou ik anders doen...... Ik vind dit mooier....

Ik wil gewoon overal vanaf zijn. Weet bijna niet meer waar ik de kracht vandaan moet halen. Het valt me gewoon zwaar met twee kids. Er moet nog vanalles gekocht worden, maar heb er bijna geen tijd voor. Ze geven allemaal hele lieve/leuke tips aan je, maar even zeggen.....ik pas dan wel een middag op de kids, kun jij even shoppen...dat zit er niet in. Ik begrijp het wel hoor. Iedereen is er na twee maanden wel een beetje klaar mee.
Gelukkig vrolijk ik nog een beetje op bij het idee dat ik donderdag mijn laatste pilletje heb geslikt. Aankomende vrijdag wordt het dan echt raar(en uitkijken omdat ik liever deze maand nog even niet zwanger wil worden) want dan zou ik weer moeten beginnen met een nieuwe strip, maar dat doen we dus niet..... Spannend hoor.
Een hele goede vriendin had ik net even aan de lijn en die heeft ook een zoontje van 1 jaar en vier maanden. Ik weet haar vriend nu al wel voor een tweede(en laatste) wil gaan, maar zij wilde eerst nog niet. Volgens mij is dat nu anders. Ze draaide er een beetje om heen, maar ik denk dat die ook al weer druk aan het klussen zijn. Het zou leuk zijn als we weer samen zwanger zijn, dat waren we bij de eerste ook. anderhalve maand verschil.
Ben blij met dit forum.. even voor het slapen je verhaal kwijt. Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn na dit gezeur. Over een paar dagen gaan we de computer overbrengen en dan kan ik dus tijdelijk niet op het forum komen ... Op school blijf ik jullie wel volgen(maar denk niet dat ik daar ga schrijven). Zodra we weer online zijn kom ik jullie natuurlijk gelijk weer op zoeken. De volgende keer schrijf ik weer wat persoonlijke berichtjes. Ga nu slapen.

ik1978:
Nog even een kort berichtje voor ik1978..... Er zit  een  U in mijn plaatsnaam.....  

Hey toppertje

Wat irritant iedereen met zijn goedbedoelde  tips!!
Kan me voorstellen dat je het even hebt gehad, nog even doorzetten.
Dus de laatste pil geslikt, dan zal ik de volgende maand maar uitkijken, want zeggen dat als je het het minst verwacht hihi!!
Zul je net zien dat het direct raak is.

Jazzie dus moe moe moe nou dat is in elk geval een goed zwangerschaps teken!!!
Maar voel je je voor de rest goed??
Je gaat alweer hard op weg naar de 3 maand ( voor mijn gevpoel dan hé ).

Liefs Mama2006

Toppetje! plak maar neer hier hoor! je mag alles eruit gooien!
Snap het heel goed.. Hoop dat het nu gauw allemaal gedaan is. en uh.. schroom   je niet om ook gewoon te vragen of ze een middag willen oppassen. Nee heb je ja kan je krijgen.

Hahaha Mama 2006 hard op weg naar 12 weken.. mwoh.. nog 7 te gaan he? ruim..
ik zal effe mijn banner erbij plakken.

Hallo dames,

Hier ben ik weer even kort.

Ikke: ik was even benieuwd of je ongi al had doorgezet?
zo nee, dan blijft het spannend
zo ja, dan is dat heel jammer en begrijp ik je gevoel heel goed!!

Jazzie, de efteling is altijd leuk hé....en je bent moe....kon je het wel volhouden bij de efteling, heb je het al aan iemand verteld?

Bereke, ik snap je gevoel helemaal meid. Je mag best even lastig zijn, daar staan vrouwen toch ook om bekend?

MaikeSanne, hoe gaat het nu met je, sinds dat je het masker op hebt gedaan, je zei dat het iets helpt. Zijn de velletjes nu alweer erger geworden?
Zelf heb ik nu last van een ontsteking in mijn onderbeen. Ik heb exceem aan mijn onderbenen en dat jeukt zó ontzettend . Ik heb er wel hormonenzalf voor maar die gebruik ik nu niet meer.
Gisteren kon ik haast niet lopen omdat ik mij er een onsteking aan heb zitten krabben. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met mijn spataderen (overgehouden aan de zwangerschap) ik wil zsm naar de huisarts want hij moet mij een andere zalf voorschrijven ivm mogelijke zwangerschap straks.
Ik kan me dus wel voorstellen hoe vervelend exceem is alleen jij hebt het in je gelaat, dat is nog veel vervelender...ik zal voor je duimen dat het snel wegtrekt.

mama2006, ik voel eigenlijk maar weinig, heb wel af en toe ongipijntjes. eergisteren toen ik in bed lag had ik een samentrekkend (ook pijnlijk) gevoel onderin mijn buik, dat was wel een beetje raar. Maarja, kunnen ook gewoon mijn darmen zijn.
Ik heb trouwens al een paar dagen geen verstopping meer gelukkig. Ik liep al bijna rond als iemand die 5 maanden zwanger was.....

Toppertje, wat kun je gek worden van al die goedbedoelde adviezen hé
nou ik hoop dat je heel snel klaar bent met klussen en dat je snel over bent. Dan kan het genieten beginnen en het klussen

Hoe is het met de andere dames, wanneer komt Sannie eigenlijk terug?

liefs Connie

Hey meiden!

Thanx voor al jullie lieve reacties! Hier gaat het weer goed hoor! Op naar de volgende ronde. Alleen heeft m'n ongi nog niet doorgezet. Gistermiddag dus bij het afvegen iets lichtroze op het papiertje en een uur later een klein streepje bruinig op het inlegkruisje. Verder tot nu toe niks meer, ook niet met afvegen. Nou mag het van mij ook wel gauw gaan doorzetten, want volgens mij begin je met tellen voor je nieuwe cyclus eigenlijk pas op de dag dat het echt doorzet, toch? Ik voel ook nog geen ongi buikpijn. Snap er weinig mee van...

@MaikeSanne, fijn dat je je weer wat beter voelt na het bad van gisteren! Of is alles toch net zo hard weer terug gekomen?

@Mama2006, nog drie dagen! Hoe gaat het met je? Heb je een voorgevoel?

@Bereke, meis toch, wat vervelend dat je je zo voelt! Maar ik begrijp het zo goed! Praten jullie er wel over? Niet alles opkroppen he!

@Jazzie, had al binnen het andere topic op je gereageerd, maar nogmaals echt super fijn dat het zo goed met je gaat! Hou dat met je bekken maar goed in de gaten ja! Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!

@Toppertje, ook al niet al te vrolijk. Wat hebben we toch met z'n allen? Het zit ons even niet mee allemaal. Maar goed dat we dit forum en elkaar hebben om even lekker te spuien, of niet? Kan me goed voorstellen dat je de balen hebt van al die goedbedoelde adviezen. Je hebt er even niets aan! Nog ff doorzetten meis. Als we je een tijdje niet lezen hier, weten we dat het met de computer te maken heeft. Ik ben het eens met Jazzie, misschien gewoon een keer vragen of ze willen oppassen?

Nou meiden, verder niets bijzonders te melden. Fijne zondag allemaal!

Liefs, ikke

heey Ikke,
Misschien toch een innestelling??
spannend hoor!
liefs van mij

Hoi Connie!

Daar hoop ik maar niet meer op. Heb mezelf al teveel gek gemaakt, haha! Ik heb me er iig helemaal op ingesteld dat ik doorga naar de volgende ronde. Ik denk ook dat het erg laat is voor een innesteling. Zat gisteren al op dag 26... Hoe is het met je zoontje?

Liefs, ikke

Hey Ikke,

Volgens mij is dat ook het beste....nuchter blijven en je instellen op de volgende ronde...het gaat helemaal goedkomen.
waren de patatjes gisteren lekker?

Met mijn zoontje is het goed,  ziek worden  heeft niet doorgezet gelukkig. Het is  een echte "spring in het veld", hij zingt de hele dag en is lekker vrolijk...wat wil je nog meer??

Ik heb nu weer last van buikpijntjes, alsof ik ongi moet worden, denk dat ze deze maand ook wat eerder komen.....

groetjes Connie

Terug
Bovenaan