Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Goedemorgen dames,

Ff ego..

Pff..wat een weekend heb ik achter de rug zeg!
Afgelopen week is natuurlijk het spiraal verwijderd en was het wachten op de menstruatie!
Nou die kondigde zich afgelopen zaterdagochtend aan…en hoe??
Jeetje lijkt wel een inhaalslag van 3 jaar!
Dus ja mijn NOD zal dan zijn op uitgaande van 28 dagen (was vroeger ook heel regelmatig) op 17 oktober volgens mij..Toch??
Dus ga nu maar snel aan de foliumzuur, nemen jullie dat ook?

@ Missx: zijn de RD al doorgezet?

@ Toppertje: Hoe gaat het met klussen enzo nu? Zie je het allemaal al weer een beetje zitten?

@ jam_ernie: Bij ons nog geen babyboom, hopelijk ga ik daar verandering in brengen haha

Doei!

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:

Mama2006:            27
jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                 1e ronde                           1e kindje
Oeps                                  28 jaar             17 oktober                 1e ronde                           2e kindje
Ikke:                               24 jaar             18 oktober                 2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                  1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

MissX, dat is een goed idee van die twee schermen!

Ik ben deze maand aan het ontpillen en ben dus ook al foliumzuur aan het nemen. MIjn gynea zei: de dag nadat je je laatste pil hebt genomen, begin je maar met foliumzuur te nemen!

Ikke.. ik las op het andere topic dat het toch nog spannend wordt!
duim duim duim..

Hier alles goed.. doe effe snel.. wilde laten weten dat de eerste afspraak voor de vk staat op 21 oktober om half 12.. net kersvers terug van vakantie en dan gelijk een echo..

Liefs Jazzie

Hey meiden!

@Oeps, jeetje zo heftig ongi!! Vervelend is dat! Nu maar hopen dat het hierna weer zo'n 10 maanden wegblijft, haha! Als je van 28 dagen uitgaat, is je NOD op 18 oktober, precies 4 weken later, op een zaterdag. De eerste dag van je ongi is dag 1. Dus 18 oktober is dag 29. Als je op die dag weer ongi zou worden, is dat i.p.v. dag 29 weer dag 1 van je nieuwe cyclus en heeft je cyclus dus 28 dagen geduurd. Hmm, volgens mij leg ik het heel moeilijk uit. Snap je me nog? Haha! Trouwens erg verstandig om aan het foliumzuur te gaan. Ik ben daar drie maande geleden al mee begonnen. Slik Dagravit Mama & Baby. Dat bevat de dagelijks aanbevolen hoeveelheid foliumzuur, maar ook alle extra vitamines die je nodig hebt. Kun je ook blijven slikken tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Is wel redelijk prijzig. Huismerk is net zo goed hoor!!!

@Jazzie, helemaal top dat je meteen een echo krijgt! Nu eerst lekker vooruitzicht op je vakantie en als je eenmaal op vakantie bent, kijk je vast uit naar de echo!

Hier is de ongi nog steeds niet doorgebroken. Ik durf gewoon geen hoop meer te hebben, dus ga er maar vanuit dat het gauw gaat doorbreken. Heb met m'n vriend afgesproken dat we wachten tot donderdagochtend. Als het dan nog niet heeft doorgezet, gooien we er maar een test tegenaan.

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:
Mama2006:            27 jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                 1e ronde                           1e kindje
Oeps                                  28 jaar             17 oktober                 1e ronde                           2e kindje
Ikke:                               24 jaar             18 oktober                 2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                  1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Echo's:
Jazzie:               25 jaar, 21 oktober, 1e echo, 11.30 uur

Hey lieverds!

Nou, m'n ongi is nog niet doorgebroken!  Vanavond om 19.00 uur  een heeeeel ietsie pietsie klein beetje bruinig op m'n inlegkruisje. Ter grootte van een vingertop zeg maar. Met afvegen verder niets en net weer hetzelfde verhaal. Bruin, dus je zou denken oud bloed. Hier begint normaal gesproken m'n ongi mee, maar dan zet het na een paar uur toch echt door tot een heftige bloeding. Ik heb niet het gevoel dat dat vanavond nog gaat gebeuren. Voel me ook nog steeds niet ongesteld. Ik vind het zo raar allemaal, snap er helemaal niets meer van.

Liefs, ikke

En ikke.. Hoe is de   stand van zaken nu?
Ik duim voor je!!!

Meiden hoe is het hier? Kom spannend voor een paar!
En hebben jullie al kwaaltjes?!

Liefs Jazzie

Helleu..

@ Missx: Bedankt voor de uitleg. Zat er maar 1 dagje naast. Het is ook al zolang geleden voor mij dat ik met vruchtbare en nod bezig was…hihi
Heb van mijn zoontje gewoon foliumzuurtabletten van de Kruidvat genomen! Dus die neem ik nu gewoon weer.
Wat spannend van je ongi zeg!!
Ik hoop echt voor je (ook al heb je zelf weinig vertrouwen) dat het positief gaat uitpakken.

Wat zijn de plannen verder vandaag?
Ik moet gewoon werken, en heb nog steeds erg last van mijn ongi!
Ben er ook erg humeurig onder, niet echt leuk voor mijn lief, maar ja!

Terug
Bovenaan