Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Wat fijn dat hij weer lekker in zijn vel zit!! Dat doet je goed, of niet?
Ik zal voor je duimen meid. Zolang ze er nog niet zijn, blijven hopen!

De frietjes waren trouwens erg lekker, haha! Heb ook sinds een paar weken de Joppie saus ontdekt, heerlijk! Haha!

Liefs, ikke

hallo meiden,

@toppertje
Ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met de klussen en de tips,
was je maar klaar en woonde je al op jullie nieuwe plek,dan kan je lekker weer rust in het gezin brengen en aan een nieuw wondertje werkenen gefeliciteerd met de afsluiting van de pil hihi
in mijn plaatsnaam zit ook een u.....

Missx het heeft dus nog niet doorgezt.....mmmm ben benieuwd

maikesanne hoe is het met je eczeem..... balen. Je zal je wel behoorlijk   voelen.
Ik weet ongeveer wat je voelt alleen had ik het heel erg op mijn armen,nek en benen en een beetje op mijn rug, dat kan je bedekken, jij kan dat niet lijkt me niet fijn.
ik leef met je mee.

jazzie De efteling is super he? wij zijn vorig jaar ook heen geweest maar mijn zoontje was toen net 2 Hij had er nog niet zoveel mee.Maar wij hadden het wel leuk.

bereke ook welkom leuk dat je ook mee schrijft.
Ik had dit weekend ook een kleine hoop dat mijn man eerder wou beginnen,omdat ik nu door jullie allemaal behoorlijk de kriebels krijg haha, maar helaas hij wil toch nog ff wachten.Nou ja jammer maar ik heb liever dat we er allebij helemaal voor gaan of niet dan

mama2006 voel je al wat?
Heb je een voorgevoel?
Ik denk het niet met de corso he  misschien zijn ze wel de goede kant op gezwommen wie weet ik hoop het ik gun je het van harte!!!

Ernie dus elke dinsdag in de schoolbanken 2 jaar lang poepoe knap hoor ik zie mezelf dat niet meer doen want je moet dan ook buiten die dinsdag studeren of hoeft dat niet.Is dit voor hogere functie of bijspijkeren van de kennis.?
in iedergeval veel succes.

nou ik weet het ff niet meer stop er weer mee.
 groetjes.........

Hoi hoiii

Toppertje..   Meis balen dat jullie in de verbouwing zitten .. alles komt tegelijk he
Dan moet ik maar bij je oppassen ;)   In welke buurt woon je? hihi
Echt als ik in de buurt woonde deed ik t zo !!!!

MissX.. Dus nog niet doorgezet.. Kan nog twee kanten op meis!!
K begrijp dat je er vanuit gaat dat de rdtjes nog echt zullen komen....

Mamajb.. Mooi dat je knulletje weer beter is ! Is niks minder dan je kindje ziek te zien !
Hoelange cyclus heb je anders altijd? Is ie heel regelmatig??
K hoop dat de rdtjes niet komen !!!

Hier gister een leuk en gezellig en lekker natuurlijk, etentje gehad !!
Gelukkig zonder velletjes
Maar helaas.. ze zijn er nu weer...
ben een hele domme muts.. vanochtend er een test tegenaan gegooid, natuurlik TE VROEG en niet met ochtendurine.. Hoe dom kunje zijn? haha
Natuurlijk dus negatief..
K doe nu niet eerder dan woensdag een test en dan wel met ochtendurine hiihh..
Mn zusje vroeg me gister ineens of ik zwanger was.. Ze wist van de mk en dat ik toen ook eczeem had.. Heb t dr maar eerlijk verteld dat ik wel mn ei heb gehad etc,,
Dus nog ff afwachten...
K zal nu ff voorzichtig schrubben...

Gezellige dag allemaal !!

Hallo meiden,

Zat vandaag bij de voetbal van mijn man te kijken met 4 andere vrouwen, waarvan er 1 in mei bevallen is, 1 net 6 weken zwanger is en 1 samen met mij net met de pil gestopt is. Is om jullie heen ook zo'n babyboom? Aan de ene kant heel leuk, want je zit allemaal in hetzelfde schuitje, aan de andere kant zeggen ze dat je moet proberen om er niet teveel mee bezig te zijn, dat het dan eerder gebeurd!

Voor ikke: mijn haar zit weer helemaal goed! Heb er meteen een heerlijke hoofdhuidmassage bij genomen om mezelf te verwennen!

Voor mama2006: hoe regelen jullie dat met opvang? Gaat jouw kindje naar de kinderopvang toe? En bevalt het jou met 3 dagen werken?

Voor MaikeSanne: ik hoop dat je eczeem wat minder geworden is, wat vervelend zeg! Ben je gisteravond nog wel naar het jubileum van je ouders geweest?

Voor ik1978: je wordt alleen op een montesorrischool aangenomen als je de montesorri-opleiding hebt gedaan of gaat doen. Dus vandaar dat ik deze studie ga volgen. Naast de colleges op dinsdagavond zal ik ook daarnaast nog moeten studeren, werkstukken maken en lessen geven.

Voor alle meiden die een dezer dagen hun NOD hebben, sterkte!

Groetjes Jamina

Jam_ernie mijn moeder past die drie dagen op, heeft ze zelf aangeboden toen ik zwanger was, dus ik heb ontzettend massel!!
Het bevalt prima die drie dagen werken, ik zo persoonlijk niet meer willeb  gaan werken!!

Ik1978 ik voel dat ik zeker weten ongi ga worden, geeft niet het is nog maar ronde 4!!
( wel jammer natuurlijk, maar ben nog niet echt teleurgesteld).
Ik hou rekening met ongerveer 10 ronde, dus nog even wachten hihi!!!

Liefs Mama2006

Hoi Jamina,

Ja ik ben gister nog wel naar het etentje geweest.. Gelukkig geen last van velletjes gehad daar, wel hele gezicht rood door t eczeem, maar geen velletjes gelukkig !
Eten was erg lekker en het was erg gezellig
Na het eten zijn manlief en ik nog met mn zusje en dr man mee naar huis geweest en daar nog gezellig na gezeten, was wel bekaf toen we thuis waren hoor!
Van 0100 tot 1100 geslapen vanmorgen !!
Ben nu weer giga moe, dus zo nog even lezen en dan riching bedje !
Morgen weer de hele dag oppassen dus 20 over 6 gaat de wekker weer...
Heb nu trouwens wel weer velletjes en eczeem ! Word er echt niet vrolijk van...
Maar wie weet is het voor een goed doel !

Dus jij word ook al zo met zwangere geconfronteerd ?? Ik ook !
Mn zusje is 31 weken zwanger en mn schoonzusje nu 29 weken...Mn zus en ik hebben een hele hechte band dus we hebben t veel over dr as kindje...
Ook hier in ons dorp is een echte babyboom.   Mn buurmeis is 4 mnd geleden bevallen en er staat nog eentje op springen;) hihi..

Nou ik zal nog even snel stofzuigen en de vaatwasser inruimen en dan geloof ik t wel voor vandaag !!

Dikke kuss

Hallo dames,

Bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes. We hebben vandaag gepraat en begrijpen elkaar weer volledig. We willen er allebei nog steeds volledig voor gaan vanaf het moment mijn maandstonden voorbij zijn. Hopelijk wordt ik op 29/9 ongesteld en dan moet ik nog maar héél even wachten hé. Heb me dus eigenlijk gewoon een beetje aangesteld . Ach ja, moet kunnen hé.

Ik ga de komende tijd proberen om alles goed op te volgen hier want het gaat zo vlug. En dan kan ik binnenkort hopelijk ook wat meer persoonlijke berichtjes posten ipv alleen te komen klagen .

Goedemorgen allemaal!

@Ik1978, ik krijg steeds meer het vermoeden dat jij en toppertje uit dezelfde plaats komen, haha!

@MaikeSanne, hoe is het nu met je? Ik heb sinds gisterochtend dat ik na het opstaan een hele rode vlekkerige huid heb in m'n gezicht. Daar baal ik al ontzettend van. Dus nu kan ik me een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Hoop voor je dat het snel wegtrekt meis!

@Jamina, bij jou ook al zoveel zwangere vrouwen of moeders om je heen! Dan begint het nog meer te kriebelen he?!

@Mama2006, zo knap dat jij zo positief bent! Ik was al verdrietig na de eerste ronde!

@Bereke, wat fijn dat jij en je mannetje zo goed gepraat hebben! 29 september is al zo joh! Nog ff en dan kunnen jullie ook aan het klussen! Ik open trouwens altijd twee schermen als ik hier typ. Kan ook echt niet alle details van iedereen onthouden! Dus een scherm waarin ik typ en een waarin ik alles terug kan lezen van jullie.

Nou, hier verder geen bloedverlies meer gehad sinds zaterdagmiddag. Denk wel dat het nog wel door gaat zetten. We wachten het rustig af.

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Oeps:                     voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Oeps:                      28 jaar, ...............
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:
Mama2006:            27 jaar           24 september         4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september          1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                 1e ronde                           1e kindje
Ikke:                               24 jaar             18 oktober                 2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                  1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Terug
Bovenaan