Goedemorgen allemaal!
@Ik1978, ik krijg steeds meer het vermoeden dat jij en toppertje uit dezelfde plaats komen, haha!
@MaikeSanne, hoe is het nu met je? Ik heb sinds gisterochtend dat ik na het opstaan een hele rode vlekkerige huid heb in m'n gezicht. Daar baal ik al ontzettend van. Dus nu kan ik me een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Hoop voor je dat het snel wegtrekt meis!
@Jamina, bij jou ook al zoveel zwangere vrouwen of moeders om je heen! Dan begint het nog meer te kriebelen he?!
@Mama2006, zo knap dat jij zo positief bent! Ik was al verdrietig na de eerste ronde!
@Bereke, wat fijn dat jij en je mannetje zo goed gepraat hebben! 29 september is al zo joh! Nog ff en dan kunnen jullie ook aan het klussen! Ik open trouwens altijd twee schermen als ik hier typ. Kan ook echt niet alle details van iedereen onthouden! Dus een scherm waarin ik typ en een waarin ik alles terug kan lezen van jullie.
Nou, hier verder geen bloedverlies meer gehad sinds zaterdagmiddag. Denk wel dat het nog wel door gaat zetten. We wachten het rustig af.
Fijne dag allemaal!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Oeps: voor het echie vanaf september 2008, 2e kindje
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
Ik1978: voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje
OD:
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
Ik1978: 30 jaar, 24 september
Oeps: 28 jaar, ...............
Bereke: 26 jaar, 29 september
NOD:
Mama2006: 27 jaar 24 september 4e ronde 2e kindje
MaikeSanne: 24 jaar 24 september 1e ronde na mk. 1e kindje
Connie: 30 jaar 28 september 1e ronde 2e kindje
Sannie75: 33 jaar 27 september 2e ronde 3e kindje
Ernie 26 jaar 15 oktober 1e ronde 1e kindje
Ikke: 24 jaar 18 oktober 2e ronde 1e kindje
Bereke 26 jaar 27 oktober 1e ronde 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978: een zoon van 3 jaar
Oeps: een zoon van bijna 5 jaar
Zwanger:
Jazzie: 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009