Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Dag dames,

Ik zit hier zo hard te hopen dat ik morgen gewoon ongesteld wordt (eerste keer "natuurlijke" maandstonden na jarenlang pil gebruik) en dat we er dan eindelijk aan kunnen beginnen!!! Ben het niets doen en wachten zo beu

Hoi Laydies,

Connie; bedankt en ja het was erg gezellig met mijn vriendinnen gisteren, eindelijk weer eens lekker bij gekletst!

Bereke; ik hoop het ook voor je dan kan je voor het echie aan de slag!

Nou dames welterusten ik ga lekker mijn mandje opzoeken!

Groetjes Sannie

He allemaal,

Ben zo benieuwd... Connie hoe is het met de ? Zijn ze er nog steeds niet? Ik hoop het zo voor je. En ik snap het hoor. Het is soms ook moeilijk om dingen juist te verwoorden, vooral op papier en nu helemaal omdat verder eigenlijk nog niemand mag weten dat we graag zwanger willen worden. Had zelf ook nog wel meer willen vertellen maar ben nu al bang dat als een bekende mijn verhaal zou lezen dat ie mij dan al herkent. Ach nou ja... als dat wel zo is, dan is het zo. Wat een logica he??

En MMWS?? (moeilijk te onthouden, allemaal schuilnamen... hi hi) Ben je al ongi geworden of toch niet??

Ikke.. dus een leuk kraamfeest gehad? Dat hoor je steeds meer he dat mensen een kraamfeest gaan geven. Dan hebben ze niet maandenlang maar constant bezoek. Hoe oud is het kindje van je schoonzus en is het hun 1e kindje??

En hoe is het met de rest??  Nog leuke verhalen of dingen waar we samen over kunnen denken of discussieren?
En hoe gaat het met de zwangeren onder ons, Maike Sanne en Jazzie? Nog veel last van misselijkheid of andere kwalen??

Liefs Iris

Hey ladies!

@Connie, meldplicht! Hoop dat de rd'tjes er nog steeds niet zijn! Voel je je al wel wat beter? En je zoontje? Dan komt altijd alles tegelijk he!? Ik heb het lijstje al voor je aangepast. Heb maar even vraagtekens bij oktober neergezet.

@Bereke, meis, hoop voor jou dat het gauw doorzet zodat jullie met de eerste ronde kunnen beginnen! Kan me voorstellen dat je het nu wel gehad hebt. Weet hoe het voelt. Maar het wachten voor een NOD is nog veel erger! Haha

@Baby77, ik heb nu ook wel een beetje zoiets van als ze me herkennen, dan pech gehad. Diegene zit hier ook niet voor niks, toch? Iedereen houdt vast z'n mond wel. Het was een erg leuk kraamfeest! Voor hen de tweede, ze hadden al een meisje en nu weer een. Bij de eerste hadden ze volgens mij na een jaar nog kraamvisite, dus vandaar dat ze nu voor een kraamfeest gekozen hebben. Hoor je idd steeds meer. Ik denk dat ik er niet voor zou kiezen. Het past bij ons sowieso niet in de tuin, haha. En het lijkt me ook wel leuk als het wat persoonlijker is. Maar bij een tweede kan ik het me ook wel weer voorstellen. Dan weet je hoe het is, haha! Ik kom er misschien nog wel op terug...

Vanmiddag even een uurtje oppassen op m'n nichtje (de eerste van m'n schoonzus waar ik het net over had). Ze is anderhalf en de kleine  ( die trouwens 5 weken is nu) moet naar het cb. Dus kan ik even tutten met de oudste, heerlijk! Ga nu ook maar eens alle was wegstrijken. Heb ik echt al heel lang geen tijd meer voor gehad. Denk dat ik er wel een paar uur mee bezig ben, pfff....

Liefs, ikke

P.S. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over wanneer het vertellen aan anderen dat je zwanger bent. Mijn vriend en ik zijn daar namelijk nog niet over uit. Volgens mij wil hij graag wachten tot we de eerste echo gehad hebben. Maar ik denk dat ik het echt van de daken wil schreeuwen en niet zo lang kan wachten! Hij is het er wel mee eens dat we het de ouders en broers/zussen eerder vertellen. Maar wanneer doe je zoiets meestal? Weet wel dat ieder daar zijn eigen keus in maakt. Maar ben benieuwd naar jullie mening

Kus!

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Mart
Eind september
1e

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd

Toppertje
29
22 september

Mart
22
.........

Ik1978
30
24 september

Bereke
26
29 september

NOD

Leeftijd  

Kindje            

Ronde              

NOD september          

Connie
30
1e
1e
28

NOD

Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Connie
30
1e
2e
??

Mart
23
1e
1e
26

Bereke
26
1e
1e
27

Moeders

Dochter / Zoon    

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd      

Kindje          

ronde    

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's

Datum      

Hoeveelste          

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Ik vind het soms zo moeilijk om mee te schrijven..
Het is zo gezellig en ben bang iemand te vergeten en over te slaan.
Doe het toch! maar even algemeen! ik lees alles en leef echt mee.

Ikke .. leuk! lekker tutten!

Connie! spannend.. geen is nog steeds hoop!

Bereke ik duim dat je duivels snel komen.

Hier gaat het goed.. de kwaaltjes komen nu wel aardig op.
Hoort erbij. ben er aan 1 kant ook wel blij mee.. goede bevestiging dat het goed zit.(kan natuurlijk altijd anders.. maar goed gevoel)
Het is wel anders dan met mijn zoontje.. Ik ben nu voornamelijk s'avonds misselijk. maar vanochtend begon het ook al. ik moet vooral geen plotselinge bewegingen maken.. of lang wachten met wat eten.
Ook wat eten betreft heb ik andere behoeftes.
Bij mijn zoontje voornamelijk vet en chocolade! nu voornamelijk echt eten!
Crackers met kaas en jam zijn helemaal hot nu!
Verder vind ik alles wat zuur is minder. wil nog wel eens glas drinkyoghurt.. maar doe ik nu met mijn neus dicht. voor zolang het nog kan.. staat nog wat.
Bij mijn zoontje goot ik liters jus d'orange achterover. dat gaat ook nog wel..maar de dubbeldrank.. ieuw..

Dus.. al met al.. echt zwanger..

Ik duim voor jullie!

Liefs Jazzie

Ik kan me voorstellen dat wachten op NOD inderdaad nog erger is. Maar dan kan je tijdens je vruchtbare dagen nog iets doen en nu zit ik hier maar te wachten op die kl*te maandstonden. Ach ja, ik ben gewoon té ongeduldig. Weet ik wel hoor... Dus ik ga nu stoppen met zeuren  

Hoi meiden,

Bereke, hoop voor je dat de rd niet te lang op zich laten wachten. lekker de eerste ronde in.

MamaJB, ook nog geen rd?

en baby77, Bij mij ook nog steeds niks.
Heb vanmiddag de huisarts even gebeld om te vragen of ze er bekend mee zijn met de ene keer wel en de andere keer niet.
In de GA van die test staat namelijk dat eiwitten in de urine invloed kunnen   hebben op de uitslag
Ik heb namelijk last van nierfalen en dan zitten er dus eiwitten in. Zij kon mij alleen niet vertellen of deze dan juist positief of negatief uitvallen.
Denk dat ik morgen toch maar even een test ga doen.
Voel mijn menstruatie nog steeds niet opkeomen...

Groetjes M

Hallo allemaal,

Ik moest even weer kijken. Ben zo benieuwd naar MMWS en Connie. MMWS bij jou dus nog steeds geen rdtjes. Misschien toch zwanger?? En Connie..... laat wat van je horen!!!   Zou toch zo leuk als er weer een zwangere bijkomt.

Waar staat NOD eigenlijk precies voor? Nadere OngesteldheidsDatum of Naderende OnheilsDatum of zoiets??

Jazzie.... je voelt je dus echt wel zwanger.... wauw. Al vind je dat natuurlijk niet altijd fijn als je moe bent of misselijk, maar het is voor een goed doel he??! Mijn vriend en ik zaten vanmiddag ook te fantaseren. We hopen echt dat 2009 ons jaar wordt en dat we dan een gezond en levend kindje in onze armen mogen houden!! Word er gewoon emotioneel van. Hoop het gewoon zo.

En ja wanneer vertel je het aan je familie en vrienden dat je zwanger bent. Toen ik in verwachting was van de tweeling hebben wij het na ongeveer 6 weken aan onze ouders verteld. Kon het gewoon niet langer stil houden. Ze zeggen wel eens dat je de eerste 3 maanden moet wachten maar ja als het misgaat moet je er toch ook over kunnen praten?? Ik weet niet hoe we het nu gaan doen als ik eenmaal (hopelijk) weer zwanger ben. Misschien willen we het dan ook wel even voor onszelf houden maar ja dat weten we dan pas denk ik. Ik wil het dan wel proberen om mijn ouders en broer tegelijk te vertellen. We hadden het nl. eerst aan onze ouders verteld maar die waren zo blij dat ze het niet voor zich konden houden en zich hadden versproken tegenover mijn broer. Was een beetje lullig maar snap hun blijdschap ook wel.
Nou ja hier heb je ook niet veel aan he Ikke??

Liefs Iris

Terug
Bovenaan