Hey ladies!
@Connie, meldplicht! Hoop dat de rd'tjes er nog steeds niet zijn! Voel je je al wel wat beter? En je zoontje? Dan komt altijd alles tegelijk he!? Ik heb het lijstje al voor je aangepast. Heb maar even vraagtekens bij oktober neergezet.
@Bereke, meis, hoop voor jou dat het gauw doorzet zodat jullie met de eerste ronde kunnen beginnen! Kan me voorstellen dat je het nu wel gehad hebt. Weet hoe het voelt. Maar het wachten voor een NOD is nog veel erger! Haha
@Baby77, ik heb nu ook wel een beetje zoiets van als ze me herkennen, dan pech gehad. Diegene zit hier ook niet voor niks, toch? Iedereen houdt vast z'n mond wel. Het was een erg leuk kraamfeest! Voor hen de tweede, ze hadden al een meisje en nu weer een. Bij de eerste hadden ze volgens mij na een jaar nog kraamvisite, dus vandaar dat ze nu voor een kraamfeest gekozen hebben. Hoor je idd steeds meer. Ik denk dat ik er niet voor zou kiezen. Het past bij ons sowieso niet in de tuin, haha. En het lijkt me ook wel leuk als het wat persoonlijker is. Maar bij een tweede kan ik het me ook wel weer voorstellen. Dan weet je hoe het is, haha! Ik kom er misschien nog wel op terug...
Vanmiddag even een uurtje oppassen op m'n nichtje (de eerste van m'n schoonzus waar ik het net over had). Ze is anderhalf en de kleine ( die trouwens 5 weken is nu) moet naar het cb. Dus kan ik even tutten met de oudste, heerlijk! Ga nu ook maar eens alle was wegstrijken. Heb ik echt al heel lang geen tijd meer voor gehad. Denk dat ik er wel een paar uur mee bezig ben, pfff....
Liefs, ikke
P.S. Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over wanneer het vertellen aan anderen dat je zwanger bent. Mijn vriend en ik zijn daar namelijk nog niet over uit. Volgens mij wil hij graag wachten tot we de eerste echo gehad hebben. Maar ik denk dat ik het echt van de daken wil schreeuwen en niet zo lang kan wachten! Hij is het er wel mee eens dat we het de ouders en broers/zussen eerder vertellen. Maar wanneer doe je zoiets meestal? Weet wel dat ieder daar zijn eigen keus in maakt. Maar ben benieuwd naar jullie mening
Kus!
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Mart
Eind september
1e
Toppertje
November
3e
Ik1978
November