Hoi meiden!
Gisteren heelijk getut met m'n nichtje. Heb haar uit bed gehaald, luier verschoond, aangekleed, lekker fruithapje gedaan en daarna heerlijk gewandeld en naar de geitjes en paardjes geweest. Hihi, voelde me net een moedertje! Vond dat ik het best goed deed al zeg ik het zelf, haha! Toen m'n schoonzus terug was met de kleinste, ook daar nog een luiertje van verschoond. Moet zeggen dat ik wel heel blij ben met al deze ervaring. Weet nog dat ik anderhalf jaar terug voor het eerst in m'n hele leven een luiertje verschoonde van een pasgeborene, wat een gestuntel! Haha! Het is natuurlijk allemaal zo geleerd, maar vind het tante zijn best handig!
@Jazzie, moet zo lachen om je verhaal over eten! Word er helemaal blij van. Zo leuk! Ik ben nu al gek op alles, dus vraag me af hoe dat straks moet. Vandaag alweer 6 weken zwanger, vind dat het echt wel snel gaat!
@Bereke, ik snap je helemaal! het is echt frustrerend! Zijn de rd'tjes er al? En je zeurt helemaal niet hoor! Daar zijn wij en het forum juist voor!
@MMWS, nog nooit gehoord dat de eiwitten er ook invloed op kunnen hebben. Je zou denken dat er alleen een streep komt als er HCG in je lichaam zit, toch? Ik duim heeeeeeel hard voor je! Hoop dat je gauw meer zekerheid hebt!
@Baby77, NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, de dag waarop je eigenlijk je ongi verwacht, maar liever niet. Haha, hoewel ik Naderende OnheilsDatum ook wel errug leuk vind, haha!
Ik denk dat wij het ook al vrij snel aan de ouders vertellen hoor. Maar ik denk sowieso dat ik straal van oor tot oor en het moeilijk voor me kan houden, haha. Hoewel, als ik allemaal kwaaltjes krijg, is dat stralen misschien ook snel afgelopen...
@Connie, jeetje zeg, dit wordt wel erg spannend! Hou ons op de hoogte he!?
We hebben gisteren een weekend weg geboekt naar m'n zus (woont in het buitenland). We gaan van 21 tot en met 24 november, heerlijk! Mocht ik eind oktober zwanger blijken te zijn, dan mag ik toch wel vliegen?
Nou, ik ga aan de studie.
Liefs, ikke