Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hoi hoi meiden,

Heel even een ego berihtje van mij, morgen kom ik wel weer even beppen.
mijn mannetje wil mij vanavond voor zichzelf hebben dusss......

Hier nog geen RD-tjes te zien.....mijn man zei vanmorgen dat ik dat bij de vorige keer ook had, toen kwam mijn ongi 3 dagen later.
We wachten tot woensdag en als ik dan nog niet ongi ben dan doen we opnieuw een test.

Hier is het dus nog even spannend.....

liefs Connie<<
tot morgen!

Hoi meiden!

Gisteren heelijk getut met m'n nichtje. Heb haar uit bed gehaald, luier verschoond, aangekleed, lekker fruithapje gedaan en daarna heerlijk gewandeld en naar de geitjes en paardjes geweest. Hihi, voelde me net een moedertje! Vond dat ik het best goed deed al zeg ik het zelf, haha! Toen m'n schoonzus terug was met de kleinste, ook daar nog een luiertje van verschoond. Moet zeggen dat ik wel heel blij ben met al deze ervaring. Weet nog dat ik anderhalf jaar terug voor het eerst in m'n hele leven een luiertje verschoonde van een pasgeborene, wat een gestuntel! Haha! Het is natuurlijk allemaal zo geleerd, maar vind het tante zijn best handig!

@Jazzie, moet zo lachen om je verhaal over eten! Word er helemaal blij van. Zo leuk! Ik ben nu al gek op alles, dus vraag me af hoe dat straks moet. Vandaag alweer 6 weken zwanger, vind dat het echt wel snel gaat!

@Bereke, ik snap je helemaal! het is echt frustrerend! Zijn de rd'tjes er al? En je zeurt helemaal niet hoor! Daar zijn wij en het forum juist voor!

@MMWS, nog nooit gehoord dat de eiwitten er ook invloed op kunnen hebben. Je zou denken dat er alleen een streep komt als er HCG in je lichaam zit, toch? Ik duim heeeeeeel hard voor je! Hoop dat je gauw meer zekerheid hebt!

@Baby77, NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, de dag waarop je eigenlijk je ongi verwacht, maar liever niet. Haha, hoewel ik Naderende OnheilsDatum ook wel errug leuk vind, haha!
Ik denk dat wij het ook al vrij snel aan de ouders vertellen hoor. Maar ik denk sowieso dat ik straal van oor tot oor en het moeilijk voor me kan houden, haha. Hoewel, als ik allemaal kwaaltjes krijg, is dat stralen misschien ook snel afgelopen...

@Connie, jeetje zeg, dit wordt wel erg spannend! Hou ons op de hoogte he!?

We hebben gisteren een weekend weg geboekt naar m'n zus (woont in het buitenland). We gaan van 21 tot en met 24 november, heerlijk! Mocht ik eind oktober zwanger blijken te zijn, dan mag ik toch wel vliegen?

Nou, ik ga aan de studie.

Liefs, ikke

Zo spannend voor sommige hier! Ik duim nog steeds!!!

Als we zwanger zijn denk ik dat mijn zus het onmiddellijk mag weten (en jullie natuurlijk) maar dat ik het voor de rest ga verzwijgen tot ik 3 maand ben. Allez, is makkelijk gezegd nu natuurlijk hé...

Nog steeds geen RD. Ik denk dat ik mezelf gewoon te hard opjaag en ze daardoor vertraag... Word er gek van! Heb al gehoord van teunisbloem ofzo dat de cyclus kan helpen maar weet niet of dit waar is en of ik misschien niet beter gewoon wat geduldiger ben... Ze zullen wel komen zeker.

Bereke.. op dag hoeveel zit je nu dan?

Ikke.. je kan echt vliegen hoor! had het op het andere topic ook al uitgelegd.
De straling en luchtdruk is zo laag dat het geen kwaad kan voor het vruchtje.
Ze raden alleen af in de eerste 3 maanden op vakantie te gaan omdat je dan in een vreemd land bent. en als je dan een mk krijg de zorg anders is. En het risico is gewoon hoger in de de 1ste 3 maanden.

Morgen ben ik 6weken.. hihihi. Maar gaat sowieso snel. Als ik terug kom van vakantie ben ik bijna 9wk. en dan heb ik gelijk de echo. Ik heb zin in allebei!

Connie.. hoe is het met jou? nog niks?

Hier zijn we nu echt zwanger..
Hihi.. ben nu wel misselijk. en de kaas is op! nu ja.. effe kijken hoe ik het oplos.. heb geen zin om de deur uit te gaan. er is nog zoveel te doen in huis..
ben moe.. bleeh.. (zeur verder niet hoor.. hoort erbij.)
Als het zo blijft hoor je mij niet klagen.. kan veel erger.

Liefs Jazzie

Jazzie, fijn dat je je echt zwanger voelt! Hoort er inderdaad gewoon bij hé.

En ivm met mijn wachten: dit is mijn eerste pilloze maand. Ik ging uit van een cyclus van 28dagen en dan had ik gisteren ongesteld moeten worden. Ik weet het, het is echt belachelijk dat ik nu al lig te zagen en stressen hierover . Maar dat is omdat ik een tijdje heb moeten wachten vooraleer we er echt voor gingen en ik zo graag eindelijk eraan wil beginnen. Nu is elke dag er een te veel hé. Maar ik weet dat ik wel overdrijf hoor!

Ik snap het wel!
Maar dat had ik even niet mee gekregen..
Soms gaat er nog wel eens wat langs me heen.

Nou ja.. hoop dat ze gauw komen.. maar wel rot dan he?
mijn eerste cyclus was 29dagen.

Ik voel me nu gewoon wat beter... (in mijn hoofd) Dus kan er wat beter mee omgaan.
Probeer gewoon rustig aan te doen. en zelfs van het misselijk zijn te genieten.
Ja ik ben toch zwanger.. en ik weet niet of ik dat nog een keer mag mee maken of dat dit de laatste keer is. We zien wel.. nu gewoon lekker genieten.

Liefs Jazzie

Hoi meiden!

Jazzie, dus helemaal Op en Top zwanger!
Ben je nu al helemaal aan het idee gewend?
en je mannetje, is die ook helemaal in de wolken??
Heb je al een klein cadeautje gekocht voor jezelf want dat moet hé

Ikke, om even op je vraag terug te komen, wij hebben het toen een week later al verteld, we konden niet meer wachten, we waren zó gelukkig!
Als we nu weer zwanger worden willen we graag wat langer wachten maar of dat lukt??

MMWS, zijn de duiveltjes bij jou al gearriveerd?
bij mij nog steeds niet...ik denk dat we morgen maar weer eens testen als er nog niets is. Kwaaltjes heb ik ook bijna niet meer behalve de soms pijnlijke borsten en tepels.

baby77, ik ben blij dat je me snapt....

MaikeSanne, hoe voel jij je vandaag?
Heeft het masker nog weer geholpen?

Bereke, ik snap best dat het voelt alsof het zolang duurt.....en dan kom je hier, bij al die klapperende eierstokjes.......dat is ook niet bevordelijk voor je geduld hé

Voor de andere dames duim ik ook de hele dag, ik duim voor jullie allemaal en ook een beetje voor mijzelf

Dit duurt mij ook allemaal veel te lang dames, straks wordt ik pas volgende week ongesteld, dan heb ik mijn cyclus ook van de wijs!!
Daar ben ik dan niet zo blij mee!

liefs Connie

He hoi,

Ha ha ha.... dus NOD staat voor Niet OngesteldsheidsDag. Ha ha kom ik aan met mijn Naderende Onheils Datum.....  Goh soms ik heb ik toch nog wel eens humor he??  Humor hoort erbij en helpt je door moeilijke tijden heen.

@Connie.... goh nog steeds niks?? Is nu wel echt heel spannend he??

@MMWS... bij jou ook nog steeds niks?

@Bereke.... Ben je misschien zwanger of kan dat niet??

@Ikke.... klinkt heel erg leuk jouw middagje samen met je nichtje.... en is idd al erg handig als je weet hoe je een luier moet verschonen e.d.

En hoe is het met de andere meiden??

Ik ben vandaag weer begonnen met een paar uurtjes te werken. Nou ja werken... aanwezig zijn. Was spannend maar ook wel goed om er weer even te zijn. Ga het rustig weer opbouwen.

Was net even aan het  rondkijken op dit forum en zie dat er ook topics bij zijn waar gewoon ruzie wordt gemaakt. Weet niet hoor wat er allemaal is voorgevallen maar vind het wel grappig dat mensen die elkaar helemaal niet kennen en hier toch voor hetzelfde zijn ruzie gaan maken. Of grappig... eigenlijk verbaasde ik mij erover.  

Liefs Iris

Terug
Bovenaan