Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Och jee is het weer zo ver? Nou zo ff kieken dan.
dan denk ik al dat ik weet wie het zijn.. zit een verhaal achter.. maar om dat nu hier neer te zetten. Doe ik maar niet. Heb geen zin in ruzie op dit super gezellige topic.

O. .trouwens Mijn moeder wist het gelijk en mijn vader een week later.. toen ook mijn broer en sch-zus.. mijn andere broer en sch-zus gaan we het het weekend vertellen.
Voor de rest willen we het stil houden tot na een goede echo.

Connie.. zou je niet nog een testje wagen? misschien is je ei later geweest.?
Kijk daarom gebruikte ik dus ovutesten..

Liefs Jazzie

hai meiden,

bedankt voor het reageren! dan ga ik gewoon uit van 28 dagen cyclus.
ik ben sinds gister ook niet helemaal fit. beetje buikgriep, aan de diaree enzo. echt heel vervelend, het heerst hier ook ontzettend. en ik moet morgen mn verstandskiezen laten trekken bij kaakchirurg! auw! de laatste twee en dan ben ik er vanaf.

over het vertellen als je zwanger bent; ik zou denk ik proberen te wachten totdat ik de eerste echo heb gehad. dat lijkt me gewoon leuk. want heb ook al leuke ideetjes hoe we het willen vertellen. je hebt van die leuke fotolijstjes speciaal om een echo in te doen, die zou ik dan voor de opa's en oma's inpakken en dan geven, weten ze het gelijk! anders zou ik het zo moeilijk vinden hoe het gesprek te beginnen. en daarna vertellen we het gelijk aan iedereen, dan hoeven onze ouders het ook niet langer voor hun te houden, kunnen ze aan iedereen trots vertellen dat ze opa en oma worden! als ik dit opschrijf, heb ik er al helemaal zin in! lijkt me zo leuk...

liefs mart

Hoi meiden...

Het blijft allemaal wel spannend zo hoor!!

Jazzie, wat fijn dat je je ook echt zwanger kunt voelen nou.
Neem de kwaaltjes maar voor lief... ahahhaha.. het is voor een goed doel!!

Ikke. Ik geloof niet dat ik het voor me zou kunnen houden. volgend mij weet iedereen het al op het moment dat hij positief test.

MamaJB Nog steeds niks???? Even afwachten nog...

Mart23: Bah... de kaakchirurg... Hoop voor je dat het snel achter de rug is...
Sterkte...

Ook bij nog steeds geen RD's.. Ga morgen toch maar even naar de huisarts. Mijn kwaaltjes worden steeds erger.. Misschien een griepje...

Sorry als ik iemand vergeet... Het is niet zo bedoeld... Er zijn   ook zoveel mensen in deze topic..

xxx M

Hoi hoiii

Bij ons weten nog maar 3 mensen (4) van onze zwangerschap
Mn zus en dr man, mn vriendin en een collega/vriendin.
Verder willen we het niet eerder dan na de goede echo vertellen, ook idd met echo foto
Wel moeilijk om me stil te houden hoor !
maar t is me een week gelukt, dus nog twee moet ook lukken hihih

Nou hier vandaag weer gewerkt.. Ze hadden geen kantoorwerk meer voor me dus op afdeling geweest. Viel me eigenlijk mee en tegelijk tegen
Het is bij de oudjes altijd te warm dus droge lucht.. niet goed voor mn huidje !
Had bandenpijn en daarbij smiddags steken in mn darmen !
Ben lekker naar huis gegaan en heb 3 kwartier op bank liggen koesen..
Nu gaat ie weer goed !!!
Voel nu mn baarmoeder weer   (gek idee eigenlijk ihihih) en zonet tijdens het eten ineens giga misselijk, hoefde meteen geen eten meer.. jammer want was zooo lekker;)
Nu is de misselijkheid glukkg wat afgezakt, heb niet veel puf maar moet nog vanalles doen.
Morgen eerst naar de dermatoloog, dan werken, dan door naar de kapper en dan eten en heb savonds   een Hara party (schoonmaakmiddel) dus allemaal drukte !!
Dus wil eigenlijk mn huis schoon hebben...   Dus zo toch nog maar ff bezig..

Sorry voor dit ego berichtje...

Maikesanne een ego berichtje met kunnen hoor!! Wat jammer van alle kwaaltjes, gelukkig is het voor een goed doel hihi.

MMWS je maakt het wel spannend hoor!! laat je even weten hoe het is afgelopen morgen??

Mart bah verstandskiezen laten trekken, had je er last van??

Jazzie inderdaad daarom gebruik ik ook ovulatietesten, ik weet precies wanneer ik ongi moet worden!!
Goh je bent bijna alweer 6 weken, en met de kwaaltje, is volgens mij een goed teken...

Ikke ik zou het mijn naaste familiewel direct vertellen ( mam, pap en zus en schoonmoeder)
De rest pas als bij de echo blijkt dat alles goed is.

Baby77 haha Naderende Onheils Datum vind ik veel beter!!! Ben blij dat het op het werk goed ging, kan me een beetje voorstellen dat het spannend was.

Connie ook jij maakt het spannend, wat raar dat nu je cyclus in 1x van slag af is!!
Ik hoop noog steeds op een positieve test voor je.

Bereke jij moet ook al zo lang wachten, vervelend zo'n eerste echte ongi.
Hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten.

Als ik iemand ben vergeten, sorry.........

Liefs Mama2006

( zet ik het net toch bij het verkeerde topic neer, dom dom dom)

Hey lieverds,

@Jazzie, gelukkig dat het vliegen dan geen probleem wordt. En wat betreft een mogelijke mk. Het liefst ben je dan natuurlijk thuis in je eigen omgeving en met mensen die je eigen taal spreken. Gelukkig spreekt mijn zus vloeiend Spaans   (oke vooruit, ze woont in Barcelona ) en weet ze de juiste instanties. Dus wat dat betreft komt het allemaal wel goed.
Ben je de dag nog goed doorgekomen zonder kaas?

@Connie, nog steeds geen !! Was dit nu je eerste pilloze cyclus? Of had je eerst een maand veilig geklust? Ben het even kwijt...

@Baby77, hoe lang is het geleden als ik vragen mag? Je hebt het helemaal goed dat je het rustig opbouwt. Neem er alle tijd voor!

@Mart, succes morgen bij de kaakchirurg! Ik zal mijn ervaring hier maar niet neerzetten, haha! Nee hoor meis, komt allemaal goed. Heb je wel al brufen zakjes in huis? Dat heb je sowieso nodig toch?

@MMWS, ook nog geen ! Spannend!!! Tip voor als je morgen naar de huisarts gaat: neem een potje ochtenurine mee. Wie weet kunnen ze dat meteen checken? Weet jij waar je aan toe bent..

@MaikeSanne, allemaal kwaaltjes al... Dus ook op en top zwanger! Drukke dag morgen zeg! Maar wel lekker, even naar de kapper en 's avonds een party! Als je gastvrouw bent kijg je toch altijd leuke cadeautjes? Ik heb eens een ligeryparty gehouden en kreeg een mooie badjas!

Nou meiden, ik ga vanavond lekker bankhangen met m'n vriend. Een van de weinige avonden dat we lekker samen zijn en niets moeten.

Fijne avond!

Liefs, ikke

Hallo allemaal,

Ook hier heerst de buikgriep.. ben vandaag dan ook een dagje thuisgebleven! Morgen weer aan de slag, opening van de kinderboekenweek!

Wat een goed idee om het de opa's en oma's te vertellen met een foto van de echo in zo'n speciaal fotolijstje! Wij willen ook wachten tot de eerste echo, maar dat lijkt me wel heel moeilijk.

Hier is het afwachten tot 15 oktober, dan is mijn NOD.. vraag me telkens wel af of ik al zwanger zou zijn en hoe je dat dan merkt? Maar ja, het is pas de eerste ronde!

@Mart23: sterkte bij de kaakchirurg! Vorig jaar mochten ze er bij mij allevier uit.. ze kunnen er maar uit zijn..!

@MaikeSanne: succes met je drukke dag morgen!

Meiden allemaal succes en de groetjes, ik ga de rest van de avond bankhangen met mijn schatje en op tijd naar bed!

Dag meiden,

Even een kort berichtje van mij. Nog steeds druk bezig in mijn nieuwe huisje. Dit weekend is het dan echt zover. We gaan over.... HEERLIJK. Kijk er echt zo naar uit. Lekker weer een beetje rust terug in mijn leven. Er moet natuurlijk nog wel genoeg gebeuren. Aansluiten van tv, computer, planken in de voorraadkast maken, schilderijen ophangen, maar eindelijk lekker van binnen uit verder werken. Morgen maakt de stucadoor de kamer klaar maken. En dan kunnen we de kamer schoonmaken en de spullen over brengen.
Voor de rest ben ik nu dan echt gestopt met de pil en slik ik elke dag foliumzuur. Nog 1 of misschien wel 2 maanden rustig aan en dan gaan we er  weer  voor. En dan maar hopen dat ik snel zwanger mag worden. 20 oktober  heb ik als het goed is mijn OD weer.  
Genoeg over mij.

Wat een goed bericht...Maike Sanne... Ja een beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Geniet ervan meid... (ook al voel je je niet altijd even top tijdens zo'n zwangerschap).

Nou ik1978 wonen we dan echt in het zelfde dorp straks... kunnen we gezellig bij elkaar op de thee...hihi..
Nou de volgende letter dan maar....er zit een O in mijn plaatsnaam.... en bij jou???

Connie wat spannend.... Misschien toch zwanger?? Hoe voel je je? Al een test gedaan en zijn er iets van voortekenen(in hoeverre je die dan ook kunt hebben.)? Ik hoop het voor je meid. Bij mijn eerste dacht ik ook na anderhalve week overtijd en steeds negatieve testen dat in niet zwanger zou zijn, maar toch na 11 dagen een positieve test. Ik duim voor je.

Voor de rest allemaal meiden weer in de wacht. Wat lijkt dat raar dan zo'n lange rij... ieder zijn eigen datum.. welke meiden hebben in oktober geluk?

Morgen is de dag dat mijn pc er tijdelijk uit gaat. Gaat mee naar het nieuwe huis en daar is de aansluiting nog niet klaar... Ik kijk af en toe wel even op mijn werk. Ik hoop al weer veel goede berichten te lezen wanneer ik weer online ben.

Liefs mij

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Mart
Eind september
1e

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd

Toppertje
29
20 oktober

Mart
22
.........

Ik1978
30
24 september

Bereke
26
29 september

NOD

Leeftijd  

Kindje            

Ronde              

NOD september          

Connie
30
1e
1e
28

NOD

Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Connie
30
1e
2e
??

Mart
23
1e
1e
26

Bereke
26
1e
1e
27

Moeders

Dochter / Zoon    

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd      

Kindje          

ronde    

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's

Datum      

Hoeveelste          

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45