Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi hoi,

Maike Sanne hoe was je echo?? Ben zo benieuwd.....

Ernie... hoe is het met jou? Vandaag je NOD..... Spannend!

Ikke... bedankt voor je advies. Dan is de eerste dag van mijn menstruatie dus afgelopen maandag geweest en dan is mijn volgende NOD dus 10 november. Ik zal het lijstje zo even aanpassen. Jij hebt trouwens heftige steken in je buik gehad zeg!! De menstruatie die ik nu heb is ook heel anders dan de vorige. Veel meer bloedverlies en pijnlijker. Net alsof mijn lichaam nu pas weer helemaal is hersteld en schoon is  ofzo. Zo voelt het tenminste.

Karoliene en Sonica als jullie ook op het lijstje willen moet je even je gegevens doorgeven. (leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje en wanneer je NOD is)

Potje ongeduld... het klinkt idd wel alsof je zwanger bent. Zou dat al kunnen??

Ik ga trouwens vrijdag even een weekje weg naar Denemarken. We gaan samen met vrienden. Heb daar wel even zin in. Tenminste... als we eerst maar weg zijn. Vind het nu best nog wel een eng idee om een hele week weg te zijn. Heb ik normaal helemaal niet maar ik ben nu gewoon heel erg graag thuis bij mijn mannetjes. Maar het wordt vast hartstikke leuk!

Nou verder niet zo veel nieuws! Tot snel...

x

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Connie
30
2
2
6                                                            

Baby77                                          
31
3
2
10

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

wie weet, ik kan toch pas na de 25ste testen! Als ik buikpijn heb dan is mijn vriend extra lief voor mij. Sinds een paar dagen heb ik ook absoluut geen zin meer in eten, ik eet wel hoor, maar als ik iets bedacht heb en gekookt heb dan heb ik er geen geen zin meer in, en dan gaat het ook behoorlijk moeilijk door mijn keel. Maar ja t zal er allemaal wel bij horen.

X

Hoi dames,

Ik lees af en toe wel even mee hoor maar ik heb niet altijd zin om overal op te reageren, komt omdat er zovéél geschreven wordt.

MaikeSanne, ik ben erg benieuwd hoe je echo was, laat het ons weten!

Baby77, vervelend is die natuurlijke ongesteldheid hé...daa heb ik ook last van.

Ikke, hoe voel je je...heb je al meer tekens of wacht je gewoon af?

Potjeongeduld......je zal toch echt nog even geduld moeten hebben....het duurt niet meer zolang. Spannend hoor!

Ernie, vandaag NOD....horen we nog wat van je?

Hier gaat het redelijk......mijn hormonen zijn nog steeds bezig....ik begon weer te twijfelen......ik wordt er gek van....het is ook allemaal zó dubbel!
Vooral op die momenten dat mijn zoontje een slechte  nacht heeft dan voel ik weer hoe moe ik eigenlijk ben en dat ik die driftbuien soms echt niet kan hebben.  Ik weet  dat elke moeder daar wel eens last van heeft maar nu ik gestopt ben met de pil en mijn hormonenhuishouding weer op begint te spelen  
Gisteren wou mijn mannetje klussen maar hield ik de boot af.....ik heb het er wel met hem over gehad maar hij wil niet meer twijfelen maar er gewoon voor gaan.
Waarom heeft hij nou geen last van de hormonen??!!##$%&%##"

nou dames, ik kom snel weer kletsen<<BR>liefs Connie

Hey meiden!

@MaikeSanne, ik ben ook benieuwd naar hoe je echo was! Vast helemaal geweldig!

@Potjeongeduld, wat vervelend dat je je nog steeds zo kl#te voelt!  Je kunt op z'n vroegst wat van een zwangerschap merken een paar dagen na je eisprong. Maar jij had al last van die misselijkheid voor je eisprong toch? Denk dus echt dat het van het ontpillen komt. Stel dat je nu toch zwanger bent, wat natuurlijk heel goed zou kunnen, dan zou het wel kunnen dat je er nu langzaaam aan wat van gaat merken. Ik duim iig heel hard voor je! We moeten samen nog even geduld hebben...

@Mart, je hoeft niet perse wat van je eisprong te merken hoor! Dus no worries meid. Blijf gewoon regelmatig klussen en probeer er niet teveel bij na te denken (is makkelijk gezegd, I know...). Ik vind het trouwens helemaal te gek dat jullie er op zo'n jonge leeftijd voor gaan! Laat de rest maar lekker lullen straks hoor. Gewoon doen wat jullie hart je ingeeft. Niemand kan weten hoe het voor jullie voelt. Ik zal straks ook een hoop kritieken over mee heen krijgen. Over dat ik net afgestudeerd ben en misschien nog niet eens een baan heb en dan al zwanger. Is natuurlijk hartstikke zonde van m'n opleiding en carriere! Haha, heb me daar in het begin ook heel druk om gemaakt, maar nu laat ik ze lekker. Dit is wat wij willen, dus punt uit. Werken kan altijd nog. Alsof je ineens niets meer kunt/bent als je eenmaal moeder bent, haha!

@Iris, mijn menstruaties zijn ook veel heftiger en pijnlijker dan toen ik aan de pil was. Werd er meteen weer aan herinnerd waarom ik destijds met de pil begonnen was, haha! Wat heerlijk dat jullie een weekje weg gaan. Even lekker er tussen uit! Kan me wel voorstellen dat het vreemd voor je is om thuis weg te gaan. Maar echt even lekker aan jullie zelf denken he!

@Connie, meis, ik weet wat je bedoelt. Er wordt zoveel geschreven, voordat je alles bij gelezen hebt! Haha! Lekker schrijven wanneer jij er behoefte aan hebt hoor. En wat betreft je hormonen, shit is dat he... Als je echt twijfelt, misschien een maandje pauze inlassen? Doe iig niets waar je niet achter staat he! Komt helemaal goed meis. Je hebt ons om van je af te spuien!

@Ernie, hoe is het met je? Hoop dat de rd's zich nog niet hebben laten zien!

Hier gaat het verder z'n gangetje. Druk druk! Ik voel af en toe wat raars in m'n buik, maar hecht er totaal geen waarde meer aan. De vorige keer voelde ik zoveel en m'n tepels leken groter, ik heb mezelf helemaal gek gemaakt toen, haha! Nu weet ik dat het helemaal niets hoeft te betekenen, dus waarom zou ik me er nog druk om maken. Vind dit wel veel fijner zo, dat ik het gewoon lekker afwacht (wat kan ik ook anders, haha). Hoewel ik natuurlijk stiekem ook wel weet dat het volgende week weer spannender gaat worden. Hoop wel dat ik niet weer 5 dagen van tevoren al heel licht bloedverlies ga krijgen.

Nou, fijne dag nog!

Liefs, ikke

Hoihoiiii

Sorry voor de late reactie..

Maar alles is goed !!!!!!!!!!!!!!
We hebben gister het hartje zien kloppen ! Ben echt zo ontzettend blij !
Ik was gister onwijs zenuwachtig, was giga misselijk en shakerig..
Maar toen we eenmaal in het kamertje waren was alles weg.. (goh hoezo zenuw8g..)
Ze probeerde het eerst via een buikecho maar daar konden we niet veel zien, dus toch maar een inwendige echo. En ja hoor... daar zage we een streepje met een knippperlichtje !!!     Vruchtje was nu 0.7 cm (klein he !?)
en werd geschat op 6-6-09 ipv 03..     Nou ja we zien het wel !
Over 4 weken krijg ik weer een echo.. Maar ze zei heel lief dat wanneer ik t echt niet meer kan houden ik eerder mag bellen..
Nou we proberen nog 4 weken te wachten.. ben nu in ieder geval gerust gesteld !!

Ik had gister ineens zon trek in boerenkool, dus moeder gebeld of we dar mochten eten;)     Dus na de echo daar gegeten en toen hebben we het mn ouders verteld.
We wilden t op ee leuke manier doen   maar t was toch plotseling (wilden t probere stil te houden tot na de volgende echo)
Mn vader zag een foto waar hubby op stond met mn oppasbaby.. en toen zei mn vader.. Dat staat je wel ! DUs nu maar snel naar huis ;)
Waarop manlief zei.. wie weet hoefd dat al niet meer ;)
Vader keek ons aan.. en wij lachen.. en toen zei mn moeder.. ik laat ff de hond uit
Hahha de dombos.. hadden t nie in de gaten !!
Toen mn moeder trug was had mn pa t in de gaten en die zei zo..Volgens mij worden we strax nog een keer opa en oma... en moeder geloofde t nogsteeds niet hhaha
Dus echo laten zien (je ziet nie veel maar toch)
Ze waren heel erg blij !!!      
Voel me ook erg opgelucht dat we t verteld hebben..   Wil t nu nog proberen verder aan niemand te vertellen.. OOk aan schoonouders nog niet, want mn schoonmoeder verspreekt zich dan toch..

Nou weer een hele update hihih...
ik reageer vanaaf ff op jullie !

XXXX

Even snel een reactie want ik moet zo weg...

Maike Sanne wat super dat jullie het hartje hebben gehoord!!!!! Vind het heel erg fijn voor jullie!!!

Liefs Iris

Hoi dames,

Ik wil eventjes reageren op MaikeSanne......meid, ik ben helemaal blij voor je!
Wat zal dat een fijn gevoel geweest zijn om het hartje te horen zeg!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe zenuwachtig je geweest bent, het is niet niks hoor.
zo klein en dan al een kloppend hartje....het is en blijft een MEGA wonder!

liefs Connie

Terug
Bovenaan