Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hehehe Dames!

Ja Ik zal t aan mijn vriend vertellen! bedankt voor de antwoorden! hihihi! Hier gaat het redelijk! Ben de hele week best wel misselijk geweest, voel me echt ook heel anders dan anders.... alles is zo gevoelig! misschien hebben ze er echt zin in! hahaha
Ik weet niet hoe het straks gaat als ik zwanger ben, Zo als ik al vertelde dat ik nog nooit over had gegeven, op   vorige week na dan. dus we zien het wel! ik ben benieuwd!

Iedereen een heel fijn weekend!

X

Hallo allemaal,

Hier even snel weer een berichtje van mij. Heb vandaag niet zo veel tijd want schoonvader komt zo hier om weer verder te gaan met onze tuin. En aangezien de computer hier in de kamer staat is het niet zo handig als ik er achter zit als hij hier is... ha ha ha!! Dus ik zal ook de volgende keer ook alles even bijlezen en daarop reageren.

Hier is alles goed. Ik had alleen gisteravond licht bloedverlies (was lichtroze en na het vrijen...) dus ik maakte me al een beetje zorgen. Voor zover ik me kan herinneren had ik bij de vorige zwangerschap geen last van bloedingen (tot het mis ging dan) maar ik heb vanochtend even gegoogled op innestelingsbloeding en dat vindt dus plaats op de 10e of 11e dag na je ovulatie. Bij een regelmatige cyclus zou dit dus best wel een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest. Vind het dus allemaal erg spannend. Pfff ik wil zo graag weer zwanger zijn.

Ik zag ook een berichtje van Sonica voorbijkomen. Jij ook welkom hier. Mag ik vragen wat je bedoelt met gedachten van anderen over zwanger worden na je 30e? Of heb je het gevoel dat iedereen dat denkt ofzo?? Ikzelf heb er niet zo veel last maar ik heb die vraag ook wel eens gehad idd. En ik heb ook een collegaatje van 36 en zij heeft ook geen kinderen en daar heb ik de collega's ook wel eens over gehoord. Zou ze geen kinderen willen of zou het niet lukken?? Ze is zelf ook erg gesloten dus ja moeilijk!
Maar als jullie er nu aan toe zijn is dat prima toch?? Ik ben zelf ook 31 lentes jong  Ik ben nu dik 3 jaar samen met mijn vriend en met hem wil ik echt heel graag kinderen en oud worden. Dat had ik hiervoor nooit. Dat speelt ook mee natuurlijk!

He iedereen fijn weekend en tot snel!!

Liefs Iris

He meiden,

Hier ben ik ook weer even. Het is hier rustig zeg. Iedereen is zeker lekker aan het genieten van de zondag. Groot gelijk hoor.

Maike Sanne, hoe was je weekendje weg met het werk van je mannetje. Ik hoop dat je het een beetje goed bent doorgekomen zonder al te veel misselijk te zijn geweest. Hebben de zetpillen een beetje geholpen? Zetpillen zijn idd niet alles maar als je je daardoor wel beter voelt is het misschien wat minder erg. Nog 2 daagjes en dan heb je je eerste echo. Dat is echt genieten hoor. Ik weet alleen niet of er met 7 weken al veel te zien is??? Geen idee eigenlijk. Ik hoop echt voor je dat je misselijkheid snel weer weg is. Misschien heb je dan ook zin om mijn vragen te beantwoorden. Heb je trouwens veel hara spullen? Ik heb nu net de ramenwisser. Is toch wel heel ideaal moet ik zeggen.

Connie, dus sinds jij bent gestopt met de pil ben je meer met andere mannen aan het flirten... hahaha wat grappig zeg!! Ik weet eigenlijk niet of ik ook meer opgewonden ben sinds ik ben gestopt met de pil. Misschien wel.

Ikke, heb je je ei donderdag nog gevoeld of was ie toch dinsdag of woensdag al?? En dit weekend nog veel aan je scriptie kunnen doen? Waar gaat je scriptie over?

Wat leuk trouwens al die reacties over hoe oud jullie zijn en hoe lang jullie samen zijn. Ik vind het ook leuk om wat andere dingen te weten te komen en zo elkaar een beetje beter te leren kennen. Is ook makkelijk, vind ik tenminste, want anders denk ik iedere keer wie is dat ook al weer??

Hier is nog alles hetzelfde. Ik heb nog steeds een beetje bloedverlies. Het stelt helemaal niks voor hoor maar het is er wel. Alleen was het gisteren lichtroze en is het nu wat bruinig. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn??? Vertel het ook maar als je denkt dat het iets ergs kan zijn, daar zijn we hier voor toch om van elkaar te leren en met elkaar mee te leven???

Nou fijne zondag nog iedereen!!

Liefs Iris

Nou hier ben ik al weer even. Ga lekker verder met tegen mezelf praten... ha ha ha!!

Ik heb nu ook best buikpijn. Net alsof ik ongesteld moet worden. Nou ja ik kan alleen maar afwachten he?! Bah... niks aan!

Liefs Iris

Hallo,

Nou, Iris, je hebt het in elk geval gezellig met ons zeg. En ik kan je ook niet helpen ook, mijn medische kennis gaat niet ver genoeg om te kunnen zeggen wat zo'n bloeding kan zijn. Ik duim in elk geval voor je!

Je vroeg wat ik  bedoelde met mijn opmerking. Bij mij in de vrienden en kennissenkring is iedereen al zo'n beetje 'klaar' met kinderen krijgen en 'wacht' men nog altijd op ons. En de vraag wanneer we aan kinderen beginnen of hints in die richting krijg  ik vaak genoeg. Mijn reactie is dan meestal 'dat gaat je niets aan' :  iedereen moet vrij zijn om wel of niet kinderen te willen krijgen en het moment te kiezen.  Maar aan de andere kant ben ik er wel mee bezig: kan het nog wel, wat is wel en niet gezond,  wat verandert er op je werk als je kinderen wilt/krijgt, word ik later geen 'oude mama' die geen verstand heeft van wat 'in' is op school? Onbedoeld projecteer ik deze gedachtes en de vooroordelen die ik langs heb horen komen op zo'n beetje iedereen om mij heen, dus ook op jullie. Dus: ik zeg dat ik 31 ben en vul in gedachten in dat jullie dat wel oud zullen vinden voor een eerste kindje. Ik hoop dat ik hierin  ongelijk heb (dat blijkt nu al: we zijn van hetzelfde bouwjaar!) en dat we samen die onzinnige vooroordelen kunnen ontkrachten!

Wat mij gelijk wel erg nieuwsgierig maakt naar jullie achtergrond, bijvoorbeeld: werken jullie, full time of part time, en denken jullie dat je dat gaat veranderen als je kinderen hebt?

Groetjes, Sonica

hallo,

net weer terug van een wandeling met de hond, lekker weer hoor vandaag!!!
de reacties die jij, sonica, verwacht of krijgt wanneer jullie eens met kinderen gaan beginnen, verwacht ik juist andersom... mensen vinden gauw dat wij nog tijd zat hebben om aan kinderen te gaan beginnen en eerst moeten gaan genieten van de tijd die we samen kunnen doorbrengen. Laat mensen maar gewoon naar zichzelf en hun eigen leven kijken en ons ook ons eigen ding laten doen.. wij weten immers zelf het beste of we er wel of niet aan toe zijn..

ik werk partime, werk in de zorg en daar is het lastig om fulltime te werken, moet zeggen dat ik over het algemeen wel bijna fulltime werk..
ik wil wel graag blijven werken, maar ben wel op zoek naar werk met meer regelmaat. nu werk ik voornamelijk 's avonds, maar ook de weekende en de feestdagen. Ik zou graag overdag willen gaan werken, wel in de zorg, maar iets met meer regelmaat.
wil graag thuis zijn 's avonds...

nou iedereen geniet nog even van het weekend!!

groetjes

Hoi hoiii

Ben weer terug aan de wal !! Heb een top weekend gehad !
Maar..toch vandaag echt giga misselijk geweest, zelfs zo erg dat we van plan ware om met de snelboot terug te gaan alleen die voer niet dus hadden geen keus :(
Gelukkig allemaal goed gekomen !!
Ondanks de misselijkheid echt een top weekend gehad !!
Was super mooi weer, dus lekker op het dek gelegen, gefietst, gegeten en gestapt natuurlijk en... 3 uurtjes geslapen !!!   Dus nu bekaf..
Lig dan ook al in me pjama op bedje.. zo maar vast koesen..

Jaaaa we hebben de beruchte 6 weken en 3 dagen verslagen !!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al 6 weken en 4 dagen !!
Nog twee nachtjes (hoop lange nachten ) slapen en dan de echo !! SPANNEND !!

Sorry ff korte reactie want kan mn ogen amper open houden, lees morgen ff bij !!

Liefs Maiki

O ja.. Iris/baby... Met 7 weken moet je een hartslag zien
Is die er niet dan is t eigenlijk mis. Het kan dan wel zijn dat je een paar dagen of week later nog eens een extra hebt om te zien of het er dan wel is
Maar vanf 6 weken moet er een hartje te zien zijn!
Verder niet veel te zien maar een hartslag vind ik voldoende !!!

Wat was je andere vraag ook al weer??
Over friesland?? Ik woon daar zelf ook !   Int noorden...

Terug
Bovenaan