Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

pfff maikesanne ik maar steeds kijken of je al had geschreven.....
eindelijk maar toch.. ik was al bang dat het fout was maar het tegendeel is waar.
wat fijn dat alles goed is kan je een beetje relaxen nu en volop genieten nu he!!!
op naar de volgende echo maar weer,zo bijzonder dat je je kindje op een schermpje kan bekijken..(droom,droom,droom...)

Nog ff en dan ben ik aan slag gaat eigenlijk best snel die tijd,best druk dus de tijd vliegt.

nou de groetjes maar weer....

Hallo dames,

Zo weer ff tijd om lekker bij te lezen en daar mag je wel ff voor gaan zitten want het gaat snel hier! Zo ik ga ff proberen op iedereen te reageren!

Iris: Balen zeg dat die rooie rakkers toch gekomen zijn, nu maar op voor de volgende ronde dan he! We hebben het idd erg druk maar idd allemaal leuke dingen. Ik heb echt zoveel zin in Euro Disney! Ik heb trouwens wel geprobeerd om een foto te plaatsen maar dat lukte me niet. Mischien dat iemand weet hoe dat moet? Ik kreeg iedere keer een melding over html data die niet zou kloppen maar ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen. Veel plezier in Denemarken!

Ikke: Jeetje heftig hoor van die enorme steken, gelukkig maar dat het niet de hele dag zo gebleven is. Mischien wel goed dat je er nu toch iets minder mee bezig bent! Trouwens ik zou me nu nog geen zorgen maken om die toastjes Filet hoor die kan je nog gewoon nemen. Ik zou daar pas mee stoppen als je daadwerkelijk zwanger bent. Het schijnt namelijk geen kwaad te kunnen  aangezien je nog niet direct een bloedbaan deelt met de kleine (de eerste 6 weken)

MaaikeSanne: Gaaf hoor om zo'n klein knippertje te zien, dan valt er echt een pak van je schouders he! Wel fijn dat je over 4 weken weer een echo mag! Ik mocht toen ook sneller komen omdat ik een miskraam gehad had maar toen rekenden ze de echo met 7 weken als die van 12 weken en kreeg ik pas met 20 weken weer een echo....

Mart: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 maanden ook geen eisprong gevoeld heb terwijl ik het normaal altijd voel en deze maand heb ik er echt gewoon een dag last van gehad. Ik twijfel dus ook een beetje of ik wel een eisprong gehad heb afgelopen maanden...ik weet eigenlijk niet of dat wel kan, of je dan we ongesteld word enzo

Sonica: maak je niet druk om leeftijd hoor je zit nog lang niet in de gevaren zone zeg maar!

Wat klussen betreft hebben we het alleen de avond vantevoren gedaan, het kwam een beetje rot uit met de diensten van mijn man en we waren echt super moe. Hopelijk is het genoeg geweest!

Potjeongeduld: Klinkt wel een beetje als zwanger hoor, Weet je zeker dat het niet toch stiekum raak is?

Connie: Heeft de twijfel weer toegeslagen meid. Vervelend hoor. Een ander kan natuurlijk nooit zeggen wat je moet doen in zo'n situatie dus volg je hart en blijf met je man erover praten dan komen jullie er vast wel uit samen! En die mannen zouden eens die hormonen een paar maanden moeten voelen vind je niet, dan zouden ze wel anders piepen!

Ernie: Hoe staat het ermee? Al ongie of nog veel beter al zwanger? Laat het ff weten he!

Oeps: bij jou al kwaaltjes of rd's in aantocht?

Nou dames volgens mij heb ik (bijna) iedereen nu wel gehad. Ik hoop op tips over het plaatsen van foto's dan kan ik hier eens pronken met mijn dochter!

Groetjes Sannie

Het is inderdaad aanpoten om alles hier bij te houden! Met 2 schermen naast elkaar moet het wel lukken... Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag, ik moet zeggen: ik voel me al een stuk beter over mijn ´jonge ´ leeftijd (ik geloof zelfs dat ik me nu jonger voel ). Zelf werk ik trouwens 36 uur, mijn man ook en ik denk dat we allebei parttime gaan werken, gecombineerd met een of twee dagen opvang. Het geld moet wel binnenkomen, maar moederschap + tegelijkertijd een supercarriere hoeft van mij ook niet hoor. Ik wil ook wel in het lijstje opgenomen worden, we gaan voor de 1e ronde, 1e kindje  en mijn NOD is 5 november. En ik ben dus 31.

Iris, wens je veel plezier in Denemarken, leuk vooruitzicht! Wat Missx?1983 schrijft herken ik ook, ik ben ineens weer liters bloed kwijt!

Maike Sanne wat een verhaal zeg, van je ouders. Ik zie het helemaal voor me hihi.

Ga ´r weer vandoor, groetjes!

heeee! nou ik hoop het eigenlijk wel een klein beetje, maar ja ik zou het wel zien. ga de dag na mijn verjaardag lekker 2 weken op vakantie! ( 10 november, ben dus 9 november jarig!) denk dat we daar dan wel alles op een rijtje zetten.
Ik ben de laatste dagen best wel weer misselijk geweest. en vooral tijdens het eten, ook savonds (rond deze tijd) begint mijn hele onderbuik raar en pijn te doen.

nou ik kruip lekker tegen mijn mannetje aan en   gaan lekker samen tv kijken!

x

Dag dames,

Sorry, dit wordt een ego berichtje.

Ik heb al nachten haast geen oog dichtgedaan want ik ben hele nachten aan het malen in mijn hoofd.
Gisterenavond heb ik het er met mijn mannetje over gehad en wij hebben onze wens voor een tweede kindje uiteindelijk tóch maar  in de ijskast gelegd.

Ik blijf maar aan het twijfelen of ik er wel goed aan doe op dit moment.
Die twijfel is  er niet voor niets.
Als wij nu toch door zouden gaan met onze plannen dan ben ik bang dat ik dat niet trek.
Ik heb mijn verlangens naar een baby teveel op de voorgrond gezet blijkt nu wel.

Ik  heb gisterenavond gehuild en gehuild omdat ik  bang was voor de reactie van mijn mannetje. Maar hij begreep mij helemaal omdat ik degene ben die de meeste zorg heeftvoor onze zoon. Daarbij weet hij natuurlijk ook dat ik een echte stresskip, doemdenker en zorgenmama ben dus dit bij elkaar opgeteld lijkt het hem ook beter dat we dan toch maar even wachten.

We weten niet hoelang we gaan wachten want we doen dit op ons gevoel, op mijn gevoel zeg maar......
Ik zal de komende tijd nog wel vaak kleine baby ´s zien en verlangen naar die tijd maar ik ben verstandig, ik moet óók een keer aan mezelf denken, mezelf rust gunnen.

We gaan even een rustige tijd tegemoet en genieten van ons kleine gezinnetje, volgend jaar nog een leuke vakantie en daarna zien we wel weer verder.
Het doet best pijn als je jezelf op deze manier tegenkomt maar aan de andere kant voelt het eigenlijk wel goed zo.

Ik zal af en toe nog wel even meelezen/kletsen met jullie want ik heb jullie leren kennen als lekkere kwebbelkonten en ik wil jullie nog wel allemaal zwanger zien worden.....ik ga zeker voor jullie duimen dames!

Veel liefs

Connie

Hoi hoii

Lieve Connie, Jeetje jij zult het niet makkelijk hebben gehad !!
Ik vind het knap dat je zo'n beslissing hebt genomen en toch eerlijk bent geweest naar manlief toe. Het is soms erg moeilijk om gevoelens te uiten, naar wie dan ook toe!
Knap van je !!
Ik hoop dat je de kinderwens op een laag pitje kunt zetten en lekker kunt genieten van het hier en nu en van je zoontje en je man natuurlijk !!
En echt.. Wanneer de tijd rijp is dat komt jullie tweede kindje er zeker !!

Meis.. Succes met alles wat op je pad komt   !!!

Liefs Maike Sanne

@mamajb

Ik kan niet anders zeggen dan een verstandig besluit!!!
Als er een twijfel is dat je het dan misschien niet trekt moet je er niet aan beginnen want die twijfel is er niet voor niets.
Het is jammer maar je hebt nog wel aan tijd hoor.
Wij hebben ook gewacht tot we zo ver waren en niet om het leeftijdsverschil,je hebt er niets aan als je het niet aan kan.En ik wist het zeker dat ik het niet aan zou kunnen.
Maar wij zijn nu wel op het punt aangekomen dat we willen proberen om een 2e kindje te krijgen(nov.) en onze zoon is inmiddels 3 jaar en 4 maanden.

Ik wens je succes met je besluit en hoop dat je rust hebt gevonden nu je deze beslissing hebt genomen.

groetjes.....

ik wil toch ook nog wel even reageren, erg druk geweest afgelopen week, dus toen is het er niet van gekomen..

@maikesanne; wat fantastisch dat jullie het hartje hebben gehoord, leuk ook om het aan de ouders te vertellen, ook al hebben die het dan misschien niet direct door hihi.. geniet nog lekker na van dat alles..

@potjeongeduld; het klinkt wel veel belovend, even afwachten dus nog... spannend!

@mamajb/ connie; wat goed dat je een keuze hebt kunnen maken, ook al zal die vast niet makkelijk zijn. Maar als je sterke twijfels hebt is dit waarschijnlijk het beste.. Ik wens je hier heel veel sterkte mee. Goed dat je er in ieder geval met je man over hebt kunnen praten..

zo heb ons ook weer even van de tweede pagina geplukt...
Hier gaat alles goed, het is afwachten op ongesteldheid, hopelijk komt dat mooi op tijd, zodat we er dan echt voor kunnen gaan. Het lijkt me allemaal zo bijzonder, ben er ook echt helemaal klaar voor. Het doet me goed om te merken dat ik niet de enige ben die jong moeder wil worden... eerst vond ik de gedachte aan sommige eventuele reacties vervelend, het gevoel om je steeds maar te moeten gaan verdedigen, maar nu doet me dat niks meer. Voor mij erg belangrijk want ben altijd erg bezig met wat andere mensen er van zullen denken! een beetje  onduidelijk misschien dit verhaal, maar is soms lastig om onder woorden te brengen wat je voelt.

nou prettig weekend allemaal!!!
ik zelf moet morgen weer werken, dus ga lekker genieten van mijn vrije avond

groetjes
leentje

Terug
Bovenaan