Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hee hallo allemaal!

Ik heb dus gister avond een feestje gehad! en het was heel erg gezellig! Niemand had in de gaten dat ik niet dronk. heb t welkomst drankje aangenomen en later aan mijn vriend gegeven. Tot dat ik aan mijn zwager voor stelde dast ik hem wel naar huis wou brengen omdat hij zich niet zo lekker voelde. hej, heb je niet gedronken dan? en tja toen we toch in e buurt waren, zijn we ff langs mijn ouders gereden,  en toen zetten ze hapjes op tafel, en tja t was brie, filet american en nog iets. dus ik heb er niet veel van gegeten....
Omdat ik me de laatste paar weken anders voel dan anders. kjik ik ook uit met wat ik eet. volgende week nog lekker uit eten met vrienden! dat wordt ook weer super gezellig!

Ik vind het super goed dat er zo'n forum bestaat, waar je van je af kan schrijven! Omdat ik niet veel vertel in mijn vrienden kring. Hier begrijpt iedereen elkaar omdat we toch 'in t zelfde schuitje'' zitten.  

x

hee hallo allemaal!

Ik heb dus gister avond een feestje gehad! en het was heel erg gezellig! Niemand had in de gaten dat ik niet dronk. heb t welkomst drankje aangenomen en later aan mijn vriend gegeven. Tot dat ik aan mijn zwager voor stelde dast ik hem wel naar huis wou brengen omdat hij zich niet zo lekker voelde. hej, heb je niet gedronken dan? en tja toen we toch in e buurt waren, zijn we ff langs mijn ouders gereden,  en toen zetten ze hapjes op tafel, en tja t was brie, filet american en nog iets. dus ik heb er niet veel van gegeten....
Omdat ik me de laatste paar weken anders voel dan anders. kjik ik ook uit met wat ik eet. volgende week nog lekker uit eten met vrienden! dat wordt ook weer super gezellig!

Ik vind het super goed dat er zo'n forum bestaat, waar je van je af kan schrijven! Omdat ik niet veel vertel in mijn vrienden kring. Hier begrijpt iedereen elkaar omdat we toch 'in t zelfde schuitje'' zitten.  

x

hee hallo allemaal!

x

hee hallo allemaal!

x

Hallo..

Was ik ook weer even!
Wat is hier veel bij elkaar gepraat zeg...Wow
Echt teveel om overal op te reageren..hihi

Mijn Nod zou idd volgens het lijstje op de 18de zijn, echter ik werd 10 dagen geleden al ongesteld
Dus ja dat was een korte cyclus, denk dat het meer te maken heeft met de verwijdering van het spiraal! Dus ja, een nieuwe berekening heeft dan een nod 5 nov. We zullen zien of mijn cyclus nu al iets meer op orde is!

Hoe is het verder met iedereen???

gr

Hoi hoiii

Potjeongeduld.. Haha ik had gister ook zoiets !
Ik zou hier posten maar kreeg telkens de mededeling dat ik 50 tekens 8er elkaar aan had maar dat was nie zo ! Dus uiteindelijk overal , tussen en spaties maar nee hoor.. wou niet..
Dus nu poging 2 haha...

Oeps.. Balen dat je zon giga korte cyclus had. Misschien dat de volgende cyclus "normaal"   is ??

MissX.. Mijn ouders worden voor de 2e keer grootouders. Mijn zus is over 5 weken uitgerekend !!   We zijn twee handen op 1 buik en ze betrekt me ook super bij dr zwangerschap. Ik ga met dr mee naar de vk, we shoppen samen etc !!
Wij waren ook de eersten die t wisten en zij ook van ons hihi
Gistermiddag belden mn ouders op of we (manlief dan) een biertje wilden komen drinken.   Bleek dat mn zusje en dr man er ook waren.   Zus en ik kregen beide een cadeautje..beide een super lief kledingsetje voor de beebs met een leuk mutsje erbij !
Manlief zei al.. nu is t echt... nu ons eerste cadeautje gekregen hihih..
Manlief zei zaterdag nog dat t nog wel wat moeilijk te beseffen is voor hem. Ja hij heeft natuurlijk geen kwalen he !! En je ziet natuurlijk nog niks aan mn buik..
Maar nu was t besef er zeker !!! hihii
Woensdag intake bij de vk. Ik ga alleen, manlief zit net die dag voor een project een eind verderop, dus kan onmogelijk er tussenuit. Maar nu maakt het me ook niets uit, want de echo hebben we over 3 weken weer en het hartje beluisteren ze nu nog niet..
Heb dan liever dat ie mee op echo gaat en de volg keer naar de vk..
Zusje wou ook wel mee de eerste keer, maar k ga lekker alleen hihih

Verder weinig nieuws.. Ja k ben aant oppasse maar wil eerlijk bekennen dat t me best zwaar valt vandaag.   Heb kort nachtje gehad, kon maar niet slapen en ben erg prikkelbaar vandaag, kan niet veel hebben.. Ja en dan heb je een baby van 5 maand hier te huilen en eentje van 3.. maar die is gelukkig rustig hahaha
Ach nog even en dan neemt mn moeder het even van me over want heb ff een bespreking van mn werk..

Komen er al weer wat nod's aan ???   En hoe gaat t met de rest van de meiden?
Het is hier wel erg stil hoor !!

Liefs Maike Sanne

ps; Connie.. We gaan je wel missen hoor ! Maar ik vind je erg dapper !!!

hee allemaal!
Maaikesanne! echt heel erg super dat het allemaal helemaal okee is! Ook heel erg leuk hoe je ouders gereageerd hebben! hihihihi! Wel grappig dat je zus en jij ook nog allebei zwanger zijn! helemaal omdat   jullie zo goed met elkaar overweg kunnen!

Hier was het een hele rare dag! ik heb elke x de buikpijn die je ook hebt als je ongi moet worden. Ik de hele tijd naar de wc om te kijken, maar het was dus niet zo.  ze zouden wel raar denken op t werk  dat ik zo vaak naar de wc moet.

Morgen word het een spannende dag! Ik word ingwerkt in een hogere functie! echt spannend en het is de bedoeling dat ik volgende week  de ochtenden alleen kan

Ik heb er heel veel zin in!

X  

Terug
Bovenaan