Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hallo ladies,

Elke keer als ik hier inlog sta ik weer verbaasd van de grote gevolgen die het zwanger (willen) worden  heeft op je lijf, gevoel, relaties.. Verbaasd, omdat het echt tot voor kort een onbekende wereld voor me was. Al heb ik vrienden en zussen met jonge kinderen, en heb ik ook wel een idee van wat het moederschap inhoudt, veel zaken die we hier bloggen, heb ik echt nooit met hen besproken. Jullie zijn echt bijzonder!

Connie, ik wens je veel geluk met je man en je zoon. Dapper dat je dat besluit hebt kunnen nemen en goed dat jullie het samen hebben genomen.

Oeps... nou ja, nu hebben we in ieder geval dezelfde NOD, kunnen we samen afwachten!

Potjeongeduld, je klinkt al echt als een zwangere vrouw, hihi.

Ik ben toch maar gaan kijken wat mijn vruchtbare dagen ongeveer zijn. Niet met een test, maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Het is voor mij wel 10 jaar geleden dat ik een normale cyclus had, maar volgens mij was dat er wel een van 28 dagen. Voor deze eerste ronde wel goed nieuws: onze herfstvakantie is een klusvakantie

Groetjes, son

quote: Sonica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2008 11:28:52'));

Oeps... nou ja, nu hebben we in ieder geval dezelfde NOD, kunnen we samen afwachten!

Ik ben toch maar gaan kijken wat mijn vruchtbare dagen ongeveer zijn. Niet met een test, maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Het is voor mij wel 10 jaar geleden dat ik een normale cyclus had, maar volgens mij was dat er wel een van 28 dagen. Voor deze eerste ronde wel goed nieuws: onze herfstvakantie is een klusvakantie

Huh? Als wij dezelfde Nod hebben, dan is vandaag je vruchtbaarste dag. En ben je later deze week dus al te laat!

Hoi meiden!

@Jazzie, vandaag je echo! Ben zo benieuwd hoe het was! En ook of je een leuke vakantie hebt gehad? Heb je wel gemist hier hoor. Hoop dat je gauw weer even komt kletsen.

@Connie, wat ontzettend fijn dat je je meteen beter voelde na deze moeilijke beslissing zeg! Wat zal er een last van je schouders zijn gevallen. Hoe gaat het verder met je zoontje? Wat grappig dat hij de 'r' nu kan zeggen! Klinkt zo leuk he bij die kleintjes!

@Potjeongeduld, jij had lastige situaties met die feestjes zeg! Maar gelukkig had niemand het door. Je kunt trouwens nu best nog gewoon een wijntje of filet nemen hoor. Pas in de vijfde week van de zwangerschap ontstaat er een bloedband tussen moeder en baby, dus nu kan het nog helemaal geen kwaad mocht je zwanger zijn. Natuurlijk met mate, maar dat is altijd verstanding . Nog even en dan is je NOD! Heb je al bedacht wanneer je gaat testen mocht je over tijd zijn? Hoe ging het vandaag trouwens op je werk??

@Oeps, jeetje 10 dagen te vroeg ongesteld! Kan natuurlijk heel goed komen door het verwijderen van je spiraal. Ik heb het lijstje al voor je aangepast.

@MaikeSanne, dus je wordt bijna tante, leuk leuk!! Fijn dat je zo goed met je zus overweg kunt! Morgen naar de vk. Weet je al wanneer je volgende echo is? Dan pas ik het lijstje even aan!

@Mama2006, hoe is het met jou dan? Ook donderdag je NOD, spannend! Ik duim voor je!

@Sonica, ik vind het ook helemaal top dat ik hier alles met jullie kan bespreken. Zoiets doe je niet zo gauw in 'real life', haha! Het is idd zo dat als 5 november je NOD is, je vandaag en morgen het vruchtbaarst bent. Natuurlijk kan het geen kwaad om daarna door te klussen, voor het geval je je ei toch later hebt. Maar je eisprong is altijd rond de 14 dagen voor je NOD. Succes!

Nou, hier nog steeds een heeeel klein beetje bruinige afscheiding. De rd's hebben dus nog steeds niet doorgezet. Ga er wel vanuit dat dat vandaag of morgen nog gebeurt, omdat het de vorige maand precies hetzelfde ging. Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

Leentje
November

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hee hallo dames!

Hoe is het er mee? hier wel goed! nog steeds wel last van mijn onderbuik. Verder een hele leuke en leerzame dag gehad vandaag! hele leuke reacties gehad van mijn collega's!

x

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

Leentje
November

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Ikke
24
1e
2e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

Mama2006
28
2e
5e
27

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45
Hoi meiden

Heb even mijn NOD datum verandert i.p.v 23 wordt het 27 oktober.
Heb mijn ei laat gehad.
Ik ga er deze maand vanuit dat ik gewoon ongi wordt, heb wel al vanaf mijn eisprong last van mijn borsten ( normaal gesproken 1,5 tot 1 week voor NOD ), dus dat is wel vreemd zal wel weer een nieuw trucje van mijn lichaam zijn.

Ikke dus al bruine afscheiding?? begint ongi worden bij jouw altijd zo??

Ik lees altijd met jullie mee, alleen vind ik de groep te groot om op iedereen te reageren!!

Maar ik wens dat jullie allemaal zo snel mogelijk zwanger mogen zijn.
Het wordt nog spannend deze maand !!!

Liefs Mama2006

Hoi hoi!

even gauw gauw.. ben doodmoe.. lange dag! maar wilde laten weten dat de echo goed was! we hebben ons ukkie al zien spartelen.. ben vandaag 9 weken.. maar de datum blijft staan op 27 mei.

Ik ga gauw bijlezen.. en kom dan weer kletsen!

Liefs Jazzie

jazzie   wat fijn dat ook bij jou alles goed is.
Heb eigenlijk verder niets meer te melden...

dus de groetjes maar weer

heeee hallo! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Weet ik eigenlijk niet wanneer t de beste tijd is. als mijn ongi 1 november  er nog niet is  dan ga ik denk ik testen. mijn vriend begint het ook steeds meer te bezeffen; als we nou volgend jaar een kleine hebben dan is dit onze laatste vakantie samen. zei hij gister avond! Alles is nu geregeld voor de vakantie! we gaan naar curacau, hihihih ik heb er zin aan! lekker 3 weken van t weer genieten. hihih nou ik spreek jullie wel weer!

X

Terug
Bovenaan