wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey marije

Ja het is moeilijk te zeggen, heb nu ook niet een klein beetje rode afscheiding?
beetje een vreemde vraag maar dat is vaak een teken dat je menstruatie in aantocht is. (wil niet wijs over komen hoor!!!)
Maar neem aan dat dat niet zo is anders had je het wel geschreven.
Ja die steken kunne n veel betekeken. (je menstruatie / spanning/ of toch zwanger) zal even me boek op zoeken wat ik voelde zegt niks over hoe een ander zich in het begin voeld maar je weet maar nooit (TOCH???)
hoe lang heb je nu de pil niet geslikt (vanaf maandag nu 3 dagen niet??) Als het morgen nog niet ongesteld bent dan zou ik toch een ff test doen (hoeft geen dure te zijn hoor want ik heb die van het kruitvat gedaan en die was positief, je betaald je anders een ongeluk aan die dingen)

groetjes quinta

Woensdag was ik gestopt met het slikken van de pil. Dus nu bijna een week. Zou morgen weer moeten beginnen met de pil.

Heb helemaal geen last van rode afscheiding. Had zelf een paar dagen helemaal niets. en nu een beetje, maar absoluut niet rood.
Na 2dagen na het stoppen met de pil had ik last van een 'zware' buik. Vanaf het begin voelde het anders dan normaal. Gister en eergister had ik het idee dat ik een beetje misselijk was.   (ik zei al eerder : dat ik niet weet of ik dat moet geloven omdat ik misschien het idee heb dat ik zwanger kan zijn.)
Gister had ik weer redelijk getraind, zweette alleen heel snel en voelde me niet helemaal top.
Vandaag heb ik eigenlijk  geen last van me buik soms een vreemd gevoel en kan ook alles gewoon nog eten soms heb ik na het eten wel beetje last van een misselijk gevoel  enz...

Maar alles is zeg maar niet Overdreven...

Vanmorgen heb ik die clearblue test gedaan en die was negatief. Vind het maar een onding. Kan er niet echt mee overweg.

Heb net even de huisartsenpraktijk gebeld. Kreeg het idee dat zij de kans wel erg klein schat en het niet nodig vond om langs de dokter te gaan. Ik moet haar vanmiddag terug bellen, dan heeft ze overlegd met de dokter.

Ja de kans is kleine , maar zeker wel aanwezig hoor.
Je kan deze symptonen hebben van na werking van de pil, als je binnenkort   (aug) stopt dan zal je ook pijntjes voelen (klinkt raar maar noem het even ontwennings verschijnselen) last van je borsten, niet lekker voelen eigelijk beetje de zwangerschaps symptonen maar het kan HEEL GOED zo zijn dat je wel zwanger bent. Je leest vaak genoeg dat iemand door de pil heen zwanger is geworden (door misselijk en spugen en 1x vergeten ), maar als je clearblue aangeeft dat je niet zwanger bent dan mag je wel aanemen dat je niet zwanger bent, als er een heel licht 2de streepje staat dan is de kans wel aanwezig want die testen reageren alleen op het hormoon hcg. Hoe weinig er ook in je urine zit (als je hormoon net een beetje in je lichaam komt door je zwangerschap).
Laat je het ons even weten wat de dokter heeft gezegt!!

groetjes quinta

heey meiden,

daffy:wat fijn dat jullie eerder gaan klussen!

marije2121:dus nog steeds niet ongesteld..raar he.
ben benieuwd wat de dokter zegt!laat je het ons weten?

quinta:nee oke domme vragen bestaan niet,maar begreep je gewoon niet helemaal goed..ik denk dat je zoontje tegen die tijd zelf wel aangeeft dat hij in een groot bed wil.
als je stopt met de pil en je word ongesteld moet je dan vanaf de 1ste dag ongesteld rekenen en dan zeg maar 28 dagen en dat is dan weer je natuurlijke cyclus?
uitgaande van een cyclus van 28 dagen.

groetjes,
zonnetje

ja klopt, gemiddeld is een cyclus 28 dagen maar bij iedereen is dat anders. Het beste is hem bij te houden als je gestopt bent.

Hier heb ik een site waar je super makkelijk je eisprong dag kan bereken deze heb ik bij me eerste zwangerschap ook gebruikt en het werkte goed!!!
dan kan je ook  meteen zien wanneer je kan testen.       http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

groetjes quinta

bedankt quinta!
idd makkelijke site,kan niet missen he!
ik hoop maar zo dat ik een regelmatige cyclus heb..lees op het forum soms zulke vervelende dingen..maar ja dat is afwachten..

groetjes,
zonnetje

Hoi allemaal,

Nou vandaag telefonisch doorgekregen dat het verstandig is:
Morgen toch te beginnen met de pil omdat ik vanmorgen negatief getest had.
Ze denkt dat de kans heel klein is.
Ik moet over één week nog een keer testen.

Toch blijf ik het maar vreemd vinden. Daarnaast vraag ik me af. Stel dat ik toch zwanger ben??   Dan is het toch niet goed om weer met de pil te starten?

Ik zou me er niet heel druk over maken en gewoon weer beginnen met de pil. Zover ik weet kan dat geen kwaad ook al blijkt dat je wel zwanger bent. Er zijn genoeg vrouwen door de pil heen zwanger geraakt en dat heeft ook geen nadelige gevolgen gehad voor het kind.(voor zover de mensen die ik ken)
Dus als je echt nog wil wachten zou ik zeggen slik de pil en anders stop je. (ik bedoel dit niet zo cru als het er staat)
gr BB

Terug
Bovenaan