wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Waar een wil is is een weg, zeg ik maar.
Als ik zou wachten tot alle situaties ideaal waren dan zou ik op mijn 40ste nog niet stoppen met de pil. En daar gaat deze muts dus echt niet op wachten. Er zijn genoeg dingen die eigenlijk beter kunnen maar het is nu eenmaal niet zo. En je levert toch in, het is maar hoe je er mee omgaat. Ik denk dat je creatief genoeg bent om evt probleempjes het hoofd te bieden.
Als ze op je werk hebben gezegd dat je een vast contract krijgt dan is het toch al voor 99% zeker. Aan de klus zou ik dan zeggen!
Gezellie een Brusje voor Tijn (had ik goed gelezen toch?)
Gr BB

Ja klopt. was wel moeilijk hoor een jongens naam verzinnen een meisjes naam hadden we al toen ik net wist dat ik zwanger was, nu maar hopen dat tijn een zussie krijgt. (jongen is ook welkom uiteraard)

Ik wil toch nog ffies wachten tot dat Tijn 9 maanden is dan is hij wat makkelijker als ik hoogzwanger zou zijn (STEL dat ik weer in 1x zwanger ben) dan is het wel erg makkelijk als hij goed kan lopen/trap kan lopen en misschien wel in een grote jongens bed kan.
Heb geen idee wanneer dat kan misschien loop ik wel te ver op de dingen voor uit en moet ik wachten tot hij 2jr - 2,5jr is.
Iemand enig idee???

groetjes quinta

hoi quinta,

bedoel je dat je niet weer wanneer je zoontje in een groter bed kan?
of bedoel je dat je niet zeker weet of je nu al voor een 2de kindje moet gaan,of moet wachten tot hij 2 jaar is?(misschien beetje dom hoor dat ik het niet goed begrijp..haha)

ik heb een neefje van 2 en hij kan al een tijd goed lopen en trap lopen,hij slaapt nog wel in een ledikant.
lijkt me wel druk hoor trouwens een kindje van 2 en een baby,maar dat is ieder zn mening en idee.tis ook wel leuk natuurlijk 2 kindjes die niet veel schelen in leeftijd.

groetjees,
zonnetje

Hoi,

Ik denk niet dat ik zou wachten tot hij in een grote jongens bed slaapt,
maar dat is natuurlijk ieder zijn beslissing.

Maar mijn neefje was ruim 5 en sliep nog in een ledikant
puur omdat hij dat fijn vond!!
En ineens van de ene op de andere dag was het over met zijn babybed zoals hij het zelf noemde. Dus denk niet dat ik dat als moment zou kiezen

Maar als de kleine zelf kan lopen kan een groot voordeel zijn.

Maar ach, wij moeten zelfs nog beginnen aan de eerste, haha

Groetjes en succes met je/ jullie  beslissing

Hey meiden,

Jullie zijn lekker aan het kletsen geweest vandaag. Ik vind het echt super dat we via het forum ervaringen met elkaar kunnen delen.  Ik moest vandaag werken en ik durf niet op het werk op het forum te kijken. Stel je voor dat er ineens een collega achter me staat en ik zit op  het jonge gezinnen forum

Quinta: een voordeel van twee kids die qua leeftijd niet zoveel van elkaar verschillen is dat ze  gezellig samen kunnen spelen.

Marije: wat raar dat je  ongesteldheid er nog niet is. Ik zou inderdaad ook nog even tot woensdag wachten en dan opnieuw een test doen. Heb je verder last van andere klachten die op een zwangerschap kunnen duiden?

Quinta, kun je het lijstje voor mij bijwerken? Mijn vriend en ik hebben net weer even gekletst, want ik heb mijn laatste rooster van mijn opleiding binnen en ik ben eerder klaar met de studie dan verwacht, dus wij gaan eerder proberen om zwanger te worden! Zoals het er nu uit ziet gaan wij in juni al klussen. Ik ben trouwens 27 jaar.

Groetjes,
Daffy

hey
Ik vroeg me af of hij dan al in een groot bed kan of dat je beter kan wachten tot hij het "zelf" wilt (hij er klaar voor is)
HIj moet dan sowieso naar zolder maar daar zie ik geen problemen in.
En domme vragen bestaan niet   wel domme antwoorder toch!!!!!

We hebben het er over gehad met 2 dicht op elkaar en ja er zitten veel voor en nadelen aan, je kids kunnen met elkaar opgroeien/spelen/ ruzie maken hahaha
en voor je zelf ook je bent sneller uit de luiers.
Tijn is een erg makkelijk kind dus dat scheeld al zeker de helft, van het voors en tegens.

groetjes quinta

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));
'));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 mei
augustus
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

augustus    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Hoping for a mircale soon

mei

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e

augustus

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

@ daffy

Ik had vandaag lichtelijk last van misselijkheid. En beetje last van me buik, aan de zijkanten soort van 'spierpijn'?? Maar ik vind het moeilijk hier waarde aan te hechten. Omdat het misschien wel komt omdat ik me nu druk maak of ik wel of niet zwanger ben...

Terug
Bovenaan