wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi BB10,

Ik slikte eerst de 'zwanger worden' pillen van de etos met foliumzuur en toen had ik veel last van maagzuur, maar ik weet niet zeker of het daar van kwam. Nu slik ik materna (is ook een mulitvitamine met foliumzuur voor het zwanger worden van Centrum en daarbij heb ik helemaal nergens last van.

Marije: ben je eigenlijk al ongesteld geworden of nog steeds niet?

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

daffy zit er in die multivitamine van centrum genoeg foliumzuur?
of gebruik je nog een aparte pil met foliumzuur?lees er best verschillende dingen over hoeveel mg enzo.

mijn vriend en ik hebben het er nog even over gehad en ik maak deze strip nog op en dan stop ik al! wil graag wat langer de tijd nemen om mijn lichaam de kans te geven te ontpillen.omdat ik niet meer weet hoe mijn cyclus was voor ik aan de pil ging,en me best zorgen kan maken over hoe me cyclus is..zoals ik hier al had gezegd,je leest soms best vervelende dingen..ik weet wel dat dat bij mij niet het geval hoeft te zijn,maar het geeft me toch een fijner gevoel nu al te stoppen met de pil.dus al met al stop ik eind maart met de pil (eerst was het aug,toen mei,en nu maart..)maar ik zat er toch best mee,voel me nu meer opgelucht. (moest het hier ook ff kwijt..)

groetjes,
zonnetje

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 23:02:39'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
augustus
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

augustus    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Hoping for a mircale soon

mei

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e

augustus

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

hey zonnetje

SUPER TE GEK en je hebt gelijk je hebt toch jaren de pil geslikt.

in de foliumzuur tabletten zit 5 mg foliumzuur en in die combi pillen (met vitamines)zit 4mg als je voor je gaat klussen begint is die combi pil voldoende.
Begin je als je er achter komt is de gewone foliumzuur beter (dit heb ik toevallig gelezen op een andere site)
Als ik jou was dan zou ik alsvast beginnen met foliumzuur (combi) je weet maar nooit stel dat je opeens toch zwanger bent want sex met een condoom zal ook niet altijd gebeuren in de praktijk. (denk ik).en foliumzuur breekt je lichaam af als het niet nodig is. dus kan geen kwaad

Oja en die vitamines is altijd wel lekker, als je stopt met je pil moet je niet raar kijken dat je veel zwangerschaps symptonen krijgt, dit zijn zo als ik het noem ontwennings verschijnselen. ik had het vlak nadat me spiraal er uit was gehaald en heb het heel vaak gehoord dat meiden er last van hebben.

groetjes quinta
Zonnetje nog even en die pil kan de deur uit Joepie.... nog 10 dagen !!!!!!

hey quinta,

fijn da tje het met me eens bent,dacht al dat het wat overdreven was..maar voel me er veel beter bij!
denk idd ook dat vrijen met condoom in de praktijk niet altijd werkt..haha.
begin dus maar vast met de pillen van centrum (heb jij die toen ook gebruikt?(of ga je die gebruiken?)
thanks voor je advies!

groetjes,
zonnetje

OEhh Zonnetje wat spannend, dan stop je nog eerder dan ik!
Mijn laaste pil is op 7 april en de jouwe?

jaaa spannend he!!
mijn laatste pil is 30 maart! aftellen maar!
eindelijk dat ding de deur uit haha!
ben je al aan de foliumzuur BB10?zo ja welke?

groetjes,
zonnetje

Hoi Zonnetje,
ik slik nu precies een week foliumzuur van het kruidvat 0,4 mg. In een grijs met roze potje. Zelf had ik nog vitamine C bommen en multivitamine preparaat maar daar ga ik mee stoppen want daar zit vitamine A in en dat mag je als je zwanger bent niet meer hebben. Dus stop ik daar nu al mee dan zit er zeker niet te veel in mijn lijf. (geeft nl aangeboren afwijkingen)
Leuk dat we zo dicht  na elkaar stoppen dan weet je precies hoe de ander zich voelt!
We houden elkaar op de hoogte, toch?
Volgende week moet ik nog wel ff naar de HA want ik weet niet of ik mijn astma medicatie door mag blijven gebruiken. Staat in de bijsluiter in overleg met de arts.
groetjes BB

Terug
Bovenaan