Hallo Dames,
Sorry dat ik even niets van mij heb laten horen de afgelopen week. Ik ben druk bezig geweest met mijn afstudeerscriptie en de voorbereidingen van een feestje. Afgelopen zaterdag was de gehele wintersportploeg (zo'n 30 man) voor een reunie in mijn huis. Was een gezellige boel, maar ben blij dat de rust wedergekeerd is.. haha
Voor alle dames die er intussen bij zijn gekomen: Welkom en leuk dat jullie meedoen! Ik heb een poging gewaagd om alles te lezen wat ik gemist hebt, maar weet niet of het gelukt is.
@ BB10: Wat goed van je dat je je ei gevoeld hebt. Ik heb ook altijd wel een idee van "hey, dit is mijn ei", en hoop dan altijd maar dat mijn intuitie het goed heeft. Ik zal de komende 2 weken voor je duimen dat het gelukt is!
@ Quinta: Ook voor jou goed nieuws met je baan! Altijd fijn om in deze tijden toch een stukje zekerheid te kunnen behouden. Laat augustus maar komen!
Ik herken je punt dat augustus zo lang duurt. Ondanks dat ik over twee weken stop met de pil, lijkt augustus nog zo ver weg. Het liefste zou ik nu ook al willen beginnen met ontpillen en klussen.
@ Bloemsie: Ook jij welkom op dit forum. Jeetje je doet wel alles tegelijk. Heb je het allemaal in één keer gehad, haha! Er staat je ieder geval veel leuks te wachten deze zomer. Genoeg om naar uit te kijken lijkt mij!
Terwijl ik met mijn laatste pilstrip bezig ben (en ik dit mijn vriend natuurlijk luid en duidelijk had aangekondigt) komt hij van de week de slaapkamer ingelopen en gooit de pilstrip weg. Eigenlijk was ik helemaal in shock van zijn reactie, aangezien hij er toch nog een heel klein beetje naar toe moet groeien (vandaar de voorbereiding van het stoppen met de pil en het ontpillen). Voor hem maakte het op dat moment ook niet uit... Vaag gedoe... Maar toch maak ik mijn stripje af.
Helaas duurt het allemaal zo lang en augustus lijkt helemaal nog zo ver weg. Maar goed, er is nog genoeg in de tussentijd te ondernemen, en we gaan het er (kinderloos) ook lekker van nemen: weekendjes weg, vakanties, stappen en allemaal leuke dingen doen. Maar bovenal: SPAREN! haha.
Wel had ik vanacht gedroomd dat ik een paar maanden zwanger was en voelde alle kwaaltjes en pleziertjes die erbij horen. Te bizar dat dat kan in een droom, maar goed.
Trouwens heb ik een goede boekentip of websitetip: Het boekje Babygids (www.babygids.nl) is echt heel erg leuk, zeker voor de meiden die voor het eerst moeder worden. Veel info (die we ook al weten) maar leuke adresjes, gadgets tips, tricks en weetjes staan in dit boek. Ik heb hem gekregen van mijn vriendin (zat in een babydoos vanuit de verloskundige praktijk van haar. en heeft ze mij alvast mee gegeven omdat ze weet dat wij (lees ik ) er zo mee bezig zijn/ben.
groetjes
Kristel