wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey meiden,

welkom bloemsie! leuk dat je hier komt meekletsen!
wat een leuke maar drukke tijd ga je tegemoet zeg! waar ga je heen op huwelijksreis?
en geef je een groot feest?en dan verhuizen en verbouwen maar,lang bezig denken jullie?
wat een vragen he..haha.

echt zo balen voor je quinta...ik begrijp dat je ook heel graag nu wilt dat je spiraaltje eruit gaat..maar meid nog ff geduld gelukkg is het zomer,dan gaat de tijd altijd sneller vind ik!

BB10 weet je nu al dat je cyclus regelmatig is dan?doordat je je ei hebt gevoelt?
dat is wel erg fijn ja!waar ga je heen op vakantie?wij hebben  gepland staan in sept maar nog niks geboekt.

groetjes,zonnetje

Ben ik weer even. :)

BB10, dankjewel. Ja, inderdaad veel leuke dingen op een rijtje! Maar ook wel spannend allemaal. Wat fijn dat jij meteen een regelmatige cyclus had, hopelijk komt het bij mij ook een beetje goed op gang.

Quinta, leuk dat je me in het lijstje erbij hebt gezet. Wat leuk dat je een zoontje van 8 maanden hebt! Super leuke leeftijd! Ze leren zoveel in korte tijd, die kleintjes! Ik werk op een kinderdagverblijf, op de babygroep. Echt een hele leuke  baan!

Bedankt allebei voor het beantwoorden van mijn vraag over foliumzuur! Ik ga in eerste instantie maar die foliumzuurtabletjes slikken naast de gewone vitaminepillen, want die heb ik nu al in huis. Maar ik ben wel van plan om daarna over te stappen op een speciale zwangerschapsvitamine.

Fijne avond!

We hebben tegelijk gepost, zonnetje. :) In ieder geval bedankt dat je me op dit topic hebt gewezen!
We gaan een weekje naar de zon, Turkije. Super veel zin in, even lekker relaxen!
In de nieuwe woning moet veel gebeuren; nieuwe keuken, nieuwe vloer, alle kozijnen binnen en buiten moeten gedaan worden... We hoeven ons in ieder  geval niet te vervelen, haha! Maar gelukkig hebben we in die periode allebei vakantie; ik 2 weken en mijn vriend zelfs 4, super dus!

Bye bye!

Hallo Dames,

Sorry dat ik even niets van mij heb laten horen de afgelopen week. Ik ben druk bezig geweest met mijn afstudeerscriptie en de voorbereidingen van een feestje. Afgelopen zaterdag was de gehele wintersportploeg (zo'n 30 man) voor een reunie in mijn huis. Was een gezellige boel, maar ben blij dat de rust wedergekeerd is.. haha

Voor alle dames die er intussen bij zijn gekomen: Welkom en leuk dat jullie meedoen! Ik heb een poging gewaagd om alles  te lezen wat ik gemist hebt, maar weet niet of het gelukt is.

@ BB10: Wat goed van je dat je je ei gevoeld hebt. Ik heb ook altijd wel een idee van "hey, dit is mijn ei", en hoop dan altijd maar dat mijn intuitie het goed heeft. Ik zal de komende 2 weken voor je duimen dat het gelukt is!

@ Quinta: Ook voor jou goed nieuws met je baan! Altijd fijn om in deze tijden toch een stukje zekerheid te kunnen behouden. Laat augustus maar komen!
Ik herken je punt dat augustus zo lang duurt. Ondanks dat ik over twee weken stop met de pil, lijkt augustus nog zo ver weg. Het liefste zou ik nu ook al willen beginnen met ontpillen en klussen.

@ Bloemsie: Ook jij welkom op dit forum. Jeetje je doet wel alles tegelijk. Heb je het allemaal in één keer gehad, haha! Er staat je ieder geval veel leuks te wachten deze zomer. Genoeg om naar uit te kijken lijkt mij!

Terwijl ik met mijn laatste pilstrip bezig ben (en ik dit mijn vriend natuurlijk luid en duidelijk had aangekondigt) komt hij van de week de slaapkamer ingelopen en gooit de pilstrip weg. Eigenlijk was ik helemaal in shock van zijn reactie, aangezien hij er toch nog een heel klein beetje naar toe moet groeien (vandaar de voorbereiding van het stoppen met de pil en het ontpillen). Voor hem maakte het op dat moment ook niet uit... Vaag gedoe... Maar toch maak ik mijn stripje af.

Helaas duurt het allemaal zo lang en augustus lijkt helemaal nog zo ver weg. Maar goed, er is nog genoeg in de tussentijd te ondernemen, en we gaan het er (kinderloos) ook lekker van nemen: weekendjes weg, vakanties, stappen en allemaal leuke dingen doen. Maar bovenal: SPAREN! haha.

Wel had ik vanacht gedroomd dat ik een paar maanden zwanger was en voelde alle kwaaltjes en pleziertjes die erbij horen. Te bizar dat dat kan in een droom, maar goed.

Trouwens heb ik een goede boekentip of websitetip:  Het boekje Babygids (www.babygids.nl) is echt heel  erg leuk, zeker voor de  meiden die voor het eerst moeder worden. Veel info (die we ook al weten) maar leuke adresjes, gadgets  tips, tricks en weetjes staan in dit boek. Ik heb hem gekregen van mijn vriendin (zat in een babydoos vanuit de verloskundige praktijk van haar. en heeft ze mij alvast mee gegeven omdat ze weet dat wij (lees ik ) er zo mee bezig zijn/ben.

groetjes
Kristel

Sorry, de link uit mijn vorige post moet zijn www.babygids.net !

groetjes
kristel

hey bloemsie wat leuk dat jij ook gaat trouwen dit jaar. Wij gaan 4 september trouwen.
Vind jij het ook allemaal zo spannend? Ik wel.
Groetjes cindy

Hoi Bloemsie, welkom! Wat super dat jullie bijna gaan trouwen! En dan lekker op huwelijksreis en dan jullie nieuwe woning. Wauw, dat zijn wel heel veel leuke dingen achter elkaar. Als je vlak voor de bruiloft stopt met de pil, kunnen jullie gezellig klussen in de vakantie. Ze zeggen toch  dat het juist tijdens vakanties vaak lukt om zwanger te worden?

Quinta, goed nieuws dat de fusie weinig invloed op jouw afdeling zal hebben en dat ze zo positief zijn over je! Nu nog een goed uitstrijkje  en je spiraaltje eruit in augustus en dan komt het helemaal goed!

Zonnetje, je  had gelijk hoor. Ben vanochtend ongesteld geworden, en goed ook. Ben wel gelijk van de buikkrampen af die ik al het  hele weekend had, dus da's een hele opluchting. Ik ben erg blij, dit is de eerste echte  menstruatiebloeding na het stoppen met de pil. Voor mij een  echte bevestiging dat het allemaal nog goed werkt. Was er wel een beetje bang voor omdat ik 12  jaar lang  de pil heb geslikt.  Een cyclus van 32 dagen dus, niet gek voor de eerste na het stoppen met de pil toch??

Groetjes,
Daffy

Hai allemaal,

Jouw zomer ziet er goed uit Bloemsie, wat leuke gebeurtenissen allemaal. Hopelijk hoort zwanger zijn daar ook al bij over een paar maandjes!

En Cindyn ook al trouwplannen, leuk hoor! Ook bij jou past zwanger zijn dan helemaal bij het plaatje!

Wat een leuke actie van je vriend Kadwiel, om die strip weg te gooien. Maar je maakt hem dus toch maar af? Ga je nog ontpillen dan, of ga je gelijk beginnen met klussen?

En BB 10, moe van het klussen? Ik hoop dat het resultaat oplevert. Wel fijn dat je je ei hebt gevoeld, dan weet je dat je goed klust!

Ik ben nog steeds aan het afwachten. Dag 29 vandaag. Eigenlijk mag er van mij nu wel iets gebeuren. Omdat de test op dag 26 negatief was, en ik er toch al niet van uit ga dat ik zwanger ben, mag m'n ongesteldheid nu wel komen. Ik ben een beetje huiverig door de verhalen van vrouwen waarbij de ongesteldheid wegblijft terwijl ze niet zwanger zijn zeg maar.... Maar we wachten het maar af. Ik voel  nog geen ongi opkomen...
Het valt me trouwens wel op dat er aardig wat dames zijn op het forum die een miskraam hebben gehad. Eigenlijk dacht ik dat dat niet zo vaak voorkwam. Maar helaas dus toch... Heb er wel over nagedacht om het daarom niet al te snel aan iedereen te vertellen als we zwanger zouden zijn.

Iedereen heel veel succes met alles!

Martine

Terug
Bovenaan