wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi allemaal,

Vandaag een lekker werkdagje gehad, was behoorlijk druk!
Zometeen ga ik naar het zwembad samen met 2 vriendinnen, wel zin in!

@Kadwiel, ik doe inderdaad alles ineens tegelijk, haha! Maar wel erg leuk allemaal! Druk bezig met je afstudeerscriptie, lees ik. Wat doe je voor studie?

@Cindyn, wat leuk dat je ook dit jaar gaat trouwen! Ik vind het allemaal erg spannend, ja! Het komt nu ook wel erg dichtbij! Hebben jullie al veel geregeld?

@Daffy, dankjewel! Ik heb al uitgerekend dat ik (als mijn cyclus normaal op gang komt) tijdens de huwelijksreis de vruchtbare periode heb, haha! Dus wie weet! Ik ga er zelf niet vanuit dat het al zo snel gaat lukken, maar je weet het maar nooit. :) Na de huwelijksreis krijgen we binnen 2 weken de sleutel, dus dan gaat het echte klussen (schilderen enzo, haha!) beginnen.

@Martine, het wordt een leuke zomer, ja! Heb er al helemaal zin in!
Hopelijk ben je snel ongesteld of nog beter, zwanger! Ik ben ook een beetje bang dat mijn cyclus niet normaal op gang komt en dat mijn ongesteldheid maandenlang wegblijft. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen allemaal!

Fijne avond!

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-04-2009 21:09:22'));

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e            
April              
April              
Pil                                      
1                    

Cindy          26jr    
2e              
Juni                
Juni                  
Pil                                        

Tara             23jr
2e
Augustus
Augustus
Pil

Bloemsie27jr
1e
Juni
Juni
Pil

Kadwiel       ?
1e
Mei
Augustus?
Pil

Hallo allemaal

Hier nog iemand die in augustus gaat stoppen met de pil en voor een eerste kindje gaat!
Vindt het super spannend en twijfel nog over het ontpillen ervoor..
Leuk om jullie verhalen en reacties te lezen!

Hallo iedereen!

@ Daffy: een cyclus van 32 dagen na de eerste keer zonder pil, lijkt mij echt super! ik zou er voor tekenen. De   vraag is natuurlijk ook wanneer de volgende zich aan dient... of niet....

@ Martine: nee, hoe graag ik nu al die strip weg zou willen donderen, moeten we toch vanuit praktische punten wachten. Minimaal tot juni. Niet alleen moet ik in februari 2010 vliegen naar wintersport (mag dus maximaal 34 weken zijn), ook wil ik eerst afstuderen wat in juni gaat gebeuren. Hopelijk kunnen we dan in juni en juli oefenen (ik ga er zeker niet vanuit dat het dan raak zal zijn), zodat we vanaf augustus flink kunnen klussen. Zo heb ik voldoende tijd om mijn cyclus in de smiezen te krijgen en ik ben van plan om de temperatuurmethode ga uitproberen.
Gelukkig kan mijn verstand nog een beetje overheersen, anders had die strip inderdaad weg mogen blijven.

Het viel mij inderdaad op het forum in het algemeen al op dat veel vrouwen een miskraam hadden, zoals martine zegt. het lijkt me verschrikkelijk om dit door te moeten maken en hoop dat iedereen of erboven is of er toch bovenkomt. Het geluk van een nieuw wondertje doet misschien de wonden verzachten.

@ Bloemsie: ja, naast een partime (20 uur in de week) baan en mijn dagelijkse bezigheden rondom het krijgen van kinderen ben ik ook nog bezig met mijn afstudeerscriptie. Helaas door allemaal toestanden (fulltime werk bij vorige werkgever en een zieke moeder) is dit een beetje een achtergeschoven kindje geworden. In april heb ik dit weer opgepakt om mijzelf toch nog Bachelor te kunnen noemen. De opleiding is HBO Media & Entertainment Management, richting evenementen en marketing.

Om het verhaal nog gekker te maken heb ik ook een eigen wedding- en partyplanning bureau. Ideaal te combineren met latere kinderen.

Hier voor de rest geen nieuws. Ben al 2 dagen niet erg lekker met veel buikkrampen en gedoe. Het gevoel alsof ik zwanger ben, wat natuurlijk alleen maar een hersenspinsel kan zijn.

Groetjes maar weer!
Kristel

hey bloemsie we hebben al veel geregeld voor de bruiloft.
We moeten nu nog de kaartjes de taart en het bloemstuk en een fotograaf. Verder zijn we helemaal klaar. In juni nog even mijn jurk laten vermaken.
Groetjes cindy

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 20:49:54'));

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-04-2009 21:09:22'));

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e            
April              
April              
Pil                                      
1                    

Cindy          26jr    
2e              
Juni                
Juni                  
Pil                                        

Tara             23jr
2e
Augustus
Augustus
Pil

Bloemsie27jr
1e
Juni
Juni
Pil

Kadwiel       ?
1e
Mei
Augustus?
Pil

Solanum   ?
1e
Augustus
Augustus
Pil

Hey meiden,

Vandaag ongesteld geworden.
En eigenlijk ben ik er best wel blij mee. Helaas niet zwanger natuurlijk, maar wel een goed teken dat mijn lichaam het doet!!! Een eerste cyclus van 30 vind ik zelf geen slecht begin!
Op naar ronde 2, waarin ik maar eens ga temperaturen denk ik. Nu is het wachten op de ongi / zwangerschap van zonnetje.... spannend!

Veel succes allemaal met klussen, wachten, ontpillen, het plannen van bruiloften en vakanties  en dromen over baby's.

Martine

Terug
Bovenaan