wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hey meiden,

Ben een beetje afwezig geweest op het forum de afgelopen dagen. Ik word al een paar dagen geteisterd door heel erge buikpijn, wordt gek van de krampen. Niet leuk!

Zag dat er weer veel geschreven is de afgelopen dagen. Welkom kindje, wat vervelend dat het contract van je man niet verlengd wordt. Ik hoor het de afgelopen weken zo veel dat mensen ineens zonder werk komen te zitten. Ik hoop dat je man heel snel een nieuwe leuke baan zal vinden.

Tara & Cindyn, welkom. Gezellig dat jullie mee komen kletsen op ons topic. Best moeilijk he om te wachten tot het zover is. Ik ben al gestopt met de pil in maart, maar wij wachten met klussen tot juni. Eerst even mijn cyclus op gang laten komen.

BB10, wat fijn dat je je ei hebt gevoeld. Het is goed om te weten dat het allemaal goed werkt toch? Nu maar hopen dat het klussen zijn vruchten afwerpt he! Ik heb helaas geen ervaring met de kruidvat zwangerschapstesten, dus ik heb geen idee hoe ver voor je NOD je daar al mee kan testen.

Groetjes,
Daffy

Hey,
Fijn dat je je ei gevoeld hebt BB10!! Hopelikjk heb je goed geklust!
Ik had van dag 14 tot dag 18 pijnlijke steken in mijn onderbuik, vraag me af of dat iets met een ei te maken had. Is wel langdurig dan... hmmmmm....
Succes iedereen!
Martine

hey meiden

Ik kan niet mee praten hoe een ei voeld want ik heb het nog nooit gevoeld ook niet met me spiraal.

BB10, ik hab met de kv test 2 dagen voor me NOD een positieve test in handen. en als ik jou was zou ik 2 testen meenemen anders heb je zo direct spijt dat je niks bij je hebt als je daar bent (waar   ga je eigelijk heen? ik in nov. egypte).

Ik heb wel goed nieuws qua werk ze zijn zo positief over me en onze afdeling is echt nodig en de fusie heeft weinig invloed op onze afdeling. BEN ZO BLIJ, LAAT HET MAAR AUGUSTUS WORDEN!!!!!!!

Vraagje is het misschien een idee als iedereen aan het proberen is zwanger te worden dat we overstappen naar een andere topic waar boven instaat de naam, hoeveelste kindje, pil? enz enz   dan is het wat overzichtelijker? is dat wat  ? nu moet je het namelijk steeds opzoek. maar dat is pas ergens in augusuts.

prettig weekend nog!!!!

hey meiden,

wat super dat je je eisprong hebt gevoelt BB10! die heb ik niet gevoelt,merk eigenlijk erg weinig nog steeds..ben benieuwd wanneer ik ongesteld word.afwachten maar,net al martine..spannend he!

dan komt vast je menstratie eraan daffy,denk je ook niet?wanneer zou je ongeveer ongesteld moeten worden?

super quinta dat je je baan kan houden!! op naar augustus!!
wat een geruststelling he! ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat topic maar het maakt mij niet uit als we hier blijven.

groetjes,zonnetje

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum! Vanmiddag heb ik me aangemeld en ook meteen een topic geopend, omdat ik in juni met de pil ga stoppen. Niet gezien dat er in dit topic ook meiden schrijven, die eerder dan augustus stoppen met de pil. Zonnetje wees me op dit topic, vandaar dat ik hier een kijkje ben gaan nemen. Ik moet zeggen dat ik niet alles heb gelezen, maar wel in grote lijnen. Het lijkt me hier erg gezellig, dus ik zou graag met jullie meeschrijven, als dat mag.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 27 jaar en heb 9 jaar een vriend. We wonen bijna 6 jaar samen. Over 1,5 maand gaan we trouwen, daarna lekker een week op huwelijksreis en in juli krijgen we de sleutel van onze koopwoning.
We hebben besloten dat ik vlak voor de bruiloft stop met de pil, begin juni. Ik ga niet ontpillen,  hoewel dat misschien wel  beter zou zijn?  Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus is na het stoppen. Ik ben 11 jaar aan de pil geweest, vanaf mijn 16e. Voor die tijd was mijn cyclus nog niet heel regelmatig, volgens mij.

Wel spannende tijden dus; trouwen, verhuizen, klussen in de woning (moet veel gebeuren...) en stoppen met de pil! Ik ga trouwens binnenkort ook beginnen met foliumzuur. Heb een potje van Kruidvat eigen merk. Kan je gewone foliumzuurtabletjes eigenlijk tegelijk gebruiken met vitaminepillen? Ik neem dagelijks namelijk van die kauwtabletten.

Nou, dit was het voor nu.

Groetjes Bloemsie

Hoi Bloemsie gezellig dat je mee komt kletsen!
Wat een hoop leuke gebeurtenissen op een rij zeg! Ontpillen hoeft niet als je dat niet wil hoor. En ik heb na 20 jr pil meteen weer een regelmatige cyclus dus dat wens ik jou ook toe. En met foliumzuur beginnen is natuurlijk altijd goed. Je mag die ook samen slikken met vitamines maar als je denkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn dan moet je uitkijken met de multivitamine omdat daar een te hoge concentratie vitamine A in zit  en dat is schadelijk voor het vruchtje (vit A zit ook in lever) Dan kun je beter een  vitaminepreparaat voor zwangere nemen.
Zo ik denk dat ik ongeveer wel al je vragen bedantwoord heb en anders roep maar. Sommige onder ons hebben inmiddels al heel wat kennis vergaard en kunnen je vast en zeker antwoord geven.
gr BB

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e            
April              
April              
Pil                                      
1                    

Cindy          26jr    
2e              
Juni                
Juni                  
Pil                                        

Tara             23jr
2e
Augustus
Augustus
Pil

Bloemsie27jr
1e
Juni
Juni
Pil

Hey Bloemsie

WELKOM gezellig dat je ook mee kletst.
Ik heb je in onze lijst gezet!

Over de vitamines en foliumzuur, je kan  als je nu begint met foliumzuur, vitamines en foliumzuur in 1 slikken. Deze zijn geschikt als je nu begint (minder goed zijn ze als je al zwanger bent, zit te weinig foliumzuur in dan ).

Wat een leuke tijd ga je te gemoet zeg, wij willen ook trouwen maar hebben het geld er nu niet voor (vorig jaar grote verbouwing gehad en we hebben een zoon van bijna 8 maanden) hou je ons ook een beetje op de hoogte van je mooie dag die naderd, ook altijd leuk om te lezen, toch.

Meiden, Ik ben zo jaloers op jullie dat jullie nu al zijn gestopt ik wil ook zo graag en al die verhaaltjes heerlijk om te lezen. Me vriend wilde nu ook wel voor een tweede zei hij net, maar het kan gewoon niet vanwege dat uitstrijkje en daar baal ik zo van (houd me erg bezig heb ik door).

Veel liefs quinta

Terug
Bovenaan