Hallo meiden,
even een tijdje niet geschreven, maar heb ook niet veel te vertellen.
Eerst even een reactie op iedereen:
@ Taraneh: heel veel plezier en succes met het klussen in je huis! altijd leuk om een plekje helemaal van jezelf te maken. Ik studeer trouwens HBO Media & Entertainment Management, nog als antwoord op je vraag.
@ Bianca/ jongemama2001-1980: Ik begrijp dat je rookte maar gestopt bent? knap hoor! volgens mij lijkt het altijd makkelijker om te zeggen dan te doen, dus bij deze een pluim voor jou (ik rook zelf helemaal niet en heb er een echte hekel aan, maar kan mij er wel iets bij indenken: mijn beste vriendin is zwanger en kan moeilijk / niet stoppen met roken) Veel plezier deze week met huisjes kijken! Heerlijk om een 'nieuwe start ' te maken, later met baby
@ Poppedijntje: jammer dat je nog niet positief kan testen, was afgelopen maandag misschien toch iets te vroeg nog... Geduld is een hele schone zaak. Dat knobbeltje in de borts komt mij bekend voor. In mijn situatie was het inderdaad mijn hormonale huishouding, maar blijf het goed in de gaten houden. Probeer eerst te ontdekken wanneer je het knobbeltje wel en niet voelt: bijvoorbeeld tijdens eisprong, menstruatie of iets dergelijks
@ Daffie 27: Wat fijn dat je vriend weer positief reageerd! Zo zie je maar, dat als je het even met rust laat, alles weer kan veranderen. over wanneer je met de babykamer kan beginnen: ik heb gelezen dat het met 4 maanden zwangerschap 'normaal' is om met de grote uitzet te beginnen. je hebt natuurlijk ook met levertijden (+/- 12 weken) te maken.
@Tamamaatje: gefeliciteerd met je diploma! laat die zwangerschap straks maar komen!
@ Conny23: welkom! Wat ik heb geleerd is dat het zeker geen zin heeft om een termijn aan mannen te vragen, ze hebben geen idee wanneer ze er aan toe zijn. Ze hebben richtlijnen nodig. Geef zelf bijvoorbeeld aan dat je in september wilt gaan beginnen met klussen en wanneer je wilt stoppen met anticonceptie. Vraag dan aan hem of hij dit ziet zitten en of hij er even over wilt nadenken. Laat het in de tussentijd even rusten... hij komt er zeker wel op terug! veel succes ermee!
@ Martine: heel spannend de komende dagen! ik zal voor je duimen dat je zwanger bent!
@ floortjenachtegaal: Leuk he zulke logeetjes? Ze kunnen goed doen, maar soms ook slecht. Wij hebben een nichtje van 1 jaar, waar mijn vriend helemaal verliefd op is... als we dan oppassen of op visite zijn, smelt hij helemaal en geef ik hem soms een 'zetje' van, "ja, straks kan jij ook zijn meid hebben die met haar eigen papa wilt knuffelen" (mijn vriend is een grote knuffelkont (niet met mij maar met kinderen haha))
@ Cindy & Bloemsie: meiden wat spannend! het zit er echt aan te komen. Tijd kan ineens heel snel gaan hoor!
Hier weer veel gebeurt. Ik ben nu 2 weken gestopt met de pil en heb, afgezien van rommelende darmen nergens last van. Ondertussen heb ik ook gewoon 'plezier' met mijn vriend. Hij heeft besloten om de condooms de deur uit te gooien en zijn we nu aan het "proefklussen". Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is (uitgaande van 28 dagen zou dit morgen zijn, maar ja nu ik gestopt ben met de pil, kan ik daar niets zinnigs over zeggen). Deze maand zijn we er dus nog niet echt mee bezig en verwacht ik een minimale kans op een zwangerschap, maar stiekem zijn we dus toch al bezig!!!! ik kan niet wachten totdat het zover is!
wat een verhaal: jullie hebben weer wat te lezen!
groetjes
kristel