wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

heey meiden,

ik ben gister tante geworden! mijn vriend zn zus is bevallen van een dochtertje!
heb gister gelijk wat schattige spulletje gekocht en zijn al wezen kijken..wat een schatje zeg! nu kriebelt het nog meer haha...

alles goed met iedereen?
hier alles zn gangetje..wacht nog steeds op menstruatie..zit vrijdag op 11 weken..
nu niet leuk meer..maar ja de dokter doet nog niks,dus wachten we maar weer he!

groetjes zonnetje

Hallo hier!!

Ik ben Friezinnetje en aankomende maandag neem ik de laatste pil van mijn pilstrip...en dan "probeer" ik een maand echt te ontpillen en dan kan het klussen beginnen! Wat is dit spannend zeg. Mijn man en ik hebben er een poosje over gesproken en het voelt supergoed dus besloten om het maar te gaan proberen. Maar nu het dan uiteindelijk besloten is om het te gaan proberen duurt het me nu al veel te lang jeeeetje... Aankomende maandag vind ik al een eeuwigheid duren! Moet gewoon afleiding zoeken om er niet mee bezig te zijn. Maar waarschijnlijk is dat gewoon de spanning vooraf ofzo ik weet het ook niet. Mag ik meedoen met jullie lijstje?

Groetjes Friezinnetje

Hai Friezinnetje,

Spannend joh!
Als ik je zo hoor, dan kun je waarschijnlijk niet het geduld opbrengen om te ontpillen komende ronde en ga je gelijk voor het echt klussen? Had ik zelf ook gedaan, wilde ontpillen maar ach....
Zit nu zelf in ronde 3 en heb komend weekend mijn nod. Ik voel af en toe wel wat in mijn buik en ben heel erg moe, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik kan niks anders doen dan wachten...

Als je wil vertellen hoe oud je bent en  je hoeveelste kindje het om gaat (1?) dan zetten we je in de lijst!

Hier is trouwens pas 1 iemand zwanger, dus   we kunnen er wel wat meer zwangeren bij gebruiken!

Groetjes Martine

Heeeej wat lees ik nou: al 1 zwangere onder ons???
Wat heb ik gemist???? Dan heb ik zeker ergens overheen gelezen....

@Friezinnetje: welkom!

Spannend he, die beslissing om ervoor te gaan....

Veel plezier in de komende tijd gewenst.
En natuurlijk lekker meepraten op het forum!

Groetjes Lena

yes wat is er ineens veel veranderd. eerst moest ik zoveel moeite doen om mijn vriend over te halen om in augustus te beginnen en nu hebben we ineens samen besloten om nu al te stoppen met de pil. over anderhalve week kan ik gaan beginnen met klussen. vind het geweldig (en spannend) maar zelfs nu nog te lang duren. zou het liefste morgen al aan de slag gaan. ben wel zo blij dat mijn vriend er nu ook voor wil gaan. oh ja om het lijstje aan te vullen. ik ben 32 jaar. en ga voor ons eerste kindje.

Hey,

O nee, hier is niemand zwanger. Dat was bij 'eerste ronde, eerste kindje mei 2009'.

Ik kan echt de ongelooflijke drang om te testen bijna niet onderdrukken, haha!

Ik ben echt een muts. Heb vandaag dag 26, vorige ronde had mijn cyclus 26 dagen dus mijn nod is vandaag/morgen.
heb de laatste week een beetje ongikrampjes gehad en ik zo zweren dat ik een beetje inieminiemisselijkheid had,maar ik ga echt nergens meer van uit.

Ga misschien morgen testen. Weet het nog niet. Het is weer zo'n teleurstelling als ie negatief is, dan weet ik niet of ik nog hoop heb deze ronde of niet. Maar ja.

Floortje en Friezinnetje, spannend dat jullie nu ook echt gaan klussen!!! Ik kan me voorstellen dat jullie geduld nu helemaal op is! Leuk hoor!

Groetjes Martine

hoi meiden,

welkom hier friezinnetje,spannende tijd he ga je tegemoet! en erg leuke tijd natuurlijk.

wat spannend martine!! laat je het wel weten als je getest hebt?
zal aan je denken morgen!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan