wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi meiden!

Zonnetje: wat heerlijk dat je lekker hebt genoten van je vakantie! Zo'n weekje zon kan je heel goed doen he? Hopelijk komt je menstruatie na een relaxte week  vakantie gauw op gang!

Ik zit nog steeds te wachten op mijn eisprong, nog geen positieve ovulatietest gehad dus denk dat hij nog niet  geweest is. Ondertussen klussen we maar gewoon vrolijk door! Vorige twee cycli had ik mijn eisprong rond dag 19 en dat is morgen, dus wie weet is de ovulatietest morgen wel positief.

Solanum: ik kom trouwens uit de regio Utrecht en ik werk op een personeelsafdeling van een grote organisatie. Waarom lijkt het jou moeilijk om je kindje naar de creche/kinderopvang te doen? Is dat omdat het je moeilijk lijkt niet bij je kindje te zijn, of omdat je geen vertrouwen hebt in de creche/kinderopvang? Ik zou graag 3 dagen gaan werken als we een kindje hebben, dus ben helaas wel afhankelijk van kinderopvang. Het liefst zou ik natuurlijk lekker thuis blijven dan, maar dat is jammer genoeg  niet mogelijk.

Groetjes,
Daffy

Hoi meisjes

Nou vlak voor vetrek, toch nog even de gynaecoloog gesproken, ze vertelde dat het i.d.d. geen kwaad kan de eerste 7 dagen "reist" het eitje door de tuba richting je baarmoeder daar nesteld het zich rond dag 7 in. Hierna ontwikkeld het een bloevat stelsel, waar dag 10-14 echt verbinding plaats vindt met de moeder.
Dus tot die tijd mag je inderdaad rustig een wijntje nemen zei ze. Dus dat heb ik ook maar gedaan.
Het was een heerlijk weekend! Jammer dat t al weer over is hihi!
Ik heb even stukje terug gelezen, nog niets bekend he? Nou allemaal weer wachten!
Groetjes Tamamaatje

Hallo meiden!
Nog steeds geen zwangeren onder ons he?
Ik nog 1 week aan de pil en dan gaat het klussen beginnen... spannend!
Daffy 27 ik vind het idd moeilijk om straks die kleine weg te brengen, gewoon om het idee dat iemand anders dan voor haar zorgt en ik haar dan kan horen huilen terwijl ik aan het werk ben..
Niet omdat ik geen vertrouwen heb in die meiden hoor, maar ja ze hebben toch een volle groep met nog 9 baby's..
Misschien kan ik het een beetje rekken en de baby wat later naar de opvang laten gaan dan heb ik er wat minder moeite mee!
Ach ja het is nog lang niet zover! Eerst maar eens zwanger zien te raken!
Ik denk dat bijna niemand meer helemaal thuis blijft tenzij het financieel mogelijk is natuurlijk.Dus gaan werken moeten we toch!

Groetjes!

Hai allemaal,

Solanum, ik kan me het goed voorstellen dat je het raar  vindt dat je collega's op jouw kindje gaan passen. Maar aan de andere kant, misschien heb je in je collega's wel meer vertrouwen dan in de medewerkers van een nieuw, vreemd dagverblijf?
Het lijkt me zelf ook verschrikkelijk om op anderen te vertrouwen, zeker omdat ik ooit eens voor mijn sph studie vrijwilligerswerk op een kinderdagverblijf heb gedaan. Daar zat iedereen in de keuken stiekem te kaarten terwijl de kinderen zonder toezicht gingen spelen... Echt vreselijk!

Zonnetje, fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Lekker even ertussenuit, dan ben je weer helemaal opgeladen. Laat die ongi nu maar komen!

Daffy, heb je inmiddels al een positieve ovulatietest? Was  inderdaad dag 19 zoals   je dacht? Ik heb deze maand temperatuur bij gehouden, bij mij zat er ook rond dag 19 een verschil van 0.4 graden. Nu is ie al weer 0.1 lager, maar ja...

Tamamaatje, handig dat je het even na hebt gevraagd bij je gynacoloog. Dan heb je tenminste met een goed gevoel van je wijntjes genoten.

Aanstaand weekend heb ik denk ik mijn nod. Ronde 1 was 30 dagen en ronde 2 26, aanstaand weekend heb ik dag 27 en 28 dus dan zou het moeten gebeuren. Ik had afgelopen weekend al wat ongi-krampjes, maar gelukkig nix gebeurd. Ik zit er zooooo op te hopen. Zit al te fantaseren hoe ik het aan iedereen zou vertellen enz... Dat wordt vast weer een teleurstelling, daar bereid ik me maar op voor.

Ik zal zo het lijstje wel even zoeken, dan halen we dat weer ff naar voren.

Martine

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2009 22:37:50'));

het lijstje weer bovenaan!

Naam                                      
 kindje
ontpillen                
anticonceptie
ronde
NODag

Martine                   26jr
        1e
April  - April
        Pil
    3e
  20-6

BB10                       34jr
        1e
April - April
        Pil
     2e
   30-6

Tamara               25jr
        1e
April - Mei
    Implanon
     2e
  22-6

Poppedijn       31jr
        3e
Mei - Mei
     Spiraal
     1e
    1-6

Annet                       27jr
        1e
April - April
          Pil
      1e
   ??

Zonnetje            25jr
           1e    
Maart      April      
           Pil                        
         1e  
       ??        

Cindy                      26jr
          2e
Mei- Juni
          PIl
        1e
  24-6

Daffy                       27jr
          1e
Maart-Juni
          Pil
        1e
  29-6

Anna                     30jr
          3e
Juni - Juni
   Nuvaring
        1e
 29-5

Hoi meiden ik heb even de rondes er afgehaald, die staan toch in het andere lijstje.
Dan hoef ik niet alles hier in weer aan te paasen

NAAM
KINDJE
ONTPIL    KLUSSEN
ANTICONC

Zonnetje      25jr  
          1e
Maart                April
       Pil

Welkomkindje  23jr  
          1e
                                   Juni
   Nuvaring

BB10                  34jr
          1e
April                   April
       Pil

Daffy                    27jr
           1e
Maart                Juni
       Pil

Kadwiel        23jr
          1e
Mei                        Augustus
       Pil

Rian                    26jr                  
           1e        
April                      Juni                  
       Pil                        

Marije               21jr
          1e
Augustus Augustus
       Pil

Levine              26jr
          1e
Juni                      Augustus
       Pil

Quinta              30jr
          2e
Augustus Augustus
   Spiraal

Tamara          25jr
           1e
April                      Mei
 Implanon

Martine            26jr
          1e
April                      April
       Pil

Annet                  27jr                
           1e        
April                      April                  
       Pil                          

Cindy                  26jr
           2e
mei                  Juni
       Pil

Tara                      23jr
           2e
Augustus Augustus
       Pil

Bloemsie    27jr
          1e
Juni                     Juni
       Pil

Solanum     26jr
          1e
Augustus Augustus
       Pil

Taranah         33jr
          3e
April                   Juni
       Pil

Floortje                ??                
           1e        
Augustus  Augustus
       Pil                        

Jongmama  29jr
           2e    
December  Decmber
       X

Leonie                  28jr
          1e
Augustus Augustus
  Nuvaring

Poppedijntje 31jr
          3e
Mei                        Mei
     Spiraal

MammaLena
          2e
X                        +/- Augustus
  Niets

hey meiden

Wat zijn dr al weer veel bezig met klussen, de meiden die nog even moeten wachten (waaronder ik) de tijd gaat snel dus voor we het weten!!!!!.....

Ik wacht nog ongeveer 4 weken en dan ga ik me uitstrijkje laten doen want dan kan ik in me vakantie bellen voor de uitslag, ik wil niet me hele vakantie wachten (dus stiekum doe ik het 2 weekjes eerder dan wat ze zei en meteen me spiraaltje eruit) ik kan haast niet wachten.
Tijn begint al met loop bewegingen als ik hem onder zn okseltjes vast hou echt super om te zien. het gaat nu allemaal zo snel.....

meiden die aan het klussen zijn veel succes, de meiden de in afwachting zijn van hun NOD ik voor jullie dat ze NOD ook een NOD blijft!!!!!!!

Meiden die nog even moeten wachten wij houden ons taai nog ongeveer 6 weekjes!!!!

groetjes liefs quinta

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2009 14:50:22'));

hey meiden

Wat zijn dr al weer veel bezig met klussen, de meiden die nog even moeten wachten (waaronder ik) de tijd gaat snel dus voor we het weten!!!!!.....

Ik wacht nog ongeveer 4 weken en dan ga ik me uitstrijkje laten doen want dan kan ik in me vakantie bellen voor de uitslag, ik wil niet me hele vakantie wachten (dus stiekum doe ik het 2 weekjes eerder dan wat ze zei en meteen me spiraaltje eruit) ik kan haast niet wachten.
Tijn begint al met loop bewegingen als ik hem onder zn okseltjes vast hou echt super om te zien. het gaat nu allemaal zo snel.....

meiden die aan het klussen zijn veel succes, de meiden de in afwachting zijn van hun NOD ik hoop  voor jullie dat ze NOD ook een NOD blijft!!!!!!!

Meiden die nog even moeten wachten wij houden ons taai nog ongeveer 6 weekjes!!!!

groetjes liefs quinta

Terug
Bovenaan