A
Anoniem
Guest
Hoi Zonnetje, ik slik nu 20 jr de pil (oei wat klinkt dat lang!) Ik ben al van verschillende pillen gewisseld. Maar voornl omdat ze te licht waren. Ik ben ook al een keer zwanger geweest (door de pil heen) maar dat werd na 8 wk een miskraam. Dat was ongeveer 7 jr geleden. (en oei wat was ik daar ziek van) Nu hebben we eindelijk na lang wikken en wegen besloten ertoch maar voor te gaan. Sinds die beslissing is gevallen ben ik in een soort jubelstemming. Terwijl ik een half jaar geleden toch nog echt niet wist of ik wel kinderen wilde. Raar dat dat zo snel kan veranderen. Nu het echt is, gaat het me natuurlijk veel te langzaam. Maar ik wil perse eerst de 4 weken foliumzuur volmaken.
Alle risico's (voor zover mogelijk) uitsluiten want ik ben de jongste niet meer
Eerst bedacht ik me dat ik nog niet in april wilde beginnen want ik vind januari geen leuke maand om in te bevallen maar wie weet duurt het 8 mnd tot een jaar voordat ik aantel (als het uberhaubt lukt) en dan denk ik achteraf was ik maar eerder begonnen.
Maar goed de natuur beslist zelf dus ik wacht rustig af. Ik moet nog 2 pillen van mijn strip en dan nog 1 hele strip (ik slik de pil bijna altijd door) dus nog 23 dagen slikken en dan............. afwachten maar.
Ik vind het wel leuk om hier al met anderen erover te kunnen kletsen. Mijn vriend wil het het liefste stil houden tot ik 6 mnd zwanger ben hahaha. Dat gaat niet lukken. Ik ben accoord gegaan met het stil houden tot 12 wk maar ik vind het nu al moeilijk om er niet tegen iemand al over te beginnen. Dus dit forum is een uitkomst.
Alle risico's (voor zover mogelijk) uitsluiten want ik ben de jongste niet meer
Eerst bedacht ik me dat ik nog niet in april wilde beginnen want ik vind januari geen leuke maand om in te bevallen maar wie weet duurt het 8 mnd tot een jaar voordat ik aantel (als het uberhaubt lukt) en dan denk ik achteraf was ik maar eerder begonnen.
Maar goed de natuur beslist zelf dus ik wacht rustig af. Ik moet nog 2 pillen van mijn strip en dan nog 1 hele strip (ik slik de pil bijna altijd door) dus nog 23 dagen slikken en dan............. afwachten maar.
Ik vind het wel leuk om hier al met anderen erover te kunnen kletsen. Mijn vriend wil het het liefste stil houden tot ik 6 mnd zwanger ben hahaha. Dat gaat niet lukken. Ik ben accoord gegaan met het stil houden tot 12 wk maar ik vind het nu al moeilijk om er niet tegen iemand al over te beginnen. Dus dit forum is een uitkomst.