Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hoi sharine,

Geeft niks hoor, zullen we het maar op zwangerschapshormonen houden? Ha,ha

Hoi
Hoe is het ermee
Sylvia en aapje nog steeds niet ongesteld geworden, laat ze maar lekker wegblijven he die duiveltjes.

Hier krijg ik ook steeds minder het iedee dat het gelukt is hoor, vanmorgen een mega ongi gevoel, dat ik zelfs even ben wezen kijken of ik het geworden was.
Maar nee, zou ook nog wel tevroeg zijn, maarja het kan natuurlijk.

Nu gedouched en wel op de bank achter de laptop voel ik me ineens weer een beetje misselijk, Om moe van te worden.
Kan op dit moment ook overal om huilen, Had gister een gevulde speculaas taartje gebakken en werd zomaar ineens heel emotioneel omdat ie zo goed gelukt was, Nu lach ik erom, maar tis toch te zot voor woorden dat ik daar om huil
Denk dat ik nu de dip heb, helemaal omdat ik zo het gevoel van ongesteldheid heb.
Stomme hormonen.
Nou ben erg benieuwd hoe het bij de rest is.

liefs hunnybun

Mmmm, zelf gemaakte gevulde speculaas !! Lekkerrrrrrrr.
Heb je het receptje voor mij ?!

groetjes, Silvia

Hallo Hunnybun,

Ik weet precies wat je doormaakt. Ben ook zomaar van slag.
Om de lulligste dingen heb ik al tranen in de ogen. Gaat vaak nergens over.
Heb nog steeds geen 'zwangerschaps' kwaaltjes, naast de tranen .
Ik heb wel steken in mijn onderbuik die uitstralen naar mijn vagina... brrr.
Iemand ervaring mee?
Heb 3 dec mijn NOD.... spannend!
Lees met jullie mee.

Groetjes van Groen1981

Hoi Groen,

Spannend he ?! Morgen weet je meer: ben je altijd regelmatig ongesteld ?
Ik ben nu twee dagen "overtijd", maar de dag is nog lang vandaag dus kan alle kanten op. Ben helaas niet regelmatig: van 27-31 dagen: de laatste twee keer 27 dagen. Heb wel deze maand vroeger mijn LHpiek gehad dan andere keren....?!
Ik heb ook die steekjes gehad de afgelopen dagen !!!!
Nou heel veel sterkte en succes morgen !!!!

groetjes, Silvia

Hoi Dames,
Hier word het nu wel erg spannend.... Morgen of dinsdag NOD denk ik ( eerste keer na pil, maar bij eerste kindje ook gelijk 27 dagen cyclus en dat bleef zo)
Hoop dat ik het goed heb en dat ik woensdag een testje kan doen. Wel een hele aparte sinterklaasavond kan dat worden..........
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Succes met wachten allemaal en voor de andere.... Op naar de volgende ronde!

XXX Jojo

oooo sylvia en jojo, wat spannend. Leef helemaal mee met jullie.
Wanneer gaan jullie testen???

Groen voor jou ook een spannende dag morgen, Erg he huilen om niks.
Tranen springen om de stomste en gekste dingen in je ogen.

Dat speculaas taartje is gewoon zon pak, van hoe heet merk ook al weer.
Nou waar je alles van heb, cake en boterkoek enzo. Maar het is heel simpel en erg lekker.

Meiden morgen geen ongi verhalen he maar positieve test verhalen ofzo.
liefs hunnybun

Hoi iedereen
Sta vanmorgen vroeg op, want we gaan eindelijk na 11 maanden tekenen voor ons huisje, Jippie erg spannend.
Ben ik bezig om onder de douche te gaan, wat denk je........ Zie ik die verscrikkelijke rode kleur.

Nouja ga maar lekker genieten van ons huisje vandaag en ik zie deze maand wel weer hoe het loopt.

Sylvia, jij had eerder en positieve ovulatie test als ik, en nu 2 dagen overtijd, Kan bijna niet anders dan dat je zwanger bent toch.
Ik ben wel precies 2 weken na mijn positieve test ongi geworden.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan