Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hoi meiden

Spannend hoor voor ons allemaal.

Ja wat voor kwaaltjes heb ik haha.
: moe val zo in slaap (op de bank haha)
: uitslag op mijn benen die vreselijk jeukt (apart dat had ik ook met de laatste zwangerschap)
: opgezette buik en af en toe ongigevoel.
Maar zegt allemaal niks het kan iedere maand anders zijn en toch ongi worden. Maar goed we mogen blijven hopen he.

Ik ga flink duimen voor ons allen.

Liefs Sharine

Ps ik word ook super gek van deze forum ggrrrrr

Hoi meiden
Nou ik heb nog een zwangerschapskwaaltjes ofzo,
Wel heel moe , maar dat komt omdat mijn vriend altijd laat thuis is, en ik altijd vroeg slaap en nu al 2 weken laat gaat slapen omdat ik dan nog wil klussen.
Ja je moet er wat voor over hebben, dus vandaar dat ik moe ben.

Wel heb ik echt mega zere tepels, nog erger als de eerste 2 maanden.
En vandaag had ik van dat slijm waar je draadjes van kan trekken, maar dat heb je toch meest voor je ei, en ik had maandag een positieve ovulatie test. Dus ik dacht dat ik mijn ei nu wel gehad had, maar het kan toch ook na je ei voorkomen dat slijm, Dat staat had ik gelezen op een site. Hebben jullie dat ook?????

Nu komt je ei natuurlijk zo binnen 24/48 uur na positieve test dus het zou nog kunnen dat ik wel vandaag pas mijn ei heb toch??? Want maandag ochtend positief, en dan zat ik vanmorgen op 48 uur.

Nou ik ga nog maar even klussen nu.

doeg, liefs hunnybun
Ooo wat een gedoe, zon lichaam

Hey meiden,

@Hunnybunn, het is ook wat zo'n lichaam, haha, ik heb geen idee hoor hoe dat allemaal werkt en wanneer je eisprong nou precies is!! Maar het is denk ik wel goed om vandaag nog ff te klussen.....

Het gevoel wat ik gister had dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn is nu alweer weg helaas... Ben na,eijk niet meer misselijk en de zere tepels worden ook minder, maar wie weet..

Ik sprak via Hyves nog een vriendin die al al een tijdje niet meer gesproken heb en zij is nu ook 10,5 week zwanger!! Pfffff het blijft maar doorgaan om ons heen, ik hoop toch echt dat wij de volgende zijn.....

Zien jullie trouwens hierboven een keertje bij mij een fototje van een kindje met daaronder de tekst: You will not steek images? Waarom zou dat zijn? Omdat ik tekentjes van Hyves gebruik misschien?? Raar hoor......
heb ik nog nooit eerder gezien...!!!
Nou ja, ik voel me niet erg strafbaar ofzo... hihi

@Sharine, ik denk echt dat het bij jou wel raak is deze maand, je hoort vaker dat vrouwen na een mk direct weer zwanger worden en dit is toch de eerste maand dat jij weer mag proberen??? Jammer dat op ons andere topic nog maar zo weinig wordt gereageerd hè?! Maar hier is het ook heel gezellig met allemaal meiden die ongeveer op dezelfde dag zitten, lekker kletsen...

Nou, spreek jullie snel allemaal....

dikke kus, Es

Hoi Allemaal,

Zal maar niks meer zeggen over het forum he: bah bah bah bah bah.

Ik weet het echt niet deze maand. Ik ben tot nu toe heel heel heel erg rustig: vreemd.
Maar ben wel reeel dat het weer niet gelukt kan zijn ondanks onze inspanningen.
Af en toe voel ik wel wat buikpijn; trekkend gevoel, raar gevoel en soms ook menstruatieachtig. Heel soms doen mijn borsten wel eens een beetje pijn zonder dat ik er aan kom en wat lage rugklachten. Maar ja, alle andere 4 keren had ik ook klachten hetzij toen wel eerder en heftiger, maar ja ik heb nog een dikke week, dus wat niet is kan nog komen.......

Ik kan dus helemaal geen touw vastknopen aan mijn lichaam. Deze maand is ook nog eens mijn temperatuur tweemaal met bijna een hele graad gestegen ! Een keer voor de LHpiek en een keer twee dagen erna.
Wel ik heb mijn eisprongslijm gemerkt: de dagen ervoor en erna was het droog, dus dat verschil was goed op te merken. Maar wanneer de eisprong dan is ???
De ene test zegt binnen 48 uur en de andere na 20-48 uur van de LHpiek gemeten.
En op het net staat dat het slijm voor de eisprong optreedt om het zaad in op te kunnen vangen en vasthouden en voor te bereiden. Efin, regelmatig klussen is de enige manier: . En ook hierover zijn de meningen verdeeld betreft het om de dag klussen of iedere dag.

Rest ons niks anders dan wachten en wachten en wachten.

Liefs, Silvia

Hallo meiden
Zo iedereen op de bank voor babyboom, of kijken jullie dat niet, Het is meest wel een beetje zielig allemaal maar kan het niet laten om te kijken, Hoop alleen dat het bij mij allemaal wat sneller en makelijker gaat. Want zoveel elende moeten ondergaan om zwanger te worden is ook niet alles.

Ik wil deze anderhalve week zo min mogelijk letten op kwaaltjes, pijntjes en dat soort dingen.  Dat heb ik de eerste 2 maanden wel gedaan en zelfs testen gedaan terwijl het allemaal niet nodig was. Had wel pijntjes en dat soort dingen maar denk dat je je zelf ook een heleboel kan aanpraten. Dus wil proberen zo nuchter mogelijk te wachten op 4 december. Het voordeel is dat  wij  op de sleutel van ons huis wachten dus dat is leuk om naar uit te kijken. Die krijgen wij 3 dec,

Echt een gevoel of het deze maand gelukt is heb ik nog niet zo, ik hoop het natuurlijk heel graag maar wil nog geen uitspraken doen of ik wel of niet denk dat het lukt.
Dat komt nog wel, volgende week, want dan komt het wel heel dicht bij. Ben nu eigenlijk pas net gestopt met het officiele klussen zeg maar, dus als ik wel kwaaltjes krijg dan is dat pas volgende week denk ik.

Mijn innesteling is op babybox vanaf vandaag en op ik dacht op predictor rond de 25ste, dus dat is van het weekend. Weten jullie het wanneer het dan is, na hoeveel dagen,
Nou meiden, wachtse
liefs hunnybun

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rotforum, vergeten te kopieren dus weer opnieuw typen...

Hallo dames,
Zo, de klusdagen zitten er een beetje op en het wachten is dus een beetje begonnen.
Het enige wat we nog kunnen doen is wachten op eventuele zwangerschapsverschijnselen of een uitblijvende menstruatie. Oftewel... wachten tot de NOD. Mijn NOD is 3 december en dan zou ik een leuk pakje met pakjesavond in de zak kunnen doen.... Maar ja, het is de eerste poging dus ik verwacht helemaal niets eigenlijk.
Vanavond weer Babyboom gekeken en als je dan ziet dat een stel al 5 jaar bezig is dan gun ik het hun nog eerder om zwanger te raken. dan besef je je wel dat je mazzel heb als het in 6 maanden lukt ( bij onze eerste was dat het geval).
Ook wel leuk om die dikke buiken te zien en de blijdschap van de positieve testen te zien. Dan komt ons testmoment zo weer naar boven....

Succes met wachten allemaal en we oefenen gewoon door....

Groetjes Jojo

Hallo Allemaal,

Helaas geen goed nieuws vanuit mijn kant. Steeg mijn temperatuur eerst heel mooi ( zelfs twee keer deze maand ???!!!), vanmorgen is toe weer een graad gezakt. Teken dus dat ik niet zwanger ben. Alle hoop is weer vervlogen. Snap het niet, na 5 keer moet het toch een keer gaan lukken, zeker na onze inspanningen. Wat moeten we dan nog doen ? Oke, ik weet 80% raakt zwanger na een half jaar, maar toch zijn we even radeloos en best wel een beetje bang dat wij geen kids kunnen krijgen.

Sorry voor dit depri berichtje, maar moet het even kwijt.

Liefs, Silvia

grrr
voor de tweede keer.
Silvia, wat jammer voor je. Kan me indenken dat je er wat depri van wordt. Je hoopt het iedere keer zo en dan wordt je hoop weer de grond ingeboord.Maar laten we de moed er in houden he? We kunnen in ieder geval bij elkaar ons ei kwijt.

Ik heb gisteren ook babyboom gekeken. Moet zeggen dat ik vind dat ze weinig laten zien van de stellen bij wie het wel goed gaat. Ik zie bijna alleen maar stellen bij wie het moeilijk gat en zo. Toch jammer want je krijgt een vertekend beeld zo. Ik zou ook graag de stellen willen zien bij wie het zwanger worden na een aantal maanden op de natuurlijke manier lukt en hoe de zwangerschap verloopt.

Laten we hopen dat we snel allemaal goed nieuws hebben.
xx aapje

Terug
Bovenaan