wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

Hoi, 
 
Afgelopen zaterdagavond en zondag voelde ik speldenprikjes in mijn buik en vanochtend menstruatie krampen . A.s. zaterdag moet ik ongesteld worden. 
 
Hoi, 
 
Afgelopen zaterdagavond en zondag voelde ik speldenprikjes in mijn buik en vanochtend menstruatie krampen . A.s. zaterdag moet ik ongesteld worden. 
 
Groetjes, Kim
 
Ik vond het heel moeilijk om iets van mijn innesteling of mijn eisprong te merken. Toevallig de laatste keer de eisprong super goed gevoeld (bevestigd via een echo dat deze dag daarna was gebeurt) en een innestelingsbloeding!
Nu 7 weken zwanger!! 
 
Ongeveer een week geleden ovulatie gehad.
Nu ruim een week voor mij menstruatie flinke buikkrampen en bloedverlies. Normaal gesproken regelmatige menstruatie. Ben ik nu ongesteld geworden of zou dit ook nog een innestelingsbloeding/kramp kunnen zijn? Ben benieuwd of iemand anders dit herkent? 
(Voor nu maar even afwachten hoe lang dit aanhoud)
 
Ik voelde meteen al dat een bevruchting plaats vond. 2 dagen na gemeenschap kreeg ik behoorlijk wat krampen alsof ik vervroegd moest menstrueren, echter had ik nog 12 dagen te gaan. Mijn borsten werden ook extreem gevoelig daarna. 3 dagen voor mijn menstruatie had moeten beginnen een test gedaan, deze was meteen positief. Dag erna nog een test (wat duurdere merk), weer positief en de dag erop een indicatie test van clearblue en die gaf 2 a 3 weken aan! 
Mijn menstruatie is nu 8 dagen verlaat. En geen innestelingsbloeding gehad. Nu veel maagzuur in de ochtenden en vlagen van misselijkheid/hartkloppingen en onrustig gevoel. 
 
Ik schrijf ook even mee..
een week voordat ik ongesteld moest worden zijn de krampen begonnen en nog steeds aanwezig. De gevoelige borsten komen en gaan, maar van de krampen word ik zelfs wakker en het is echt nadrukkelijk aanwezig.
Kan het zo voelen? Ik moet nu nog 5 dagen tot mijn NOD en we zitten inmiddels op ronde 15 dus wil niet weer te vroeg gaan testen..
 
H E L P! 
 
Ik schrijf ook even mee...heel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik heb een hele regelmatige cyclus. Vorige maand werd ik naar mijn idee een paar dagen te vroeg spontaan ongesteld doordat er ineens een helderrode bloeding doorbrak zonder dat ik de welbekende krampen van tevoren had gevoeld (en moeie benen, hoofdpijn etc) wel apart dus. Tampon erin gedaan en de dag erna toen ik die wilde wisselen zat er amper bloed aan (lekker praatje) en dacht ik huh is de bloeding al klaar? Daarna alleen nog maar een beetje bruin oud bloed. Ik dingetjes opgezocht, blijkt het dus een innestelingsbloeding te zijn. Mijn vriend geloofde mij niet want die was toen nog overtuigd dat ie onvruchtbaar was haha. Maar goed, een paar dagen later kreeg ik dus wel de echte krampen en werd ik alsnog ongesteld, of: een mini miskraam was dat dus. 
Nu in de nieuwe maand op de juiste data gevreeën, al wist ik het niet zeker aangezien de mini miskraam alle regelmatige dagen in de soep gooide. Dus ben aan het afwachten...kreeg gister precies 9 dagen na de volgens mijn app berekende ovulatie ineens krampen alsof ik ongesteld moest worden maar dan anders. Van die golven vanuit mn baarmoeder. Ik verwachtte elk moment een bloeding maar tot nu toe nog niks. Ik zit nu op de 2e krampendag, minder krampen maar nog wel een soort van beurs gevoel onderin mn buik. En ook rommelende darmen, sowieso een beetje opgezette buik.
Ik wil nog geen test doen want dat is te vroeg...en ik wil nergens op hopen of mezelf gek maken. Paar maanden geleden dacht ik ook helemaal dat ik zwanger was maar toen maakte mijn hoofd gewoon die symptomen aan, dat kan dus ook nog als je zelf helemaal overtuigd bent...bah! En nog steeds kan het ook de eerste paar weken nog afgebroken worden. Dus ik wacht rustig mijn NOD af, nou ja rustig...ik heb natuurlijk wel hoop haha. Voor de zekerheid drink ik maar geen  alcohol, eet iets gezonder en slik vitaminepillen en foliumzuur bij.
Mannen weten allemaal niet wat we doormaken (tenminste die van mij weet hier wel van, maar houdt zich er niet zo mee bezig) heel fijn om dit even hier te delen met lotgenoten hihi.
 
Update op mijn laatste bericht van 11 juli. Ik zit nog steeds in spanning te wachten. Na de innestelingskrampen van afgelopen woensdag en donderdag was de rust in mijn buik weer teruggekeerd.

Wel werd ik vannacht (in de nacht van zaterdag op zondag) wakker van nieuwe krampen in mijn onderbuik en dit voelde meer alsof ik echt ongesteld ging worden. Ik was dus niet heel blij en deed een tampon in, paracetamol en ging weer slapen . De pijn kwam van tijd tot tijd terug vannacht, dwars door de pijnstilling heen.
Wat gek is is dat ik toch helemaal geen bloed ben verloren, ook vandaag verder niet....als het toch nog afgestoten wordt waar het nu wel op lijkt vind ik, kan het dan zijn dat die bloeding pas later op gang komt? Kan je bij een miskraam krampen hebben zonder bloedverlies? Ik heb geen idee wat voor krampen dit waren...of kan die innesteling dan toch langer duren daan twee dagen?

Nou ja in ieder geval bereid ik me er maar op voor dat het geen goed teken is dat ik nu opnieuw krampen heb...zucht. Dinsdag weet ik eindelijk meer omdat ik dan ongesteld zou moeten worden. Heb vanochtend nog een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Irritant hoor, die onzekerheid!

Ik ben ook even benieuwd hoe het is afgelopen met de andere schrijfsters die ook in onwetendheid zaten??? Is het bij jullie inmiddels al gelukt? :)
 
Terug
Bovenaan