Ik schrijf ook even mee...heel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik heb een hele regelmatige cyclus. Vorige maand werd ik naar mijn idee een paar dagen te vroeg spontaan ongesteld doordat er ineens een helderrode bloeding doorbrak zonder dat ik de welbekende krampen van tevoren had gevoeld (en moeie benen, hoofdpijn etc) wel apart dus. Tampon erin gedaan en de dag erna toen ik die wilde wisselen zat er amper bloed aan (lekker praatje) en dacht ik huh is de bloeding al klaar? Daarna alleen nog maar een beetje bruin oud bloed. Ik dingetjes opgezocht, blijkt het dus een innestelingsbloeding te zijn. Mijn vriend geloofde mij niet want die was toen nog overtuigd dat ie onvruchtbaar was haha. Maar goed, een paar dagen later kreeg ik dus wel de echte krampen en werd ik alsnog ongesteld, of: een mini miskraam was dat dus.
Nu in de nieuwe maand op de juiste data gevreeën, al wist ik het niet zeker aangezien de mini miskraam alle regelmatige dagen in de soep gooide. Dus ben aan het afwachten...kreeg gister precies 9 dagen na de volgens mijn app berekende ovulatie ineens krampen alsof ik ongesteld moest worden maar dan anders. Van die golven vanuit mn baarmoeder. Ik verwachtte elk moment een bloeding maar tot nu toe nog niks. Ik zit nu op de 2e krampendag, minder krampen maar nog wel een soort van beurs gevoel onderin mn buik. En ook rommelende darmen, sowieso een beetje opgezette buik.
Ik wil nog geen test doen want dat is te vroeg...en ik wil nergens op hopen of mezelf gek maken. Paar maanden geleden dacht ik ook helemaal dat ik zwanger was maar toen maakte mijn hoofd gewoon die symptomen aan, dat kan dus ook nog als je zelf helemaal overtuigd bent...bah! En nog steeds kan het ook de eerste paar weken nog afgebroken worden. Dus ik wacht rustig mijn NOD af, nou ja rustig...ik heb natuurlijk wel hoop haha. Voor de zekerheid drink ik maar geen alcohol, eet iets gezonder en slik vitaminepillen en foliumzuur bij.
Mannen weten allemaal niet wat we doormaken (tenminste die van mij weet hier wel van, maar houdt zich er niet zo mee bezig) heel fijn om dit even hier te delen met lotgenoten hihi.