Wie verteld?

Ik weeg nu 72kilo. We zullen allemaal nog wel zwaarder worden, want we dragen een hoop mee in al die tijd.
Vooral niet teveel met gewicht bezig zijn denk ik. Het enige wat je kunt doen is niet voor 2 gaan eten.
Wat fijn dat je niet meer hebt overgegeven Bosbesje. Lijkt me erg naar om daar last van te hebben.
Zwangerschapsbroeken zitten inderdaad heerlijk! Heb er al een aantal op de kop weten te tikken 2e hands. Voordeel is dat het minder kost en ze worden toch nooit heel lang gedragen.
 
inderdaad ik eet ook niet voor 2 personen omdat je dan veel dikker word ik eet gewoon normale porties en eet ook niet zo heel vaak heb soms geen trek en bij jou ? @myfteria
 
Verschilt erg vaak. Kan zomaar tijdens het eten mn bord wegzetten omdat ik geen zin meer heb. Heb wel al zwangerschapsvoedsel, heb heel vaak trek in een milkshake liefst vd Mac.

Hoe zit het bij jullie met slapen? @happy21 @Bosbesje
Ik kan echt vroeg wakker zijn en dan niet meer kunnen slapen voor een paar uur. Slaap daarna dan wel weer maar ben dan wel vaak een uur of 2 wakker geweest. Echt super irritant
 
hey @myfsteriaik word wel soms ochtend vroeg 5uur ofzo wakker of 4uur en pas na half uur weer kunnen slapen wel vervelend maar het is nu wel verminderd
 
Ik slaap redelijk. Ben een buikslaper.. en kan niet echt meer op mn buik liggen, ook door mijn buik, maar ook omdat mijn borsten dan pijn doen.. dus dat is even wennen.
Ben idd wel iets eerder wakker, maar probeer dan s'middags een uurtje te pakken :)

Vandaag druk dagje gehad, vandaar dat ik zo weinig heb gereageerd.
Onze beste vrienden zijn vandaag getrouwd! Ik was de fotograaf vandaag.
zijn iets eerder naar huis gegaan.. ben kapot haha. Vreemd dat je lichaam zo kan veranderen...
 
inderdaad best vermoeiend ik volg nog een opleiding en loop stage in gehandicaptenzorg van half 9 tot half 5 om 2uur ben ik al helemaal back off ben nu nogsteeds wakker normaal doe ik middag dutje vandaag alleen niet het word vroeg slapen dus hihi@bosbesje dat is leuk om te doen zeg
 
Wauw vet gaaf inderdaad.
Vandaag dan ook rustig aan gedaan?
Ik pak zoveel mogelijk mn rust. Werk in de jeugdzorg, 24uurs begeleiding dus ook lange diensten.
Kan nog wel op mn buik en zij slapen. Klop nog even af.

Heb het vandaag aan mn Opa en Oma verteld dat ze oude Opa en Oma worden. Ze waren echt superblij en verrast. Ze hadden echt geen idee dat ik daarvoor kwam haha. Het is hun eerste achterkleinkind van hun eerste kleinkind, dus maakt het wel extra speciaal
 
Haha van rusten komt hier toch niet veel van haha.
Werk ook in de zorg, dus moest gewoon weer vroeg op. Ik werk op een hospice/revalidatie afdeling. Veel wisseling qua bewonersgroep.
en we hebben een border collie, een hond die veel moet lopen. Die zorgt wel dat ik voldoende beweging op een dag krijg ;)

Wow dat is super bijzonder Myfteria! Ook leuk voor je opa en oma!
 
Terug
Bovenaan