Wie verteld?

Leuk om te lezen hoe het gaat. Misselijk ben ik gelukkig niet meer maar wel echt extreem moe. Kan maar weinig doen zonder uitgeput te zijn daarna.

Ook wij krijgen alleen nog een 20 weken echo. Moeten we nog een afspraak voor maken. 4juli weer verloskundige en dan als het goed is voor het eerst het hartje horen
 
fijn dat bij jou ook misselijkheid af is @myfteriaik ben ook best wel moe ik val vaak in slaap of blijft na een dag zonder middag dutje heel erg moe spannend hoor voor het hartje horen die spanning heb ik namelijk ook.en heb jij ook al een buikje gekregen?
 
Mn onderbuik is al hard. Verder nog niet echt een buikje. Al zitten mn spijkerbroeken niet lekker meer. Van mij mag er wel snel meer buik zichtbaar worden hoor hihi.
Wat me opviel is dat ik qua kilo's nog nauwelijks ben aangekomen. Ongeveer 2 kilo. Hoe zit dat bij jullie? @happy21 @Bosbesje
 
ik ben nu ook 2kilo aangekomen en mag zeggen heb nu al een buikje ik word overal aangekeken en krijg nu al te horen dat ik mooie buikje heb en me buik is ook wel hard aan onderkant en soms heel mijn buik wel leuk om te zien maak je ook nog fotos van je buik? hoeveel wegen jullie ik ben denk aan zware kant:$ 77 nu @myfteria
 
Hey
Ik ben iets meer dan een kilo afgevallen.. maar dat komt ook omdat ik afgelopen week zoveel overgegeven heb. Nu gaat weer beter.
mij broeken zitten me ook niet lekker meer en heb zelfs al een zwangerschapsbroek gekocht haha, heeerlijk en wat een opluchting haha.
ik begin idd al een heel klein bobbeltje te voelen onder in mn buik :)
 
nou dat gaat dan de goede kant op wel kan ik niet klagen ik heb nooit hoeven over te geven dus ben daar wel blij om het bleef alleen bij misselijkheid zodat je ziet ieder maak een zwangerschap anders mee:p
 
Terug
Bovenaan