Wie wacht er mee? NOD 20 november

Hoi Ann,
Eigenlijk wil ik ook wachten tot de 20e.
Maar nu ik die bloedingen heb wordt ik zo onzeker! Alles gaat door mijn hoofd, is het een innesteling, wordt ik misschien veel te vroeg ongesteld is het een vroege miskraam. Om gek van te worden!!
Ik ga proberen om het deze week nog vol te houden om niet te testen, ik heb verder helemaal geen symptomen van een eventuele zwangerschap. Alleen die bloedingen dan dat heb ik nog nooit gehad zo ver voor mijn NOD!
Het is zoooo spannend en onzeker! We willen het zo graag.
 
Het zou inderdaad wel een innesteling kunnen zijn. Wil je ook graag samen testen of maakt dat voor jou niet uit? Ik kies ook voor het weekend omdat ik en mijn vriend graag samen willen testen. 
 
Lijkt mij juist heel leuk om hem te verrassen! 
Ik heb er deze keer ook niet heel veel over gezegd. Behalve dan dat ik de hele week na m’n eisprong misselijk was maar dat lijkt mij veel te vroeg voor een teken van zwangerschap. Heb ook gelezen dat je tijdens je ei misselijk kan zijn. Was van het weekend zo goed als over maar vanmorgen was het weer terug, erg apart.
 
Ik kon de spanning niet aan en heb vanmorgen een test gedaan, 3 dagen voor nod. Had ik het maar niet gedaan...Nu heb ik zo een lichte streep dat ik me afvraag of die test dat altijd geeft of dat ik toch zwanger ben. Niets mee opgeschoten, behalve dat ik het nog spannender vind...Jammer dat je geen fotos kan oploaden, adners konder jullie mee turen met me haha
Hoe gaat het bij jullie?
 
OHHH jeetje Lin!! Wat spannend is dat zeg! Ik hoor wel vaker een streep is een streep, maar ik weet het ook niet. Ik hoop het voor je! Als je via de laptop gaat dan kun je wel een foto toevoegen volgens mij. Hoe voel je je verder dan? Wanneer ga je weer testen over 3 dagen pas of over 2 bijvoorbeeld? Ik duim voor je! ( en voor de rest natuurlijk ook)
 
Je kunt ook meepraten in ons whatsapp groepje die we hebben aangemaakt. Ik zit erin met 2 andere dames van dit topic. Het hoeft natuurlijk niet, maar als het je leuk lijkt kun je een email sturen naar dit mail adres: irisht92@gmail.com  (staat ook op pagina 2 van dit topic)
 
Hallo meiden,
Ik ben zo in de spanning.. al een paar maanden bezig voor een eerste kindje. Mijn NOD is morgen, heb al sinds een week mega zere borsten en ze voelen ook anders (van binnen zeg maar ook). En nu vanmiddag soort steek bij mn navel beetje naar onderen toe. 
Morgen ochtend ga ik dus testen, maar ben ook wel bang voor teleurstelling.
 
 
 
 
Terug
Bovenaan