Wie wacht er mee? NOD 20 november

Ha dat is ook een tactiek haha? ik ben ook 27, alweer richting de 28 bijna! ( tik tak.. Haha nee hoor!!)
misschien waag ik dit weekend ook wel een testje eraan.... ik heb dus al 2 dagen vaag gevoel onderin Mn buik. Heb geprobeerd me er niet op te concentreren maar komt wel steeds terug. Mijn hersenen nemen me in de maling denk ik?
 
Hoi dames, ik lees ook met deze topic van jullie mee ?. 
Ik vroeg mij af hoe het met Lin H is, je had een licht streepje en vroeg me af of je al opnieuw getest hebt? Ben erg benieuwd
 
Ik heb vanmorgen getest, dacht dat het toch niet zou lukken. Maar toch stond er duidelijk zwanger bij de test van CB!
I
 
Hee Dames ... Ik wil ook wel graag met jullie mee lezen en reageren op deze Topic.
Mijn NOD moet ook de 20ste zijn...
 
Heb net weer een testje gedaan..Maar ben bang dat het nog te vroeg is! Ik wil er niet mee bezig zijn maar men gedachten trekken me toch weer naar de forums toe (grrr) 
Heb eergisteren een testje gedaan maar toch een klein licht roze streepje... Maar wil het echt zeker weten met een 2e test.
 
Ik had gister mijn NOD! Wel spannend hoor, toch in mn achterhoofd dat het nog fout kan gaan! 
Succes met het wachten en hopen dat het lukt deze maand voor jullie ook!
 
Annabos gefeliciteerd! Dat je maar een mooie zwangerschap mag hebben!
Voor de rest, wat duurt het wachten toch lang he. Hier nog steeds bloedverlies. Soms is het weg dan is het er weer... Het is toch echt een week te vroeg voor mijn menstruatie en daar lijkt het ook niet echt op. Dus ik vind het best spannend. Ben gister ook erg ziek geworden.
Laat het maar snel maandag worden en dan gaan testen!
 
 
Ik heb zojuist tóch een test gedaan, 4 dagen voor NOD, maar kon het echt niet meer laten... positief.. een streep niet zo dik als de controle maar wel echt een streep. Ik ben echt vol ongeloof..
 
Terug
Bovenaan