wie wacht nog meer!!

hallo Meiden,

ik kijk elke dag wel even op het forum, en ook bijna elke dag is er weer een kleine geboren. IK WIL OOK  HAHAHAH. Ik loop nu pas 2 dagen overtijd dus valt nog mee, en had me er ook wel op ingesteld dat ik weer overtijd zou gaan lopen (mijn 1e is na 8 dagen overtijd geboren) maar had toch stiekem gehoopt dat ik die kleine nu al in mijn armen had gehad.

Groetjes Anne
mv Levi en ???? 2 dagen overtijd!!

Hoi Anne

Ik wacht met je mee!!
Vandaag is mijn uitgerekende datum, dus het valt op zich nog wel mee...
Maar ik ben wel een beetje klaar met alle ongemakken (hoewel ik zwanger zijn wel erg bijzonder vind!!), dus van mij mag hij/zij ook wel komen!!
Bij de vorige controle had ik een weke baarmoedermond en een cm ontsluiting, maar afgezien wat harde buiken zijn er nog geen tekenen dat de kleine zich komt melden.

Dus we wachten het maar af he......!!! :)

Succes!!

Groetjes, Mickje

Ik wil ooooohook! ;-)
Ben as maandag 40 weken maar ben het enorm beu. Komt ook door mn BI, ben redelijk aan huis gekluisterd.... Maar iedereen krijgt baby's (nou ja bij-na iedereen dan) en ik niet lijkt wel. Ik wil nu genieten van hem en niet meer van de rust. Ben onderhand wel uitgerust. Herkenbaar?

Heb af en toe wat steekjes, harde buiken en had vrijdag een iets hogere bloeddruk maar verder geen tekenen van. Ik hoop zo dat het snel gaat gebeuren! (liefst dit weekend!)

Zijn wij de enige 3 die nog 'mogen'?

Groetjes Janneke

Hallo Mickje en Janneke,

ik dacht al dat ik nog als enige over was!! Maar bij jullie is het ook nog niet zover!! Ja wat kan je er gek van worden he dat wachten.
Kan niet zeggen dat ik nu uitgerust ben, heb hier nog een peuter van bijna 2 rondlopen (over 1,5 week wordt hij 2) die weinig slaap nodig heeft,en het heeeeeeel leuk vind om lekker te stoeien wat nu helaas niet meer gaat. Ik zou blij zijn als die buik weg was dan kan ik weer wat meer met mijn zoonje rafotten.
En wat ik ook zo mis is op mijn buik slapen, ben een echte buikslaper en ja dat kan nu al bijna 6 maand niet meer!!
Voor de rest vind ik zwanger zijn ook echt wel heel fijn en bijzonder hoor, maar nu gewoon even niet meer, hahahahaha.

Nou ik hoop dat we alle 3 dit weekend nog mogen bevallen.

Groetjes Anne
mv Levi en ???? 2 dagen overtijd

Vannacht heeeel beroerd geslapen, balen! Had wel wat krampjes maar deed niet echt pijn, dus kan vanalles zijn geweest.

Morgen uitgerekend, ik vrees dat ik erover heen ga! Had ik nooit gedacht, dacht echt met 36-37 weken te bevallen. Maar ja dat heb je niet voor t zeggen! ;-)
Zijn we de enige 3 die nog moeten bevallen?

Groetjes Janneke

Hoihoi,

ja, we zijn natuurlijk wel de laatsten van maart, dus misschien inderdaad nog de enige wachtenden.....

Ik heb nog helemaal nergens last van... ja, af en toe een harde buik, maar dat voelt verder niet pijnlijk aan ofzo.

Janneke, is het jullie eerste kindje? Voor ons wel. (voor ons samen dan, mijn man heeft uit een eerder relatie een dochter)

Anne, jij hebt al een zoontje. Dan kan ik me voorstellen dat je toch
drukker blijft dan als het de eerste is! Die kleine moet toch ook
aandacht krijgen, op tijd zijn hapje, schone luier etc.

Ik voel me af en toe wel erg nutteloos. Ik hang maar een beetje rond,
doe een wasje, een boodschapje en verder niet zoveel. Hou veel vocht
vast, dus te lang staan doet zeer, en krijg dan ook last van mijn rug.

Dus maar veel met de voeten omhoog, boekje lezen, beetje tv kijken enzo... pfff..... en intussen wachten!

Ik heb ook het idee dat ik steeds onzekerder word zo op het einde... ik
voel de baby veel minder regelmatig (maarja, die heeft natuurlijk ook
weinig ruimte en zal veel slapen), hebben jullie dat ook?

Ik moet woensdag naar de gyn, ben erg benieuwd!!

Ik hoop dat ik die afspraak kan afzeggen!!!!!! :)

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal,

Ook ik mag op het wachtbankje.
Ben vandaag twee dagen overtijd. Het is ons tweede kindje. Bij onze eerste was ik 9 dagen overtijd en werd hij precies de tiende dag geboren.

Hier af en toe een harde buik, maar voor de rest ook niet veel bijzonders. Moet as dinsdagochtend weer na de verloskundige. Ben het goed beu en vind zwaar worden. Veel krampen in mijn benen en zware ogen van moeheid. En toch slaap ik redelijk en smiddags ook nog een dutje.

Onze zoon is bijna 20 weken oud en vol energie! Ben benieuwd hoe het straks gaat!

Mijn vorige bevalling duurde in totaal 4 uur en begon met breken van de vliezen.
Wie weet komt deze bevalling wel weer uit het niets en wie weet nog wel sneller of net tegen overgestelde ben zeer benieuwd.

Ga dinsdag vragen om strippen op vrijdag of maandag. Hoop dat ze nog even willen proberen op de vrijdag vlak voor het weekend.

Meiden succes nog met de laatste loodjes!

Groeten

Diarich

Hi ladies,

Nog iemand op t wachtbankje! ;-)

Het is ons eerste kindje inderdaad. Ik heb al sinds de 21e week last van bekkeninstabiliteit en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen hoe het zou zijn als je al een kindje hebt. Stukken zwaarder, dat zeker, maar zal ook vast goedkomen.

Vrijdag as heb ik weer een afspraak bij de gyn. Ik hoop al 2 weken dat die afspraken steeds niet doorgaan, maar helaas. Strippen zijn ze niet zo'n fan van, heb nog wel de hoop dat het spontaan gebeurt. Maar wanneer???

Ik voel de beeb overdag niet superveel, maar 's avonds is ie wel druk moet ik zeggen.

Mijn dagen bestaan uit internet, badderen, lezen, tv programma's opnemen en overdag kijken, eten, bellen, sms'en en middagdutje doen. Niet heel bijzonder dus! Maar goed, geniet op zich wel van deze dingetjes maar ben het echt gruwelijk beu! Verveel me gewoon...

Greets!
Janneke

Terug
Bovenaan