wie wacht nog meer!!

Hallo Meiden,

Nou ik ben maandag 30 maart bevallen van een dochter Jessie, de bevalling ging erg goed en met 1 perswee kon ik haar in mijn armen houden. Ze doet het erg goed, ook mijn zoontje heeft zich helemaal ontpopt tot ontzetten lieve grote broer!!
Ik zelf voel me ook super, lijkt net of ik niet eens bevallen ben,(hahahaha)

Nou meiden ik hoop dat het voor jullie ook elk moment zal gebeuren!!!

Groetjes Anne
mv Levi 9april07 en Jessie 30maart09

Hoi!

Anne, nogmaals proficiat met de geboorte van Jessie.
En ook alvast met je zoontje, want die is bijna jarig, zie ik :)

Janneke, hoe was het bij de gyn? Lekker geluncht met je moeder? Gezellig!! :)
Het is ook heerlijk weer om een terrasje te pikken.

Ik ben dus vanmorgen bij de vroedvrouw geweest.
CTG was goed, bloeddruk goed, urine goed.... dus we gaan maar weer gewoon verder met waar we mee bezig waren... WACHTEN!!
Zondag moet ik weer terug.

Ik vind het een goede deal; allemaal dit weekend bevallen!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Marieke

Hi meiden,

Anne: van harte met Jessie! Geweldig zeg, en wat heerlijk dat je niet t idee hebt dat je maandag bent bevallen... wow!

Controle gehad in het ziekenhuis en alles was ok. Afspraak liep een uur en 10 minuten uit, hele wachtkamer zat te balen en ik t hardst voor mn gevoel, maar ja doe je niks aan! Maandag terugkomen voor controle, CTG (maken ze hartfilmpje van de baby) en gesprek gyn. Ik denk dat ik dan 2/3 keer per week terug moet komen maar goed, we zien het wel.
Zie alles weer erg zonnig en positief in, heb net namelijk 2 uur op terras gezeten met mn moeder op een hele mooie plek, in de zon met een heerlijke lunch! Heb weer vitamine Z gekregen en vind het leven weer gezellig enzo.

Ladies, fijne zonnige vrijdag allemaal! Ik ga ff liggen, heb houten bips...

Greets Janneke

Hoi Anne, gefeliciteerd met je dochter. Ik ben heel egoïstisch, maar zo'n bevalling wens ik mezelf ook toe! En Janneke en Marieke ook!
Meiden, we gaan ervoor dit weekend!
Janca 41+2

Terug
Bovenaan