wie wacht nog meer!!

Hoi hoi,

Voor mij was het echt heel erg van belang, wilde zoooo graag t geslacht weten! Mn man vond 2 weken voor de echo ineens dat ie het niet wilde weten maar hij zag wel dat het voor mij heel belangrijk was. Ik wilde gewoon graag alles afstemmen op het geslacht, ben nogal een pietje precies en wil alles plannen. Maar vind het wel altijd stoer als mensen het niet weten, geloof wel dat het extra spannend is.

Ik ben geboren met 2 nieren maar 1 was er dood, kwamen ze na 6 maanden achter omdat ik nauwelijks kon poepen en vaak bijna stikte tijdens het eten. Heb 6 weken in Rotterdam gelegen en 1 nier is verwijderd en de andere nier  is soort van aangesterkt. Ben altijd wel onder controle gebleven in Rotterdam maar heb er nooit iets van gemerkt, gelukkig maar!

Wij zijn vorig jaar getrouwd, op... 4 april! Dus het zal me niets verbazen als ons kereltje zich die dag pas laat zien hoor. Wij hebben wel wat met data namelijk, mn man en ik zijn allebei op exact dezelfde dag geboren. In hetzelfde jaar! Hij is exact 15uurtjes ouder dan ik. Kan geen toeval zijn dus ben benieuwd. Als ie 4 april komt, dan bestaat toeval definitief niet en wordt het wel een beetje " scary"!
Hadden een droombruiloft, met honeymoon naar Aruba (waar ik 10 maanden stage heb gelopen) en ben tijdens huwelijksnacht zwanger geraakt. Helaas eindigde dat in een miskraam bij 11 weken maar ben meteen weer zwanger geraakt. Ben dus al een jaartje zwanger.

Jij zit niet op de maart 2009-Hyves, he? Is wel erg leuk hoor. Of ben je helemaal geen "Hyver"?

Heb je ook nit heel veel harde buiken nu? Ik continu, nu is het wachten tot ze erg pijnlijk worden en dan is het een wee. Maar goed heb al paar weken harde buiken, niks nieuws.

Ik heb ook morgen weer controle bij de gyn, om 10.40uur. Daarna even ergens op terras lunchen met mn moeder, das mn uitje van de week!

Zo in Belgie is het wel super geregeld zeg met kraamzorg, wow! Vraag me nu nl wel eens af hoe ik dit gedaan zou hebben als ik al een kindje zou hebben.
Hier in Nl heb je in principe recht op 49 uur kraamzorg, verdeeld over 8 dagen meestal dus 6uur per dag, van 8-14uur meestal. Bij bijzonderheden kan het verlengd worden tot 10 dagen kraamzorg.

Groetjes!
Janneke

Wauw, dat zou wel gaaf zijn als jullie ventje op 4 april geboren wordt!!! Echt heel bijzonder!
En allebei op dezelfde dag jarig.... Wel makkelijk, één feestje en klaar, hihi!

Heb wel hyves, wist niet dat er een maart2009-hyves was.
Zal eens kijken!

Effe kort, want ik ga zo eten (manlief heeft avonddienst dus ben alleen).

Kom straks weer even terug!

Groetjes!! (haha, we zitten maar de hele dag te internetten.... je moet je tijd toch doorkomen he!)

Hi,

Ja wel gezellig zo!
dit is de link: http://maart2009moeders.hyves.nl/
Je kunt dan toestemming aanvragen en dan kun je "er in". Erg gezellig.
Moet je wel even laten weten aan Esmee wie je bent.

Greets Janneke

Hoihoi,

heb me aangemeld op hyves, maar ik kon niet laten weten wie ik was, als ik op het knopje "lid worden" drukte, verstuurt ie meteen een vraag of ik lid kan worden, maar heb geen mogelijkheid om er iets bij te schrijven....??
(normaal kan je toch een berichtje achter laten als je iemand wilt toevoegen?)

Heb wel een heeeeeeeeeeeeele mooie trouwfoto gezien, waarvan ik denk dat die van jullie is!
Ik had zwangerschapstrouwkleren aan, is natuurlijk net weer iets anders, maar ik vond het wel heel bijzonder om te trouwen met ons ukkie erbij!

Wat gaaf, een huwelijksreis naar Aruba!!
Wij zijn alleen een weekendje weg geweest; geen geld (verbouwing he) en geen vrije dagen. Maar ben helemaal blij met hoe de dag verlopen is!

Wat naar zeg, een miskraam met 11 weken.... Maar gelukkig dat het deze keer helemaal goed is!!

Ben benieuwd of ik "erin" mag.... :)

Groetjes, Mickje
(oftewel: Marieke )

Ah Janneke, hier was je vandaag !
Leuk om jullie gesprek even te lezen. Ook ik mag morgen naar de gyn, voor mij voor het eerst, want ik sta onder vk begeleiding. Ze doen hier standaard een controle bij 41+3 (ctg, echo en gyn bezoek), dus morgen begin van de middag kunnen we elkaar even weer bijkletsen?
Ik mag als het goed is tot volgende week woensdag thuis bevallen, of de gyn moet anders beslissen morgen.
Laatste dagen wel weer wat meer harde buiken/krampen, maar dat heb ik eerder gehad. Het rommelt vaak een paar dagen en daarna is het weer rustig. Maar vannacht nog maar even rustig blijven, manlief is aan het werk en komt morgenvroeg weer thuis.
Marieke, leuk dat je je aangemeld hebt voor de hyves. Ik vind het daar prettiger kletsen, omdat niet iedereen mee kan lezen. Dit forum is voor iedereen toegankelijk en dat weerhoudt mij wel wat om open te kletsen. En het wordt hier wat rustiger, maar op de hyves is het nog gezellig druk!
groetjes!

Hoihoi,

meiden, succes bij de gyn.
Ik moet naar de vroedvrouw voor een CTG. Ben benieuwd!
Had gisteravond wel wat krampen, maar dat is eigenlijk al weer gezakt....

Janneke, heb je aangemeld op hyves, als je dat goed vindt :)
Heb me dus ook op het maart-hyves aangemeld, maar nog niks gehoord.

Ik wou alleen even zeggen dat áls (je weet maar nooit he!!) ik vandaag in het ZH zou moeten blijven en ik zou bevallen, dat ik dan voorlopig geen internet tot beschikking heb. Eerst 5 dagen ziekenhuis en als ik dan weg mag, dan gaan we een tijdje naar het 2e huis van mn schoonouders (dat verhuren ze totdat ze hun eigen appartement hebben verkocht).
We wonen nl nu in een woonunit achter in de tuin, ivm onze verbouwing.
Maar daar wou ik echt niet blijven met een baby (te klein, te gehorig etc).
Maar in het huis van mn schoonouders hebben we dus geen internetverbinding.

Waarschijnlijk ben ik vanmiddag gewoon weer thuis hoor, maar.. zeg nooit nooit!

Wens jullie in ieder geval alvast een super bevalling met een gezonde baby toe!!

Groetjes!!

Goedemorgen!

Marieke: hey maar hoe weten wij dan dat je bevallen bent? Oh wacht ik ben nu vriendjes met jou op Hyves dus er zal vast wel iemand een krabbel achterlaten... ;-)
Fijn dat je even ergens anders heen gaat na de bevalling, snap dat je niet in de woonunit wil zitten dan. Ja die bruidsjurk, leuk he... Morgen alweer een jaar geleden! Ga zo de taart uit de vriezer halen, jammie...

Janca: ja hier zat ik! En had een enorme baaldag zoals ik op Hyves schreef. Alles zat me tegen, blehk. Maar vandaag zie ik t weer allemaal positief hoor!

Ga na de controle lekker ergens buiten lunchen met mn moeder. Ben zelfs aangekleed vandaag haha!

Jullie beiden ook succes bij de gyn. Als we nou eens afspreken dat we dit weekend alle3 gaan bevallen?? ;-)

Groetjes, Janneke
40 weken en 4 daagjes alweer....

O ja Marieke: ik heb Esmee even laten weten dat je je aangemeld hebt voor de Hyves. Ze is ook al bevallen dus zit niet (net zoals wij haha) elke dag achter de pc maar ze zal je vast en zeker toevoegen.

Greets

Terug
Bovenaan