wie wacht nog meer!!

Hier nog iemand op het wachtbankje hoor! Nu 40+4 van ons eerste kindje. En ik sluit me bij Janneke aan. Officieel geen BI, maar vanmiddag even neusspray gehaald ivm verkoudheid (ja lekker getimed) en dat was het uitje van de dag. Ik heb zelfs aan mijn man om de toeristische route gevraagd. En ik snap best dat oude mensjes het geweldig vinden om gewoon even te touren!!!!
Ook ik wordt af en toe wat onzeker als ik het kindje minder voel, maar ook bij mij vooral 's avonds actief en 's nachts heerlijk rustig.
Hopelijk hebben we snel een leeg wachtbankje!

Hallo Meiden,

nou ik ga vandaag bevallen!! Giteravond om half 11 zijn mijn vliesen gebroken, en omdat ik bij de gyn loop moest ik naar het ziekenhuis aan de ctg kijken hoe de kleine het doet. De weeen zette niet echt door dus kon om 2 uur het ziekenhuis weer verlaten om thuis nog wat te slapen. Nou dat slapen is er niet echt van gekomen,r zit op dit moment toch wel om de 5 min de weeen weg te puffen.

Nou ik laat jullie snel horen hoe het is gegaan (moet minimaal 24 uur in het ziekhuis blijven i.v.m. mijn suiker!!

Groetjes Anne
mv Levi en ???? Nog een paar uurtjes en dan is ze er!!!!

Anne wat enorm spannend!!!!!! heel veel succes!! poep haar er maar ff uit.

en de andere dames, ik heb het met jullie te doen! ik heb mijn zoon nu al ruim 10 dagen in mijn armen. en ik kan me voorstellen dat jullie het wachten helemaal zat zijn! dus voor wie het helpt ... ik denk aan jullie!. en zet 'm op he!

groetjes lizz

hoi meiden,

ik ben van het aprilforum, maar was even aan het neuzen bij jullie.

Ik ben zwanger van mijn   derde en ben 2x overtijd geweest. 41+6 en 41+5.
Ik had echt het idee dan die baby er nooit meer uit wilde, maar ik kan jullie gerust stellen, er is er nog nooit 1 blijven zitten, ze komen echt!!!
Ik ben nu 38 weken en heb een hoge bloeddruk. Nu hoopt de vk dat ik eerder beval, maar ik ga maar weer uit van 41-42 weken, alles eerder is meegenomen. Maar ik kan die dagen wel wegkijken!!

Maar voor jullie zit het er in ieder geval eerder aan te komen dan mijn bevalling, heel veel succes en  veel geluk met jullie babytjes!!

gr, bianca  

En Anne, heb je al goed nieuws???????
Hier is het rustig. Kindje beweegt vandaag heel veel en trapt elke keer op dezelfde plek, heerlijk!!!! Gelukkig heeft het mijn ribben nog niet ontdekt.
Net even met manlief naar de Gamma geweest, uitje van de dag weer gehad! Was ook wel weer genoeg geslenter (10 minuutjes!!!).
Nou, morgen maar weer verder kijken. Ik ben bang dat het een april baby wordt!

Hellooo,

Anne is vast al bevallen, spannend hoor!
Ik word nu ècht ongeduldig, ik wil zo graag maar heb geen tekenen die duiden op een bevalling. Jammerrrr!
Wordt echt een april-baby, jammer want nu dus geen kinderbijslag komend kwartaal. ;-) grapje!

Succes meiden...

Greets Janneke

Terug
Bovenaan