Wie wil elkaar eens in het echt zien??

Leuk idee, maar ik vraag me af of je iedereen bij elkaar krijgt.
Ik spreek nu nog wel eens af met een aantal dames van de zwangerschapsgym. Het is echt moeilijk om een dag te vinden dat iedereen kan. De één werkt de maandag de ander de dinsdag enz enz.
Het ene kind slaapt 's ochtends veel en andere 's middags.....
Vanuit de achterhoek is het voor mij ver reizen. (alles voorbij arnhem is al een uur).
Nou ja. Ik ben wel benieuwd of er nog meer op reageren.
Groetjes Lynn

hoi allemaal,

sorry dat ik hier ff kom inbreken, ik lees heel soms hier nog eens op het forum, heb zelf een zoontje van augustus 2005 en schreef hier veel op het forum, en met een aantal andere mama's zijn we toen verhuist naar een ander forum. waar we nu nog steeds schrijven, we zijn ong met 15 mama's en hebben afgelopen zaterdag onze 5de meeting gehad, en ik kan jullie zeggen dat het heel erg leuk en gezellig is om elkaar te zien.

en sommige zijn ook echt vriendinnen geworden.

en we bespreken nog steeds alles met elkaar, leuke dingen maar ook minder leuke dingen, echt alles is bespreekbaar.

we zijn dus een hecht clubje geworden in die 3 jaar.

dus het is echt het proberen waard, en omdat bij ons ook iedereen erg verspreid woont hadden we de eerste keer in amersfoort afgesproken.

liefs sonja

mama van Quinten 18 aug 2005

Hoi Saskia,

Mogen meiden als ik, die jullie nog maar nauwelijks 'kennen' dan ook mee (heb me deze week pas aangemeld op forum). Het lijkt me wel een heel leuk idee! En voor de meiden die zich een 'schijterd' noemen; gewoon lekker heengaan! Ik had ook altijd zo'n instelling, maar heb die de afgelopen jaren wel even veranderd. Ben jezelf en wees niet bang voor wat anderen vinden en/of denken. Misschien hou je er wel een aantal 'vaste contacten' aan over en het is toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen?!

Ik hou me aanbevolen!

Liefs, Anouk.

Het is voor iedereen, van oost naar west van zuid naar noord.
Tegen die tijd zullen we een centrale plek afspreken hoor!!

En natuurlijk mag iedereen mee! Ook mensen die net hebben aangemeld!

X Saskia

Ook ik vind het wel spannend, maar het lijkt me zeker leuk. Ik hoor graag als er plannen zijn.
En afspreken in het weekend lijkt mij het makkelijkst.

Groetjes, Karin

hey meiden

helemaal super !
al kom ik ook uit het noorden .... dus miss ZWOLLE een idee?

en ik heb ook geen auto , dus miss kan ik met iemand mee ?

kom uit emmen

Liefs van anna

Voor de mensen uit het zuiden is Zwolle echt niet te doen...

Amersfoort is zowel voor het openbaar vervoer als qua snelwegen erg centraal gelegen. Ik denk dat dit het handigst is aangezien we uit alle windstreken komen. Het hoeft dan niet perse amersfoort te zijn maar wel iets in het midden wat aan de snelweg ligt.

x ing

Terug
Bovenaan