Hoi Ingrid,
Regent het bij jullie? Het is hier nog stralend mooi weer. Sander is nu even op de peuterspeelzaal en Justin is mooi aan het spelen. Justin krijgt niet zo vaak de kans om alleen te spelen, want altijd is zijn grote broer in de buurt. En die pakt alles af en wil altijd hetzelfde als hij, dus Justin heeft nu mooi ff rust. Ik heb nu dan even de tijd om achter de pc te zitten.
Wat vervelend dat Lars ziek is zeg. Ja die koortslippen zijn echt superbesmettelijk. Mijn moeder heeft het ook wel vaak en dan proberen we er echt op te letten dat ze de kids niet een kus geeft. Maar je ziet het bij jullie al, ze kunnen het zo krijgen. Wel heel vervelend hoor......wilde hij nog wel eten dan? Lijkt me ook wel zeer doen blaartjes in de mond.
Donderdag dan gaan we de nieuwe school van Sander bekijken. Dat boek heb ik idd ook wel gekregen, maar waar ik het heb........? Ik vind ook dat als ik er ben dat ik zelf een goed gevoel moet hebben hoe de sfeer daar is. Wel weer een hele mijlpaal hoor. Ze worden al zoooo groot. Ik moet nog even op school vragen hoe het precies gaat met overblijven enzo, maar ik weet wel al wat van het buurmeisje natuurlijk. In groep 1 (en volgens mij 2 ook, maar weet ik niet zeker) zijn ze maandag/woensdag en vrijdagmiddag vrij. Dus dan zou Sander dinsdag en donderdag over moeten blijven. Bij deze school rijd een busje die de kids uit de buitenwijken ophaalt en weer thuisbrengt (tot ze 7 jaar zijn) Ik werk zelf 2,5 dag in de week en dan passen de oma's op. Dus als Sander naar school gaat, moet ik toch nog oppas voor Justin hebben. En als Sander dan weer thuis wordt gebracht dan is er hier altijd wel een oma. Dus naschoolse opvang is dan niet nodig.
Ik ga nu maar weer stoppen. Ik hoor de wasmachine.....die is uitgedraaid, dus ik kan de boel weer ophangen. Pffffffffffff blijft ook maar doorgaan hoor hahahaha. Als ik denk ben er weer door, dan kijk ik s'avonds weer in de mand en dan zit ie al weer vol. Nu de kids veel buiten spelen zijn we weer wat meer kleertjes nodig.
Groetjes en tot de volgende keer
Renate