Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hier nog iemand die in januari is uitgerekend. Ik ben Tara en weet niet precies wanneer in januari ik ben uitgerekend door mijn onregelmatige cyclus. Heb gister een mailtje gestuurd of er een januari-2008 forum kan worden aangemaakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Weet uit ervaring dat het soms heel lang kan duren helaas.
Groetjes Tara

Hoi,
Ik noem me eerst nog even Truus, en heb net maandag een positieve test gehad. Begin het nu allemaal heel spannend te vinden, kan niet wachten tot ik het hartje kan horen, dat maakt het waarschijnlijk wat echter. Waarschijnlijk ben ik 25 januari uitgerekend. Gezellig, zoveel aanstaande januarimama's

Hoi dames hier nog een januarimama!! Ik ben 24 jaar zwanger van ons eerste kindje. Ik ben als het goed is 2 januari uitgerekend, dus morgen al 8 weken zwanger! We zijn gisteren voor het eerst naar de VK geweest, maar die stelde eigenlijk alleen maar wat vragen en dat was het dan. We moeten voor over 2 weken een afspraak voor een echo maken. Spannend!

Goedemorgen,
Ik ben nu 5 weken zwanger en ben volgens de huisarts 22 januari uitgereken! Het is dus nog heel erg pril allemaal. Maar ben nu al super blij.

Hoi,

Allemaal gefeliciteerd!

Vanmorgen test gedaan en eindelijk..... zwanger!
Het is van de eerste en ik ben 36 jaar oud. Ik hoop echt zo dat het allemaal goed gaat.
Ik   vermoedde dat ik zwanger was: steken in de onderbuik, prikkelbaar, lichte onderrugpijn. Maar als je het me de vorige maand had gevraagd, had ik ook symptomen kunnen opnoemen waaruit ik dacht zwanger te zijn. Alleen die steken in onderbuik, die zijn nieuw voor mij.

Wat ook   heel erg leuk is, is dat mijn zus vorige week een test heeft gedaan en zwanger is. Mijn zus nu 6 weken zwanger, en ik dus 4 weken.
Als ik ga tellen, kom ik uit op een bevallingsdatum van 28 januari.

Ik hoop zo dat we beiden deze zwangerschap goed voltooien.
Dat wens ik iedereen toe.......
groetjes, Juul

Gefeliciteerd allemaal.
Gisteren een test gedaan, maar eigenlijk wist ik het al. Volgens de berekening ben ik 21 januari uitgerekend. Het wordt bij ons de derde. Wel bijzonder dat ik helemaal niet misselijk of moe ben. Bij de eerste erg moe en misselijk geweest, bij de tweede weer erg moe. Ben benieuwd of het zo blijft.

Hallo allemaal,

Heel voorzichtig probeer ik me weer bij jullie aan te sluiten... We zijn nu 3 miskramen verder en  de twee  positieve testen  zijn voor ons dus nog een beetje eng nu. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en als alles goed gaat en dit vruchtje hopelijk nu echt negen maandan lang in mijn buik blijft zitten, ben ik op 25 januari 2008 uitgerekend. Maar goed, ik ben  wel heel aarzelend dit berichtje op de site aan het zetten... Eerst maar eens de volle 5 weken halen en daarna de 7 weken. Pas als dat geweest is, ben ik ietsje geruster. In ieder geval kunnen we als het allemaal goed gaat 11 juni ons wondertje gaan bekijken bij de gynaecoloog! Het lijkt me echt waanzinnig!! So far, I'll keep  my fingers crossed! Hoop jullie allemaal vaak hier te treffen en alle zwangerschapsdingetjes met jullie te kunnen delen.

Lfs. Paddy

p.s. ik ben 36 jr. en het is ons eerste kindje

Hallo allemaal,

Ik ben hier nu voor het eerst. Ik weet nu 2 dagen dat ik zwanger ben. Ik zit nu dus in mijn 5e week. Ik vind het allemaal heel erg onwerkelijk. Kan het haast niet geloven. Maar ik heb 3 testen gedaag, en die waren echt allemaal positief, dus het zal toch echt waar zijn!! Ikben helemaal gelukkig. Ik ben heel benieuwd wat voor verhalen jullie allemaal te vertellen hebben over zwanger zijn.

Groetjes Poco.

Terug
Bovenaan