Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

HOI!
Hier gaat alles nog goed. Maar ik wacht nog wel even met de verloskundige te bellen.Bij mijn vorige zwangerschappen vonden ze het ook niet nodig om al zo vroeg langs te komen. Eigenlijk zou ik het lieft een andere verloskundigenpraktijk willen, ik ben lang niet altijd tevreden met ze geweest. Maar ja, ik weet ook niet of het ergens anders beter is. Maar ik wil wel heel graag weten hoever ik nu precies ben.Heb eigenlijk altijd cyclussen van 26 dagen, dus dan is het de 11de ipv de 13de januari. In ieder geval nog geen 5weken dus...ik hoop verder nog wel een tijdje mijn mond te kunnen houden.De vorige 2 keer heb ik het vrij snel aan mensen verteld, en eigenlijk wil ik dat nu perse niet!

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag positief getest en ben 15 januari uitgerekend van mijn 2de kindje. Eigenlijk niet echt verwacht maar wel heel blij want mijn dochtertje is van 2 oktober 2006. groetjes manuela moeder van Eilish

hey hallo aanstaande moeders en vaders,
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
zelf ben ik ook net zwanger,6 weken.en ben 3 januari uitgerekend.
spannend allemaal zeg.
morgen naar de gynaecoloog,moet bloedverdunners gaan spuiten ivm een bloedafwijking.
heel erg veel succes allemaal en geniet ervan!!!    

groetjes zwangere miep

heey meiden

nou ben bij de gyn geweest, heb geen echo gehad omdat het nog te vroeg is en ze niks kan zien! Ik heb wel me bloeddruk laten meten en bloedgeprikt, daar krijg ik maandag de uitslag van! OOk moest ik paar vragen beantwoorden! Ik krijg nu 21 mei mijn 1e echo! erg spannend dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volgens de gyn ben ik nu 5 week en ben ik op 10 jan 08 uitgerekent!

het wordt weer spannend

kus kus

na 5 jaar kinderwens te hebben lijkt het dan toch zover te zijn!!!! 4 jaar in de medische malle molen gezeten en tadaaaaaaaaaaaaa! Ben enorm blij dat ik rond 8 januari waarschijnlijk een kindje ga krijgen.

Tis nog pril en nog steeds spannend. Alles wat je voelt in je buik is nieuw. Steekje hier en daar, zeurende onderrug.....soms met de vraagtekens ooow jee is dat wel goed?!!!

maar we blijven erin geloven!! 24 mei hebben wij een echo in het ziekenhuis om te kijken of het goed zit. spannend dus!

Iedereen hier geniet ervan!!!!!!!!!!

veel liefs
Sjan

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap. Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Het is heel raar allemaal en eigenlijk ook onverwachts.
Ik ben 10 januari uitgeteld, echt heel spannend!

Haiiiiiiiiii,vandaag 5 wkn! We weten het alweer bijn een week,de tijd gaat echt hard! Bij mijn 1e 2 zwangersch.was de tijd zo voorbij,bij deze gaat het nog sneller denk ik!!! Voelt iedereen zich nog happy? Liefs An

Hoi allemaal,

Iedereen van harte met jullie zwangerschap. Ik ben tot nu toe als laatste uitgerekend, 18 januari 2008!

Jaja, ben alweer zwanger van de vierde!!

Het blijft iedere keer een wonder. We weten het dus net een dag, maar
zijn o zo gelukkig. Ik heb twee meiden van mijn vorige partner en een
zoon van mijn huidige.

Grappig he? Nu maar afwachten wat dit wordt.

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan